Nee sorry geen interessequote:Op dinsdag 2 april 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n enorme of kun je het nog toe met een kleintje?
Gelukkig doe je een praktische opleidingquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
Hmm. Dacht even kledingkast naar een andere kamer schuiven maar kreeg hem niet door de hoek heen.![]()
Een deel weggehaald, lukte niet. Bovenkant eraf om te kantelen maar nog steeds niet en ipv laat maar en terugzetten is hij nu helemaal uit elkaar omdat Lukt niet bestaat niet.![]()
Het is te laat voor dit.
Ga gvd gewoon naar bed danquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
Hmm. Dacht even kledingkast naar een andere kamer schuiven maar kreeg hem niet door de hoek heen.![]()
Een deel weggehaald, lukte niet. Bovenkant eraf om te kantelen maar nog steeds niet en ipv laat maar en terugzetten is hij nu helemaal uit elkaar omdat Lukt niet bestaat niet.![]()
Het is te laat voor dit.
Ja dat kan dus niet want de inhoud van de kast ligt op bed.quote:
Hoiquote:
Zonder mijn opleiding kun jij geen fancy overpriced dingen in je huis zetten hommotje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig doe je een praktische opleiding
Waarom moet je om half 11 s avonds een kast verplaatsenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet want de inhoud van de kast ligt op bed.
Maar hij is in de kamer.![]()
Lukt niet is voor losers.
alsof jimmy overpriced dingen kan betalen met zijn lerarenloontje, hij larpt gwn graag als burger hierquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zonder mijn opleiding kun jij geen fancy overpriced dingen in je huis zetten hommotje.
Ik leef minimalistisch dus ik heb dat niet nodig.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zonder mijn opleiding kun jij geen fancy overpriced dingen in je huis zetten hommotje.
quote:
Jij hebt je wijntje wel weer verdiend hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet want de inhoud van de kast ligt op bed.
Maar hij is in de kamer.![]()
Lukt niet is voor losers.
rtquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alsof jimmy overpriced dingen kan betalen met zijn lerarenloontje, hij larpt gwn graag als burger hier
Ik begrijp dat bestquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk zelf ook altijd moeilijk dus ik mag dat wel.
Jaaahaaaa heyquote:
Is de schuld van de Jodenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alsof jimmy overpriced dingen kan betalen met zijn lerarenloontje, hij larpt gwn graag als burger hier
Hope of Israel, rise in mightquote:
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hope of Israel, rise in might
With the sword of truth and right;
Sound the war-cry, "Watch and pray!"
Vanquish ev'ry foe today.
Bedanktquote:
Hij moet nog terug in elkaar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt je wijntje wel weer verdiend haha
Oh gvd ik had ook cola gehaald kutkanjertyfusquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:44 schreef Chloroform het volgende:
Moet echt geen cola meer drinken na 20 uur
Haha.quote:
Heb je t in de vriezer liggen ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh gvd ik had ook cola gehaald kutkanjertyfus
waarom ga je daar niet wonen eigenlijk, dan kun je gewoon openlijk extreemrechtse denkbeelden hebben als leraarquote:
Nee ben je helemaal van t padjequote:Op dinsdag 2 april 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je t in de vriezer liggen ofzo
Ik ben zoals Myrr. Lekker om 2 uur 's nachts nog het hele huis verbouwen of de afwas doenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Je zou myrr maar als buurvrouw hebben, elke avond allemaal shit doen in huis terwijl jij gewoon op bed je serie probeert te kijken
Afwassen is niet zo boeiend, maar halve inboedel verplaatsen is wel echt hinderlijkquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben zoals Myrr. Lekker om 2 uur 's nachts nog het hele huis verbouwen of de afwas doen
Denken dat met Israel in mijn sig ook echt Joden worden bedoeldquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom ga je daar niet wonen eigenlijk, dan kun je gewoon openlijk extreemrechtse denkbeelden hebben als leraar
Wat is het probleem danquote:
Was het maar waarquote:
wat?quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denken dat met Israel in mijn sig ook echt Joden worden bedoeld
Idiootquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben zoals Myrr. Lekker om 2 uur 's nachts nog het hele huis verbouwen of de afwas doen
Snap ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voel me schuldig, fem doet geen vlieg kwaad
Ophangen die kaffersquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh daar komen de discordmongooltjes
Ik zit daar niet ben lone wolfquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh daar komen de discordmongooltjes
Tot ziens op FOK!quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
Tijd om weg te gaan hier, kneuzenuurtje is aangebroken.
Tot de volgende keer op FOK!.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Vind mezelf al vrij kansloos dat ik hier zit, maar dat discord is nog wel een tikkeltje kanslozer man man man
Haha zo ging dit echt en we zitten nu allemaal ook met elkaar te spreken van hahah kijk al die reacties van prof en chloro enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Dat je daar dan zit en dan bespreekt van, haha zullen we dat met zn allen posten haha ja echt ludiek
Kom we gooien ons account weg en gaan een leven leidenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Vind mezelf al vrij kansloos dat ik hier zit, maar dat discord is nog wel een tikkeltje kanslozer man man man
Morgen weer, heb last van mn schouder, kan geen fijne positie vinden in bed, heb cola gedronken, ben een grote bak ellendequote:
Is ook een kaoloskeere gitaar dus boeiendquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die dit met hun gitaren doen mogen echt treintje koppen
Houd je bek eens snolquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kom we gooien ons account weg en gaan een leven leiden
welkom in de ziektewet!quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen weer, heb last van mn schouder, kan geen fijne positie vinden in bed, heb cola gedronken, ben een grote bak ellende
Lol niemand gelooft dat jij een leven hebt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kom we gooien ons account weg en gaan een leven leiden
Niemand gelooft dat jij seks hebt nou enquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol niemand gelooft dat jij een leven hebt.
Wat moet ik zien?quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die dit met hun gitaren doen mogen echt treintje koppen
Door al het bovengenoemde?quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen weer, heb last van mn schouder, kan geen fijne positie vinden in bed, heb cola gedronken, ben een grote bak ellende
Jaquote:
Goeden respons.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat jij seks hebt nou en
kom wel bij je in bed liggen en je schouder masseren als je wilquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja true maar ken ook mensen die mid-range gitaren hebben en daar zo mee omgaan brrquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is ook een kaoloskeere gitaar dus boeiend
Je kan aanhanger van Drion worden. Die hebben prima pilletjes.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:57 schreef JimmyDean het volgende:
Zal ik mormoon worden? Ze lopen hier de hele tijd rond bij het station dus moeilijk is het niet. En goede muziek ook.
Twijfels
Ja thanks, ga nu maar weer wegquote:
Weet niet of het erger is om zo'n verbouwde pubergitaar te hebben of een lelijke stratocaster ofzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:58 schreef Trollscience het volgende:
ja true maar ken ook mensen die mid-range gitaren hebben en daar zo mee omgaan brr
Waar ben je dan, ahahaquote:
Even gerapporteerd, laten we het leuk houden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan aanhanger van Drion worden. Die hebben prima pilletjes.
DP zelf ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:59 schreef Trollscience het volgende:
dp zijn gitaren zien er ook zo uit trouwens
Goed idee, met jou hoef ik geen seks te hebben ahah (t)winkquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kom wel bij je in bed liggen en je schouder masseren als je wil
Wanneer komt hij terugquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:59 schreef Trollscience het volgende:
Ookquote:
vind strats over het algemeen sws niet echt mooi, liever tele ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet of het erger is om zo'n verbouwde pubergitaar te hebben of een lelijke stratocaster ofzo.
Gewoon mooie western gitaar hebben <3
Haha lekker lepeltjelepeltjequote:
Weer wat geleerd hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan aanhanger van Drion worden. Die hebben prima pilletjes.
heyquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:59 schreef Trollscience het volgende:
hoeft niet mag welquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed idee, met jou hoef ik geen seks te hebben ahah (t)wink
Ik had dat ruim 10 jaar daarvoor al helaasquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had in 2014 echt nooit gedacht dat ik nu nog op dit forum zou posten. Echt triest wel. Soms een lange tijd gepost maar altijd keer ik weer terug. Als een hond naar zijn braaksel.
Heb de vibo al in de oplader zittenquote:
Is wel knusquote:
rtquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had in 2014 echt nooit gedacht dat ik nu nog op dit forum zou posten. Echt triest wel. Soms een lange tijd gepost maar altijd keer ik weer terug. Als een hond naar zijn braaksel.
kom er zo aan ff mijn tandjes poetsenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb de vibo al in de oplader zitten
Haha ja als je maar niet alle dekens jatquote:
quote:
Die heb je niet nodig hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja als je maar niet alle dekens jat
Graagquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook goed. Ik doe kaasstengels in de airfryer.
Eh zeker welquote:
Alsof jij zomaar van me af komtquote:
Ik vertrouw dit niet, kan zomaar ineens een dude met lang blond haar zijn ditquote:
ja boeie jij bent toch een vrouwquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vertrouw dit niet, kan zomaar ineens een dude met lang blond haar zijn dit
Ik doe niet alsof hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij zomaar van me af komtkun je wel doen alsof je homo bent, maar trap ik niet in hoor haha
Oh ja :squote:Op dinsdag 2 april 2019 23:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja boeie jij bent toch een vrouw
Heftigquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:11 schreef JimmyDean het volgende:
Great is Thy faithfulness,” O God my Father,
There is no shadow of turning with Thee;
Thou changest not, Thy compassions, they fail not
As Thou hast been Thou forever wilt be.
“Great is Thy faithfulness!” “Great is Thy faithfulness!”
Morning by morning new mercies I see;
All I have needed Thy hand hath provided—
“Great is Thy faithfulness,” Lord, unto me!
Ik rol mezelf altijd op in de dekensquote:
Moet jij wetenquote:
Dat ontkracht niet wat ik zegquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik rol mezelf altijd op in de dekens
And can it be that I should gainquote:
ok nerdquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
And can it be that I should gain
An int’rest in the Savior’s blood?
Died He for me, who caused His pain?
For me, who Him to death pursued?
Amazing love! how can it be
That Thou, my God, shouldst die for me?
’Tis mystery all! The Immortal dies!
Who can explore His strange design?
In vain the firstborn seraph tries
To sound the depths of love Divine!
’Tis mercy all! let earth adore,
Let angel minds inquire no more.
He left His Father’s throne above,
So free, so infinite His grace;
Emptied Himself of all but love,
And bled for Adam’s helpless race:
’Tis mercy all, immense and free;
For, O my God, it found out me.
Long my imprisoned spirit lay
Fast bound in sin and nature’s night;
Thine eye diffused a quickening ray,
I woke, the dungeon flamed with light;
My chains fell off, my heart was free,
I rose, went forth, and followed Thee.
No condemnation now I dread;
Jesus, and all in Him, is mine!
Alive in Him, my living Head,
And clothed in righteousness Divine,
Bold I approach the eternal throne,
And claim the crown, through Christ my own.
Ik kan dit allemaal niet op mn gemak lezen terwijl Jinek opstaatquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
And can it be that I should gain
An int’rest in the Savior’s blood?
Died He for me, who caused His pain?
For me, who Him to death pursued?
’Tis mystery all! The Immortal dies!
Who can explore His strange design?
In vain the firstborn seraph tries
To sound the depths of love Divine!
He left His Father’s throne above,
So free, so infinite His grace;
Emptied Himself of all but love,
And bled for Adam’s helpless race:
Long my imprisoned spirit lay
Fast bound in sin and nature’s night;
Thine eye diffused a quickening ray,
I woke, the dungeon flamed with light;
No condemnation now I dread;
Jesus, and all in Him, is mine!
Alive in Him, my living Head,
And clothed in righteousness Divine,
Waarom gaat ze niet gewoon zitten dan ahahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan dit allemaal niet op mn gemak lezen terwijl Jinek opstaat
Wat een originele gasten zitten er weerquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan dit allemaal niet op mn gemak lezen terwijl Jinek opstaat
Uiteindelijk komen er dekens, doe goddomme niet zo moeilijkquote:
Is het weer zo'n dag hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom gaat ze niet gewoon zitten dan ahaha
Moest lachen om mezelfquote:
Haha de meesten van deze zie ik niet zo vaak, maar nu over onze knuffelcrimineel vind ik wel interessantquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een originele gasten zitten er weer
Daar praten we niet over okéquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen er dekens, doe goddomme niet zo moeilijk
Peter de Vries, Die van de telegraaf, Peter Pannekoek.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha de meesten van deze zie ik niet zo vaak, maar nu over onze knuffelcrimineel vind ik wel interessant
hahahaaquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom gaat ze niet gewoon zitten dan ahaha
De Peter’s zit niet zo vaak bij Jinek, die andere wel jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Peter de Vries, Die van de telegraaf, Peter Pannekoek.
Man ik zie altijd hetzelfde volk als ik een keer tv kijk, en het is altijd oninteressant gezemel. Kut tv.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
De Peter’s zit niet zo vaak bij Jinek, die andere wel ja
rtquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Man ik zie altijd hetzelfde volk als ik een keer tv kijk, en het is altijd oninteressant gezemel. Kut tv.
Ja over het algemeen zijn ze wel regelmatig op tvquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Man ik zie altijd hetzelfde volk als ik een keer tv kijk, en het is altijd oninteressant gezemel. Kut tv.
Thanksquote:
Gaat ook echt maar om 1 ding bij jou hequote:
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat ook echt maar om 1 ding bij jou he
Hopelijk is het niet uitgezaaid naar je vingers hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
Laatst keek ik per ongeluk een stukje van de wereld draait door, toen heb ik volgens mij oog- en oorkanker opgelopen.
Daar had ik al cholera hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet uitgezaaid naar je vingers haha
Oh dus nu zit het in je hele lijfquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
Laatst keek ik per ongeluk een stukje van de wereld draait door, toen heb ik volgens mij oog- en oorkanker opgelopen.
Niks ik ga proberen te slapenquote:
Kost moeite maar ik zou jullie mijn kwaliteit niet willen onthouden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig weerhoudt het je niet van hier posten
Ik ben daar blij omquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kost moeite maar ik zou jullie mijn kwaliteit niet willen onthouden.
Woon dus boven een winkel die na sluit leeg is. Boven hoort ze ons niet. Naast ons horen we elkaar ook niet. Helft van het appartement is 'vrijstaand'. Alleen die tokkie hoort iedereen als ze staat te schreeuwen tegen haar vrindje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Je zou myrr maar als buurvrouw hebben, elke avond allemaal shit doen in huis terwijl jij gewoon op bed je serie probeert te kijken
Klinkt inderdaad heerlijk, zo'n 'vrijstaand' appartement.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Woon dus boven een winkel die na sluit leeg is. Boven hoort ze ons niet. Naast ons horen we elkaar ook niet. Helft van het appartement is 'vrijstaand'. Alleen die tokkie hoort iedereen als ze staat te schreeuwen tegen haar vrindje.
Best ideaal. Als ik in een flat zou wonen zou ik wel rustig doen 's avonds mja, hoeft dus niet.![]()
Ja, zit er wel aan te denken om zo nog even uurtje bed in te stappenquote:
Zit voor nu nog even op de wcquote:Op woensdag 3 april 2019 07:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, zit er wel aan te denken om zo nog even uurtje bed in te stappenEn jij, weer hard aan het werk?
Dus nog bezig met 'kantoorwerkzaamheden'quote:Op woensdag 3 april 2019 07:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit voor nu nog even op de wc![]()
Zometeen richting werk.
Ik zou ook wel terug mn bed in willen
Zelfde.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wel goed hoor, lekker geslapen iig.
Met jou?
Okquote:Op woensdag 3 april 2019 08:43 schreef Monopoly het volgende:
Goedemorgen! Welkom in dit fraaie topic vol vertier. Vandaag ga ik de hele dag positief posten en nergens een scheldwoord of een verkapte 'pleeg zelfmoord' post maken
Klinkt weer lekker negatief.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het maakt mij allemaal niet meer uit
Succes vriend!quote:Op woensdag 3 april 2019 08:43 schreef Monopoly het volgende:
Goedemorgen! Welkom in dit fraaie topic vol vertier. Vandaag ga ik de hele dag positief posten en nergens een scheldwoord of een verkapte 'pleeg zelfmoord' post maken
Soms moet je onderaan beginnen.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt weer lekker negatief.
Hoezo?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:01 schreef xcachet het volgende:
Ik heb het zelden, maar hoop dat deze dag snel voorbij is.
Alleen deze dag?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:01 schreef xcachet het volgende:
Hoezo??quote:Op woensdag 3 april 2019 09:01 schreef xcachet het volgende:
Jaquote:
quote:
Ik heb eerst een vak waarbij we 9 van de 10 keer allerlei zelftesten mogen doen. Dan mogen de uitkomst binnen de projectgroep bespreken over wat je kernwaarden zijn en blablablaquote:
Minor zit ik inmiddels in.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:13 schreef HPLC het volgende:
had je maar een goede opleiding moeten kiezen
Niet iedereen heeft die keuzequote:Op woensdag 3 april 2019 09:13 schreef HPLC het volgende:
had je maar een goede opleiding moeten kiezen
Dit klinkt als een irritante langzame dagquote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
Ik heb eerst een vak waarbij we 9 van de 10 keer allerlei zelftesten mogen doen. Dan mogen de uitkomst binnen de projectgroep bespreken over wat je kernwaarden zijn en blablablaEn dat 4 uur lang. En dan nog een meeting van 3 tot 5. En dan eindelijk tussen half 7 en 7 een keertje thuis.
Ideale bedpartnerquote:Op woensdag 3 april 2019 09:13 schreef xcachet het volgende:
Wil gewoon zo’n dag waarbij ik niet actief hoef te participeren en geen vragen krijg als ik niks zeg.
Jep. Eens zien of ik ongezien achterin kan zitten.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit klinkt als een irritante langzame dag
Succesquote:Op woensdag 3 april 2019 09:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jep. Eens zien of ik ongezien achterin kan zitten.
Heftig.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
Ik heb eerst een vak waarbij we 9 van de 10 keer allerlei zelftesten mogen doen. Dan mogen de uitkomst binnen de projectgroep bespreken over wat je kernwaarden zijn en blablablaEn dat 4 uur lang. En dan nog een meeting van 3 tot 5. En dan eindelijk tussen half 7 en 7 een keertje thuis.
Dat klinkt meer aan een gebrek aan lesstof en inzicht van de vakdocenten. "Hier, een paar zelftesten en praatgroepjes, dat houdt ze 4 uur lang zoet. Dan kan ik koffiedrinken en ander werk doen."quote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
wat is dit nou weerquote:Op woensdag 3 april 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan beter hplc een slechte morgen wensen
Zo dan, Hans is de vrolijkheid zelve altijd hierquote:Op woensdag 3 april 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan beter hplc een slechte morgen wensen
Ik bedoel het goed maar de redenatie is wat vreemdquote:
In KLB ja?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo dan, Hans is de vrolijkheid zelve altijd hier
In KLB ja.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed maar de redenatie is wat vreemd
[..]
In KLB ja?
Watte?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
Vandaag nieuwe TOTW boys. Zijn er spelers waar jullie op hopen vandaag?
Laat je niet misleiden.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed maar de redenatie is wat vreemd
[..]
In KLB ja?
👊quote:Op woensdag 3 april 2019 09:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ze schijnt toch voor iedereeeeheheheheheeeeen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |