Thanksquote:
Gaat ook echt maar om 1 ding bij jou hequote:
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat ook echt maar om 1 ding bij jou he
Hopelijk is het niet uitgezaaid naar je vingers hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
Laatst keek ik per ongeluk een stukje van de wereld draait door, toen heb ik volgens mij oog- en oorkanker opgelopen.
Daar had ik al cholera hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet uitgezaaid naar je vingers haha
Oh dus nu zit het in je hele lijfquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
Laatst keek ik per ongeluk een stukje van de wereld draait door, toen heb ik volgens mij oog- en oorkanker opgelopen.
Niks ik ga proberen te slapenquote:
Kost moeite maar ik zou jullie mijn kwaliteit niet willen onthouden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig weerhoudt het je niet van hier posten
Ik ben daar blij omquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kost moeite maar ik zou jullie mijn kwaliteit niet willen onthouden.
Woon dus boven een winkel die na sluit leeg is. Boven hoort ze ons niet. Naast ons horen we elkaar ook niet. Helft van het appartement is 'vrijstaand'. Alleen die tokkie hoort iedereen als ze staat te schreeuwen tegen haar vrindje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Je zou myrr maar als buurvrouw hebben, elke avond allemaal shit doen in huis terwijl jij gewoon op bed je serie probeert te kijken
Klinkt inderdaad heerlijk, zo'n 'vrijstaand' appartement.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Woon dus boven een winkel die na sluit leeg is. Boven hoort ze ons niet. Naast ons horen we elkaar ook niet. Helft van het appartement is 'vrijstaand'. Alleen die tokkie hoort iedereen als ze staat te schreeuwen tegen haar vrindje.
Best ideaal. Als ik in een flat zou wonen zou ik wel rustig doen 's avonds mja, hoeft dus niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |