Is de schuld van de Jodenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alsof jimmy overpriced dingen kan betalen met zijn lerarenloontje, hij larpt gwn graag als burger hier
Hope of Israel, rise in mightquote:
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hope of Israel, rise in might
With the sword of truth and right;
Sound the war-cry, "Watch and pray!"
Vanquish ev'ry foe today.
Bedanktquote:
Hij moet nog terug in elkaar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt je wijntje wel weer verdiend haha
Oh gvd ik had ook cola gehaald kutkanjertyfusquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:44 schreef Chloroform het volgende:
Moet echt geen cola meer drinken na 20 uur
Haha.quote:
Heb je t in de vriezer liggen ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh gvd ik had ook cola gehaald kutkanjertyfus
waarom ga je daar niet wonen eigenlijk, dan kun je gewoon openlijk extreemrechtse denkbeelden hebben als leraarquote:
Nee ben je helemaal van t padjequote:Op dinsdag 2 april 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je t in de vriezer liggen ofzo
Ik ben zoals Myrr. Lekker om 2 uur 's nachts nog het hele huis verbouwen of de afwas doenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Je zou myrr maar als buurvrouw hebben, elke avond allemaal shit doen in huis terwijl jij gewoon op bed je serie probeert te kijken
Afwassen is niet zo boeiend, maar halve inboedel verplaatsen is wel echt hinderlijkquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben zoals Myrr. Lekker om 2 uur 's nachts nog het hele huis verbouwen of de afwas doen
Denken dat met Israel in mijn sig ook echt Joden worden bedoeldquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom ga je daar niet wonen eigenlijk, dan kun je gewoon openlijk extreemrechtse denkbeelden hebben als leraar
Wat is het probleem danquote:
Was het maar waarquote:
wat?quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denken dat met Israel in mijn sig ook echt Joden worden bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |