Nee sorry geen interessequote:Op dinsdag 2 april 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n enorme of kun je het nog toe met een kleintje?
Gelukkig doe je een praktische opleidingquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
Hmm. Dacht even kledingkast naar een andere kamer schuiven maar kreeg hem niet door de hoek heen.![]()
Een deel weggehaald, lukte niet. Bovenkant eraf om te kantelen maar nog steeds niet en ipv laat maar en terugzetten is hij nu helemaal uit elkaar omdat Lukt niet bestaat niet.![]()
Het is te laat voor dit.
Ga gvd gewoon naar bed danquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
Hmm. Dacht even kledingkast naar een andere kamer schuiven maar kreeg hem niet door de hoek heen.![]()
Een deel weggehaald, lukte niet. Bovenkant eraf om te kantelen maar nog steeds niet en ipv laat maar en terugzetten is hij nu helemaal uit elkaar omdat Lukt niet bestaat niet.![]()
Het is te laat voor dit.
Ja dat kan dus niet want de inhoud van de kast ligt op bed.quote:
Hoiquote:
Zonder mijn opleiding kun jij geen fancy overpriced dingen in je huis zetten hommotje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig doe je een praktische opleiding
Waarom moet je om half 11 s avonds een kast verplaatsenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet want de inhoud van de kast ligt op bed.
Maar hij is in de kamer.![]()
Lukt niet is voor losers.
alsof jimmy overpriced dingen kan betalen met zijn lerarenloontje, hij larpt gwn graag als burger hierquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zonder mijn opleiding kun jij geen fancy overpriced dingen in je huis zetten hommotje.
Ik leef minimalistisch dus ik heb dat niet nodig.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zonder mijn opleiding kun jij geen fancy overpriced dingen in je huis zetten hommotje.
quote:
Jij hebt je wijntje wel weer verdiend hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet want de inhoud van de kast ligt op bed.
Maar hij is in de kamer.![]()
Lukt niet is voor losers.
rtquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alsof jimmy overpriced dingen kan betalen met zijn lerarenloontje, hij larpt gwn graag als burger hier
Ik begrijp dat bestquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk zelf ook altijd moeilijk dus ik mag dat wel.
Jaaahaaaa heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |