Tot de volgende keer op FOK!.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Vind mezelf al vrij kansloos dat ik hier zit, maar dat discord is nog wel een tikkeltje kanslozer man man man
Haha zo ging dit echt en we zitten nu allemaal ook met elkaar te spreken van hahah kijk al die reacties van prof en chloro enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Dat je daar dan zit en dan bespreekt van, haha zullen we dat met zn allen posten haha ja echt ludiek
Kom we gooien ons account weg en gaan een leven leidenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Vind mezelf al vrij kansloos dat ik hier zit, maar dat discord is nog wel een tikkeltje kanslozer man man man
Morgen weer, heb last van mn schouder, kan geen fijne positie vinden in bed, heb cola gedronken, ben een grote bak ellendequote:
Is ook een kaoloskeere gitaar dus boeiendquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die dit met hun gitaren doen mogen echt treintje koppen
Houd je bek eens snolquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kom we gooien ons account weg en gaan een leven leiden
welkom in de ziektewet!quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen weer, heb last van mn schouder, kan geen fijne positie vinden in bed, heb cola gedronken, ben een grote bak ellende
Lol niemand gelooft dat jij een leven hebt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kom we gooien ons account weg en gaan een leven leiden
Niemand gelooft dat jij seks hebt nou enquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol niemand gelooft dat jij een leven hebt.
Wat moet ik zien?quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:55 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die dit met hun gitaren doen mogen echt treintje koppen
Door al het bovengenoemde?quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen weer, heb last van mn schouder, kan geen fijne positie vinden in bed, heb cola gedronken, ben een grote bak ellende
Jaquote:
Goeden respons.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat jij seks hebt nou en
kom wel bij je in bed liggen en je schouder masseren als je wilquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja true maar ken ook mensen die mid-range gitaren hebben en daar zo mee omgaan brrquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is ook een kaoloskeere gitaar dus boeiend
Je kan aanhanger van Drion worden. Die hebben prima pilletjes.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:57 schreef JimmyDean het volgende:
Zal ik mormoon worden? Ze lopen hier de hele tijd rond bij het station dus moeilijk is het niet. En goede muziek ook.
Twijfels
Ja thanks, ga nu maar weer wegquote:
Weet niet of het erger is om zo'n verbouwde pubergitaar te hebben of een lelijke stratocaster ofzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:58 schreef Trollscience het volgende:
ja true maar ken ook mensen die mid-range gitaren hebben en daar zo mee omgaan brr
Waar ben je dan, ahahaquote:
Even gerapporteerd, laten we het leuk houden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan aanhanger van Drion worden. Die hebben prima pilletjes.
DP zelf ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:59 schreef Trollscience het volgende:
dp zijn gitaren zien er ook zo uit trouwens
Goed idee, met jou hoef ik geen seks te hebben ahah (t)winkquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kom wel bij je in bed liggen en je schouder masseren als je wil
Wanneer komt hij terugquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:59 schreef Trollscience het volgende:
Ookquote:
vind strats over het algemeen sws niet echt mooi, liever tele ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet of het erger is om zo'n verbouwde pubergitaar te hebben of een lelijke stratocaster ofzo.
Gewoon mooie western gitaar hebben <3
Haha lekker lepeltjelepeltjequote:
Weer wat geleerd hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan aanhanger van Drion worden. Die hebben prima pilletjes.
heyquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:59 schreef Trollscience het volgende:
hoeft niet mag welquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed idee, met jou hoef ik geen seks te hebben ahah (t)wink
Ik had dat ruim 10 jaar daarvoor al helaasquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had in 2014 echt nooit gedacht dat ik nu nog op dit forum zou posten. Echt triest wel. Soms een lange tijd gepost maar altijd keer ik weer terug. Als een hond naar zijn braaksel.
Heb de vibo al in de oplader zittenquote:
Is wel knusquote:
rtquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had in 2014 echt nooit gedacht dat ik nu nog op dit forum zou posten. Echt triest wel. Soms een lange tijd gepost maar altijd keer ik weer terug. Als een hond naar zijn braaksel.
kom er zo aan ff mijn tandjes poetsenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb de vibo al in de oplader zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |