Hoezo?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:01 schreef xcachet het volgende:
Ik heb het zelden, maar hoop dat deze dag snel voorbij is.
Alleen deze dag?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:01 schreef xcachet het volgende:
Hoezo??quote:Op woensdag 3 april 2019 09:01 schreef xcachet het volgende:
Jaquote:
quote:
Ik heb eerst een vak waarbij we 9 van de 10 keer allerlei zelftesten mogen doen. Dan mogen de uitkomst binnen de projectgroep bespreken over wat je kernwaarden zijn en blablablaquote:
Minor zit ik inmiddels in.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:13 schreef HPLC het volgende:
had je maar een goede opleiding moeten kiezen
Niet iedereen heeft die keuzequote:Op woensdag 3 april 2019 09:13 schreef HPLC het volgende:
had je maar een goede opleiding moeten kiezen
Dit klinkt als een irritante langzame dagquote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
Ik heb eerst een vak waarbij we 9 van de 10 keer allerlei zelftesten mogen doen. Dan mogen de uitkomst binnen de projectgroep bespreken over wat je kernwaarden zijn en blablablaEn dat 4 uur lang. En dan nog een meeting van 3 tot 5. En dan eindelijk tussen half 7 en 7 een keertje thuis.
Ideale bedpartnerquote:Op woensdag 3 april 2019 09:13 schreef xcachet het volgende:
Wil gewoon zo’n dag waarbij ik niet actief hoef te participeren en geen vragen krijg als ik niks zeg.
Jep. Eens zien of ik ongezien achterin kan zitten.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit klinkt als een irritante langzame dag
Succesquote:Op woensdag 3 april 2019 09:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jep. Eens zien of ik ongezien achterin kan zitten.
Heftig.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
Ik heb eerst een vak waarbij we 9 van de 10 keer allerlei zelftesten mogen doen. Dan mogen de uitkomst binnen de projectgroep bespreken over wat je kernwaarden zijn en blablablaEn dat 4 uur lang. En dan nog een meeting van 3 tot 5. En dan eindelijk tussen half 7 en 7 een keertje thuis.
Dat klinkt meer aan een gebrek aan lesstof en inzicht van de vakdocenten. "Hier, een paar zelftesten en praatgroepjes, dat houdt ze 4 uur lang zoet. Dan kan ik koffiedrinken en ander werk doen."quote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
wat is dit nou weerquote:Op woensdag 3 april 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan beter hplc een slechte morgen wensen
Zo dan, Hans is de vrolijkheid zelve altijd hierquote:Op woensdag 3 april 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan beter hplc een slechte morgen wensen
Ik bedoel het goed maar de redenatie is wat vreemdquote:
In KLB ja?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo dan, Hans is de vrolijkheid zelve altijd hier
In KLB ja.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed maar de redenatie is wat vreemd
[..]
In KLB ja?
Watte?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
Vandaag nieuwe TOTW boys. Zijn er spelers waar jullie op hopen vandaag?
Laat je niet misleiden.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed maar de redenatie is wat vreemd
[..]
In KLB ja?
👊quote:Op woensdag 3 april 2019 09:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ze schijnt toch voor iedereeeeheheheheheeeeen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |