Om te reagerenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
* Denkt Aan WKN-topics...
Gevaarlijke TT eigenlijk, Greys!![]()
In dit geval had ie gelijk!quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
* Denkt Aan WKN-topics...
Gevaarlijke TT eigenlijk, Greys!![]()
Echt héél dik favoriet voor esf begrippen. Dus we genieten er maar even extra van. Want het kan zomaar weer anders zijn na de eerste repetitie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoorde op de radio een interview met Duncan dinges, waar ze zeiden dat Nederland 'torenhoog favoriet was' bij de bookmakers. Ik natuurlijk gelijk ":o wtf dat lijkt me héél sterk" en inderdaad, torenhoog favoriet is ernstig overdreven, maar tot mijn grote verbazing zag ik dat Nederland inderdaad wel duidelijk op één staat
Dat had ik niet verwacht
Kaaskrumperquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar daar zit echte kaas in toch? (Aanname)
Dat wordt dus gewoon een kaasfrutzel of zo, Klaar. Problem solved.
Ik heb wel met enige regelmaat ruimere favorieten gezienquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt héél dik favoriet voor esf begrippen. Dus we genieten er maar even extra van. Want het kan zomaar weer anders zijn na de eerste repetitie.
Uitruilen met iets dat hij graag bij jullie thuis wil doen, of hem op pad sturen met z'n vrienden. Is er niet een sportwedstrijd of zo waar hij heen wil, om maar een clichéding te noemen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef Andromache het volgende:
Vraagje: wat doe ik tegen een vriend die mij verbiedt een Eurovisiesongfestivalkijkfeestje te organiseren bij ons thuis?Ik vind het stom. Juist dit jaar wil ik het vieren.
Welkom terugquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:47 schreef MMF93 het volgende:
En na een lange pauze ben ik er weer, toch wel pittig die afstudeerperiode zeg. Gelijk geen leven meer. Deze week gelukkig even geen deadlines meer dus lekker thuis prepartyen nu voor de preparty der preparty's EUROVION IN CONCERT
![]()
.
Vlaggetjes liggen al klaar.
Ik vind voetbal weinig aan, maar als ik met een EK of WK ergens word uitgenodigd om te komen kijken ben ik erbijquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sowieso, als ik iets totaal niet leuk zou vinden maar er komen vrienden over dan zou ik gewoon een avondje sociaal m'n best doen. En dat zeg ik als halve (!) autist die nog niet weet welke helft.
quote:
Helemaal niets gedaan nog en dat blijft nog even zoquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe is het met je tuin? Lekker opgeschoten?
Wel fijn, die gezamenlijke interesse in sport.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:34 schreef heywoodu het volgende:
Als mijn vriendin een kijkfeestje zou organiseren gaat het sowieso om biatlon ofzo, reken maar dat ik er dan bij ben.
Tsssquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helemaal niets gedaan nog en dat blijft nog even zo
Organische vorming van de tuin.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helemaal niets gedaan nog en dat blijft nog even zo
Ik heb een paar keer mensen uitgenodigd om sporten te kijken waar we geen hol van begrepenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:34 schreef heywoodu het volgende:
Als mijn vriendin een kijkfeestje zou organiseren gaat het sowieso om biatlon ofzo, reken maar dat ik er dan bij ben.
Nogalquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel fijn, die gezamenlijke interesse in sport.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer mensen uitgenodigd om sporten te kijken waar we geen hol van begrepenEn dan samen proberen te raden hoe het allemaal werkte.
Een goeie daarin was shinty hurling
Om te beginnen is het een combinatie van twee sporten en spelen beide teams met compleet andere sticks. Anderhalf uur op schouderhoogte met die sticks rondmaaien is geen probleem, maar een ander uitschelden en je hebt direct geel. Was een bijzondere ervaring
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naatje z'n nieuwe deurmat halverwege de zomer:
[ afbeelding ]
We've got funny games...quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We got everything you want honey, we know the namesquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |