Voor mensen met depressie schijnt de zomertijd behoorlijk nadelig te zijn mochten we dat jaarrond aanhouden, toch best wel belangrijk vind ik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Last van de omschakeling snap ik ergens nog. Wat ik niet snap is dat 70% van de Nederlanders liever heeft dat het om 4 uur 's nachts licht wordt in juni dan dat het 's avonds tot 10 uur licht blijft.
#pro-zomertijd
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:03 schreef MaGNeT het volgende:
Vanmiddag lekker door een tuincentrum gestruind en wat nieuwe plantjes voor m'n tuin gescoord, niet alles heeft de zomer overleefd, had al wat vervangen maar enkele planten die het mss nog zouden halen blijken toch deaud...
Afijn, even op buienradar gekeken, plantjes snel gepoot, water geven hoeft eerst niet, komt genoeg aan
M'n bloemen-mix voor vlinders en bijtjes komt ook al boven de grond![]()
Dit vind ik nou oprecht een briljant idee!quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een tijdje terug las ik een tweet (denk ik) van iemand die vond dat zomertijd voortaan ingevoerd moest worden op vrijdagmiddag. Iedereen lekker een uurtje eerder weekend in plaats van een kortere nacht
Leuk is dat he! Ik ga zondag in de tuin bezig, heb ook nog een vlindermix staan om te poten (bollen, vaste planten).quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:03 schreef MaGNeT het volgende:
Vanmiddag lekker door een tuincentrum gestruind en wat nieuwe plantjes voor m'n tuin gescoord, niet alles heeft de zomer overleefd, had al wat vervangen maar enkele planten die het mss nog zouden halen blijken toch deaud...
Afijn, even op buienradar gekeken, plantjes snel gepoot, water geven hoeft eerst niet, komt genoeg aan
Oh my god ik word er echt zo moe van hequote:
quote:
Ik begreep dat de vlinderstruiken hard gaan dit jaar?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:03 schreef MaGNeT het volgende:
Ga ik binnenkort ook doen, voor mijn balkon.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:03 schreef MaGNeT het volgende:
Geen idee, die van mij staat nog op de plek waar hij gepoot is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik begreep dat de vlinderstruiken hard gaan dit jaar?
Toch wel teruggesnoeid?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee, die van mij staat nog op de plek waar hij gepoot is.
Ook van Tamara, Joci en Czingis zijn de liedjes stukken beter.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:26 schreef Momo... het volgende:
Leuk om te zien, echt zonde wat Paenda nu stuurt.
Echt he, geef op mens. Dans thuis 'Dancing queen' met een lekker glas champagnequote:Op dinsdag 2 april 2019 20:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik haar was ging ik lekker met vervroegd pensioen
Hatari was eerder dan Duncan met de blote kontquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:06 schreef ato het volgende:
En liedje van Serhat vind ik ook beter, Hatari![]()
Ja maar kontje van Duncan ziet er strakker uitquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hatari was eerder dan Duncan met de blote kont
Jouw vriend of een vriend?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef Andromache het volgende:
Vraagje: wat doe ik tegen een vriend die mij verbiedt een Eurovisiesongfestivalkijkfeestje te organiseren bij ons thuis?Ik vind het stom. Juist dit jaar wil ik het vieren.
Jaaaaaa zo veel zin in!quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:47 schreef MMF93 het volgende:
En na een lange pauze ben ik er weer, toch wel pittig die afstudeerperiode zeg. Gelijk geen leven meer. Deze week gelukkig even geen deadlines meer dus lekker thuis prepartyen nu voor de preparty der preparty's EUROVION IN CONCERT
![]()
.
Vlaggetjes liggen al klaar.
Als het "een" vriend is, negeren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef Andromache het volgende:
Vraagje: wat doe ik tegen een vriend die mij verbiedt een Eurovisiesongfestivalkijkfeestje te organiseren bij ons thuis?Ik vind het stom. Juist dit jaar wil ik het vieren.
Sorry hoor maar een vriend die jouw feestje in jouw huis verbiedt?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef Andromache het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:47 schreef MMF93 het volgende:
En na een lange pauze ben ik er weer, toch wel pittig die afstudeerperiode zeg. Gelijk geen leven meer. Deze week gelukkig even geen deadlines meer dus lekker thuis prepartyen nu voor de preparty der preparty's EUROVION IN CONCERT
![]()
.
Bij Henk kijken. Hoef je niks te huren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als het "een" vriend is, negeren.
Als het "je" vriend is, een zaaltje afhuren en hem niet uitnodigen
Fijn voor je dat je nu even geen deadlines hebt! Ik heb ook superveel zin in zaterdag!quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:47 schreef MMF93 het volgende:
![]()
.
De hele dag The Social Network Song en Pingpong gaan draaien?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef Andromache het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
De hele dag The Social Network Song en Pingpong gaan draaien?
Ligt eraan wat zijn reden is om het te verbieden, lijkt me. En het daar dan samen over hebben. Maar in beginsel hebben wij wel de regel dat we beide baas zijn in dit huis en ieder een veto hebben in dit soort dingen. Maar tot op heden is dat wel theorie en hebben we daar nooit discussie over gehad...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef Andromache het volgende:
Ik denk dat ze haar vriend bedoelt. Waar ze mee samenwoont waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:53 schreef ato het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een vriend die jouw feestje in jouw huis verbiedt?
Mijn vrienden zijn ook geen ESF fans, maar genoten wel van het feestje bij mij of kwamen niet.
Let wel ik gaf ESF feesten waar mensen niet verplicht waren om te komen, maar ik deed ook aan scorelijsten en weddenschappen met kleine prijsjes.
Het is een SC, dus het magquote:
Ja wordt lastig maar dan zou ik het bij iemand vieren die ESF ook leuk vindt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar vriend bedoelt. Waar ze mee samenwoont waarschijnlijk.
Lastig...
Als hij een metalfeestje thuis wil verbied je het dan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Andromache het volgende:
Ja het is mijn vriend. Deze metal- en reggaefan vindt alles aan het ESF verschrikkelijk. Maar dan kun je er toch nog steeds een leuk feestje van maken met borrelnootjes, glitterzonnebril en vlaggetjes?
Heb het er nog eens over met hem. Één avondje dat jij - zeker in wat zo'n belangrijk jaar schijnt te worden - je interesse thuis mag uitleven lijkt me niet teveel gevraagd. Hij hoeft ook niet mee te doen natuurlijk; hij kan ook wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Andromache het volgende:
Ja het is mijn vriend. Deze metal- en reggaefan vindt alles aan het ESF verschrikkelijk. Maar dan kun je er toch nog steeds een leuk feestje van maken met borrelnootjes, glitterzonnebril en vlaggetjes?
Snap ik. Ze vinden er vast wat op.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:17 schreef ato het volgende:
[..]
Ja wordt lastig maar dan zou ik het bij iemand vieren die ESF ook leuk vindt.
Of vragen of hij wat anders gaat doen die avond. Maar het woord verbieden klinkt zo eng.
De weg van de minste weerstand is het bij vrienden gaan kijken en daar een feestje bouwen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Andromache het volgende:
Het is ook jou huis tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Andromache het volgende:
Lijkt me wel een optie als ze een beetje in de buurt woont. Anderzijds zijn daar ook andere mensen dan je eigen kring en zijn de hapjes/drankjes natuurlijk wel wat duurder dan wanneer je thuis een feestje bouwt..quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij een metalfeestje thuis wil verbied je het dan?
Neem je vrienden gewoon mee naar de Kleiweg.
Als het alleen is ‘het thema van de avond vind ik niet leuk’, dan zou dat voor ons geen reden zijn om het de ander te verbieden. Gaat ‘ie toch een avondje wat anders doen of boven zitten? Kun je hem niet omkopen? Etentje of uitje met een vriend?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:18 schreef Andromache het volgende:
Sowieso, als ik iets totaal niet leuk zou vinden maar er komen vrienden over dan zou ik gewoon een avondje sociaal m'n best doen. En dat zeg ik als halve (!) autist die nog niet weet welke helft.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het alleen is ‘het thema van de avond vind ik niet leuk’, dan zou dat voor ons geen reden zijn om het de ander te verbieden. Gaat ‘ie toch een avondje wat anders doen of boven zitten? Kun je hem niet omkopen? Etentje of uitje met een vriend?
Gestolen goed gedijt nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:28 schreef MaGNeT het volgende:
Goffer, m'n IKEA potloodje (zelf gejat) is weer eens weg. Heb 1 fret met een fetisj voor dat ding dus zal wel weer ergens onder een kast liggen
Die mag je gewoon meenemenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:28 schreef MaGNeT het volgende:
Goffer, m'n IKEA potloodje (zelf gejat) is weer eens weg. Heb 1 fret met een fetisj voor dat ding dus zal wel weer ergens onder een kast liggen
ja jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Blijkbaar
Deze kwam tevoorschijn bij het ledigen van mijn broek, ongewild gestolen
En het past beter bij Arcade, dan de Krumperts bij Outlaw.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:33 schreef Dave het volgende:
BREAKING: Repetities act uitgelekt!
Geen krumperts dit keer, maar een freestyler.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:33 schreef Dave het volgende:
BREAKING: Repetities act uitgelekt!
Geen krumperts dit keer, maar een freestyler.
Mwah..quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:34 schreef Dave het volgende:
[..]
En het past beter bij Arcade, dan de Krumperts bij Outlaw.
Ik heb niks tegen dans (behalve dit jaar in de act van Duncan), maar ik vind dit niet geweldig. Wel knap. Sorry.quote:
Die is al dagen heel goed bezigquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:38 schreef Dave het volgende:
Oh, @:Mlita had het al gepost in Buitenlandse reacties.
Ik zei ook niet dat dit de act moest worden hequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen dans (behalve dit jaar in de act van Duncan), maar ik vind dit niet geweldig. Wel knap. Sorry.
True, truequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat dit de act moest worden he
Maar daar zit echte kaas in toch? (Aanname)quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:41 schreef MaGNeT het volgende:
De vleeslobby heeft het voor elkaar:
EU wil eind aan 'groenteburger' en 'kipstuckjes'
Morgen maar ff een paar kaasschnitzels scoren van Jumbo eigenmerk
Anders maar ff doorroeien...quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb eindelijk een hotelkamer in LondenHeel centraal gelegen en gek genoeg niet eens zo duur.
Nu nog de reis boeken.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb eindelijk een hotelkamer in LondenHeel centraal gelegen en gek genoeg niet eens zo duur.
Nu nog de reis boeken.
twitter:Neilis2cool twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 01:36:18Okay someone keeps making these videos and I need to know who it is so I can congratulate them. https://t.co/Y46N59MvJ4 reageer retweet
Gaat een aardige workout worden danquote:
Kaasdingesquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar daar zit echte kaas in toch? (Aanname)
Dat wordt dus gewoon een kaasfrutzel of zo, Klaar. Problem solved.
En luizen zo te zien.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Dave het volgende:
Oh, @:Cee - Luca heeft wel tepels, kijk:
[ afbeelding ]
quote:
Kettingen en klemmenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:52 schreef Dave het volgende:
Helaas ligt ie al aan de ketting.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Dave het volgende:
Oh, @:Cee - Luca heeft wel tepels, kijk:
[ afbeelding ]
Hannitariquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:52 schreef Dave het volgende:
Helaas ligt ie al aan de ketting.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:02 schreef Dave het volgende:
Tot zover Luca.
Morgen in dit theater: Kobi.
Welterusten.
Doe dan Serhat maar of Czingis of die man ook moet heten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:02 schreef Dave het volgende:
Tot zover Luca.
Morgen in dit theater: Kobi.
Welterusten.
Trein een optie?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Nu nog de reis boeken.
Verwijs of naar de artiest of naar het land, beetje inconsistent ditquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
Ik luister nu een recapje van de volgorde en Duncan zit mooi zo na Noorwegen.
Estland daarentegen is echt gigantisch fucked.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
Ik luister nu een recapje van de volgorde en Duncan zit mooi zo na Noorwegen.
Autistje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verwijs of naar de artiest of naar het land, beetje inconsistent dit
Och. En jullie moeten wel iets hebben om over te kwijlen natuurlijk in de finale.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Estland daarentegen is echt gigantisch fucked.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |