abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 april 2019 @ 11:01:56 #1
163650 Greys
pi_185966655


Met dank aan Just Games hebben we ook dit jaar weer een leuke winactie voor jullie, de Eurovisiefans! Je krijgt de mogelijkheid het Eurovision Song Contest bordspel te winnen.

Test je Eurovisiekennis, stel je eigen optreden samen en sleep die felbegeerde douze points binnen met het Eurovision Song Contest bordspel!

And our twelve points go to...
Op 14, 16 en 18 mei kunnen we weer genieten van de bijzondere en uiteenlopende acts op het Eurovisie Songfestival en ontdekken welke landen elkaar de meeste punten gunnen. Maar de voorpret is op dit moment al enorm, want onze eigen inzending Duncan Laurence gooit hoge ogen!

Eurovisiefans kunnen het hele jaar door genieten van het muzikale spektakel met het Eurovision Song Contest bordspel. Test je kennis, creëer je eigen optreden en sleep die felbegeerde 12 punten binnen! In dit kennisspel beantwoord je vragen over de muzikale wedstrijd om kaarten te verzamelen waarmee je je eigen optreden samenstelt. Verzamel kaarten in de categorieën kleding, nummer, podium en instrumenten en zorg dat deze perfect op elkaar afgestemd zijn als je het podium betreedt. Sleep die 12 punten binnen en word de winnaar van het Eurovison Song Contest bordspel!

Spelers: 2 – 6
Consumentenadviesprijs: ¤ 24,99
Leeftijd: 12+


Het officiële Eurovision Song Contest bordspel is ontwikkeld en wordt uitgegeven door Just Games, in samenwerking met de EBU (European Broadcasting Union).



w/ w/ *O* *G* WINNEN! *G* *O* w/ w/

Om kans te maken op één van de twee spellen die we mogen verloten onder de deelnemers doe je het volgende:

- Laat in dit topic weten welke oud-deelnemer aan het Eurovisie (maakt niet uit welk land, hoeft niet Nederland!) jij graag terug zou willen zien met een nieuwe ESF-deelname.
- Zet daarbij een kleine motivatie.
- Plaats de YouTube-link erbij van hun optreden.

Als je deze drie dingen in één post noemt (titel, motivatie en link) ding je automatisch mee! Er zal eerlijk worden geloot onder de deelnemers.

Deelnemen kan tot en met vrijdag 26 april.

Crew is uitgesloten van deelname.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 02-04-2019 11:51:03 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 11:19:02 #2
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185966889
En nee, het is geen 1 april grap. Veel succes allemaal. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_185967049
Aaah wat leuk dat jullie dit weer mogen doen! Super tof *O*

Ik zou PKN van Finland terug willen. Want ik vind hun muziek gewoon helemaal gew-
Nee.

D'r zijn best wel wat artiesten die ik terug zou willen zien. Hadise (Turkije) staat er heel hoog op, omdat zij een speciaal plekje in mij en mijn moeders hart heeft O+

Maar de artiest die ik natuurlijk het meest graag terug zou willen zien is The Queen Of Fire herself. Eleni Foureira _O_

Waarom? Moet je dat nog vragen? Zegt mijn constante hype en spam over Fuego in 2018 niks? Ik hou van Fuego. Ik hou van Eleni. Zij heeft mijn 2018 gemaakt. Fuego is mijn life anthem. En mijn favoriete ESC inzending ever _O_

Hier een linkje naar het geweldige optreden _O_

freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_185969773
Ik zou graag Anouk terug willen zien op het ESF-podium.
Gewoon omdat ze dat verdient; ze heeft veel betekent voor onze inzendingen en kwaliteit de afgelopen jaren. Voor Anouk zat het songfestival op een doodspoor maar nadat zij als een van de grootste artiesten van Nederland mee wilde doen zag je een omslagpunt in de manier waarop er naar het songfestival wordt/werd gekeken door grote Nederlandse artiesten en het Nederlandse publiek. Hulde en bedankt Anouk en daarom verdient ze het om nog een keer te gaan met een kickass song ala 'Woman'.

pi_185974581
Edsiel zou weer mee moeten doen. Hemel en Aarde maar ook On top of the World waren leuk :Y
Ze kan zingen en ze heeft zo'n lekker guitig enthousiast koppie.
Heerlijk podiumbeest :Y
dag
pi_185977217
Ilse ! maar dan zonder Waylon :P


Ik zou weleens haar solo willen zien op het ESF.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 april 2019 @ 11:50:18 #7
163650 Greys
pi_185987132
Leuk dat jullie meedoen!

En even voor de zekerheid, het hoeft geen Nederlandse artiest te zijn he! Mag iedereen zijn die ooit heeft meegedaan, van alle landen. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185994332
We gaan dit jaar natuurlijk winnen. En natuurlijk willen we dan ook niet twee jaar achter elkaar de boel organiseren. We moeten dus iets sturen waar we 100% zeker van zijn dat het nooit kan winnen. Dan kom je eigenlijk maar op 1 logische keuze uit, en die is nog goed voor de nodige dramatiek ook:

(Even schaamteloos uit een oude bijdrage van mezelf gekopieerd)

In 2006 werd de formule van het NSF aangepast. Omdat 90% van de deelnemers in de jaren ervoor onbekenden waren, meestal met nauwelijks ervaring en ongeschikt voor een ESF, werden er drie professionele acts aangesteld. Dat waren talentenjachtsterretje Maud, rockgroep Behave en fantasietaaltrio Treble. Allen zongen drie liedjes, de jury bepaalde daarvan de beste en het publiek zou dan in de grote finale de winnaar bepalen. Maud was vocaal dusdanig matig dat jurylid Giel Beelen zich onthield van stemmen, omdat hij al haar liedjes te zwak vond. De onvermijdelijke Cornald Maas riep ook op om in elk geval op Behave of Treble te stemmen. Behave was echter zo saai dat het in een competitie met een witte muur en een huisje van CenterParcs nog alle moeite zou hebben. Zo werd het dus Treble, dat kort daarvoor een Nummer 1-hit had gescoord met Ramaganana en nu won met Amambanda. En heel Europa zou dat weten, want ze besloten een bustour te maken langs alle landen die in de halve finale gingen stemmen.

Waar de slechte prestaties van de eerdere jaren vooral ergernis opwekten, was de geheel verwachte afgang van Treble er vooral één die op de lachspieren werkte. Het begon in de repetitieweek al met de jurken. De dames van Treble, zusjes Djem en Niña en de wat oudere Caroline, zouden outfits dragen die door de moeder van de zusjes gemaakt waren. Op zich geen probleem, alleen bij vertrek naar Athene waren die nog niet klaar. Dus gingen moeder, naaimachine en drie halve jurken mee het vliegtuig in. Na aankomst ging moeder weer aan de slag om ze op de hotelkamer af te maken. Daar sloeg het noodlot toe, want 2 dagen voor de repetities van de halve finale ging de naaimachine stuk. Zo moest het oefenen voor het optreden even wachten, en ging de Nederlandse delegatie eerst op zoek naar een naaimachine. En ook naar het Griekse woord voor naaimachine.

Gelukkig wist een plaatselijke taxichauffeur een naai-atelier aan de andere kant van de stad, waar ze konden proberen een professionele naaimachine te lenen. Omdat dit natuurlijk in het Grieks moest, werd de buitenlandcorrespondent van de NOS in Athene als tolk ingezet en die kon blijkbaar praten als Brugman, want de naaimachine mocht gebruikt worden. De hele kermis sprong weer in de taxi terug naar het hotel en moeder kon aan de slag om een kostuumdrama te voorkomen. Net op tijd waren de outfits soort van 'klaar' en wonder boven wonder had de pers niets gemerkt.


Treble in 2007.

Daarmee kon er dus gerepeteerd worden. Dat zijn zeg maar de sessies waar landen als Zweden of Rusland nog eens de puntjes op de i zetten en checken of alle camerastandpunten goed uitkomen. Naar goed Nederlands gebruik was Treble bij aankomst in de zaal nog niet eens begonnen met nadenken over wat ze wilden doen. Daar gingen ze dus eerst eens op het gemak over discussiëren, terwijl de klok met minuten wegtikte. Uiteindelijk wist men toch nog een paar keer iets van een show te tonen, en toen kwam het volgende probleem: Treble deed maar wat. Maar dan letterlijk. Elke repetitierun lieten ze hun gevoel het werk doen, waardoor er telkens weer een heel ander resultaat uitkwam. En dat zorgde er voor dat de Griekse eindregisseur op een gegeven moment bijna ontplofte, omdat het ESF geen Muziekfeest op het Plein is, waar iedereen maar wat doet, maar een professionele show, waar elk camerabeeld doordacht is. En als de dames zich dan drie minuten lang op willekeurige plekken op het podium bevinden, is het nogal lastig inzoomen.

Echt druk maakte Treble zich niet, want het was immers feest en de drie spontane, blonde dames waren geliefd bij de pers en deden het goed op de feestjes. Het optreden zou vanzelf wel goedkomen. Dat was het moment dat de Nederlandse delegatieleider ingreep. In een poging te redden wat er te redden viel, huurde hij een Engelse choreograaf in en regelde hij een oefenruimte. Maar dit was toch een gevalletje too little, too late. Zelfs met deze extra oefentijd kreeg Treble het niet voor elkaar om zich op de juiste manier over het podium te begeven en moesten ze zich geregeld haasten om op tijd bij de camera te zijn, waardoor ze al snel buiten adem zongen. Ook pakten ze nog af en toe simpelweg de verkeerde camera. Het eindresultaat was vermoedelijk het maximaal haalbare, maar kon toch niet voorkomen dat televoters van IJsland tot Armenië zich drie minuten hebben afgevraagd waar ze in vredesnaam naar aan het kijken waren. Nederland werd dan ook 20e.

De leden van Treble hebben ze zich echter prima vermaakt, en ze maakten zelfs als enigen kennis met de heren in de pakken van Lordi. Ook hadden ze van elk land een kinderliedje ingestudeerd om indruk te maken op de lokale pers, stuurden ze tussendoor nog een stylist naar huis en zadelden ze de platenmaatschappij op met een telefoonrekening van meer dan 10.000 euro. Maar degenen die meer over die avonturen willen weten, moeten het boek van onze grote vriend Richard van de Crommert maar lezen. Zelf zijn de dames sindsdien in de relatieve anonimiteit verdwenen. Djem en Niña deden nog eens mee aan The Voice, maar zonder al te veel succes. Niña heeft tegenwoordig een Amsterdamse muziekschool. Djem werkt als zangeres en componiste en houdt elke zondag Djem Sessions. Caroline houdt zich bezig met haar paarden en is naar eigen zeggen actief als Independent Music Professional.

De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2019 @ 23:04:45 #9
368283 ato
pi_186000370
Evridiki, Wie?Wiki?

Nee Evridiki, waarom

Evridiki staat nog steeds bij mij met haar inzending van 1994 in de top 5 allerbeste ESF inzendingen ooit Ja Nexum er zijn beter zangeressen en Cypriotische inzendingen dan 2016 O+ ).

Evridiki deed al mee met dit geweldig nummer in 1992:

Zij werd 11e -O-

Daarna kwam de queen uit Cyprus met dit o-zo-mooi nummer in 1994, was mijn winnaar.

Zij werd 11e -O- -O-

Daarna kwam mijn queen terug in 2006 met dit vreselijk lied
Zij kwam terecht niet in de finale.

Ik wil deze Queen van Cyprus, nog 1 x terug met een goed lied, waar zij eindelijk met haar pracht stem de top 3 haalt.

Wat zij al eerder verdiende in 1992 en zeker 1994.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186098502
Paul Harrington & Charlie McGettigan

Waarom? Ook in 2019 staat dit nummer nog als een huis, het is tijdloos. Ik ben benieuwd waar ze nu (als grijze opa's) mee zouden komen.

1994:

2018:
  maandag 8 april 2019 @ 11:16:15 #11
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186098883

Omdat hij zo leuk was in alle voorbereidingen en hij qua lied vast beter kan O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_186099647
Ze is van 1950 dus ze kan nog (net) optreden :+
pi_186106126
Sandra Kim!

Misschien wel de jongste deelnemer ooit! Heerlijk leuk liedje dit!!

  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 april 2019 @ 22:47:17 #14
39237 crew  H_T
2733
pi_186110693
Jedward! Jazeker *) En dan doe ik maar even of Waterline niet bestaat.

We schrijven het jaar 2011. Nederland heeft zich al enkele jaren op rij niet geplaatst voor de finale van het Songfestival, omdat het mis blijft gaan. Dat jaar stuurt Nederland de 3J's (alsof Europa daar op zit te wachten) met het lied Never Alone. De zanger ziet eruit alsof hij na het douchen zijn haar niet heeft gekamd, de muzikanten hupsen wat zinloos heen en weer en er staat een achtergrondkoortje wat standaardbewegingen te doen. Blijkbaar denkt men dat het charisma van de palingvissers groot genoeg zal zijn, want er gebeurt verder eigenlijk niks op het podium.

Opdat wij niet vergeten:


In dezelfde halve finale staat een hyperactieve tweeling uit Ierland die in het Verenigd Koninkrijk al berucht is. Voordat de heren beginnen met zingen is de LED-wall al beter gebruikt dan de 3J's in 3 minuten hebben gedaan. Er is nagedacht over de cameraposities (zoals het shot van boven direct aan het begin) en ze hebben kostuums aan die niet zouden misstaan in een bizarre Italiaanse sci-fi film. Het liedje is niet heel ingewikkeld maar wel aanstekelijk en het refrein blijft lekker hangen. Lipstick valt in de smaak, wordt achtste in de eerste halve finale en pakt ook die plek in de finale *O* Het is voor Ierland de beste klassering in meer dan tien jaar. En wát een show :D


Het jaar erop proberen ze het nog eens met Waterline, maar stranden dan op de 19e plek. Wat overigens nog steeds een betere prestatie is dan in de vijf jaren die volgen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186162509
]Bulgarije-2017 omdat hij moest winnen toen en hij had een prachtstem.
sorry ik ben nieuw op fok dus ik heb er nog niet ervaring.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 april 2019 @ 16:01:42 #16
163650 Greys
pi_186233062
Potver, ik had Jedward ook willen noemen ook al mag ik niet meedoen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 15 april 2019 @ 16:02:51 #17
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186233079
Ilse de Lange, omdat Ilse O+

post buiten mededinging om natuurlijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186233984
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2019 16:02 schreef ijs_beer het volgende:
Ilse de Lange, omdat Ilse O+

post buiten mededinging om natuurlijk.
Wel mét Waylon *;
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 15 april 2019 @ 21:27:47 #19
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186240081
Best een lastige vraag nog, merk ik nu. :P
Er zijn best veel mensen die ik graag nog eens terug zou zien op het ESF podium. Patricia Kaas, Anouk, Ilse (met of zonder Waylon) om er maar even een paar te noemen.

Maar wie ik nu naar voren zou willen schuiven is toch SuRie.

Waarom? Omdat het gewoon een heel leuk mens is, omdat ze daar met een beter lied zou moeten staan dan wat ze vorig jaar had, maar bovenal natuurlijk vanwege de geweldige en professionele manier waarop ze vorig jaar de microfoon opraapte en haar optreden voortzette nadat een of andere hufterige naakteklootzakhommelslak haar deze uit de handen had gegrist.

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 15 april 2019 @ 22:53:16 #20
39237 crew  H_T
2733
pi_186242608
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2019 16:01 schreef Greys het volgende:
Potver, ik had Jedward ook willen noemen ook al mag ik niet meedoen.
En nu staan ze er toch *; Wel verrassend, ik dacht dat ik de enige zou zijn :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 april 2019 @ 23:19:09 #21
163650 Greys
pi_186243155
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Best een lastige vraag nog, merk ik nu. :P
Er zijn best veel mensen die ik graag nog eens terug zou zien op het ESF podium. Patricia Kaas, Anouk, Ilse (met of zonder Waylon) om er maar even een paar te noemen.

Maar wie ik nu naar voren zou willen schuiven is toch SuRie.

Waarom? Omdat het gewoon een heel leuk mens is, omdat ze daar met een beter lied zou moeten staan dan wat ze vorig jaar had, maar bovenal natuurlijk vanwege de geweldige en professionele manier waarop ze vorig jaar de microfoon opraapte en haar optreden voortzette nadat een of andere hufterige naakteklootzakhommelslak haar deze uit de handen had gegrist.

Oh wat een goeie! Jaaaa, die zou ik ook graag terugzien met een veel beter lied. Dat verdient ze. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 april 2019 @ 03:09:18 #22
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186244931
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

En nu staan ze er toch *; Wel verrassend, ik dacht dat ik de enige zou zijn :@
Je bent zeker niet de enige. Als ik even meega in de waan dat Waterline nooit bestaan heeft zou ik het ook niet erg vinden als ze nog een keer mee zouden doen.

Toegegeven, toen ze voor het eerst met Lipstick op de proppen kwamen vond ik het behoorlijk irritante gastjes, maar bij het zien van hun optreden (zeker in vergelijk met het onze ;( ) en wetend dat die act grotendeels (als niet geheel) uit hun eigen koker kwam ben ik hun act meer en meer gaan waarderen.

Daarbij bleek het nummer ook nog eens enorm catchy te zijn. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik het nog steeds wel eens draai. :@ Vooral in de auto komt het nummer goed tot zijn recht. Als je in de file staat tussen duizend chagrijnige koppen en je zet Lipstick aan en gaat lekker mee zitten tikken, heerlijk relativerend. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_186246038
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Best een lastige vraag nog, merk ik nu. :P
Er zijn best veel mensen die ik graag nog eens terug zou zien op het ESF podium. Patricia Kaas, Anouk, Ilse (met of zonder Waylon) om er maar even een paar te noemen.

Maar wie ik nu naar voren zou willen schuiven is toch SuRie.

Waarom? Omdat het gewoon een heel leuk mens is, omdat ze daar met een beter lied zou moeten staan dan wat ze vorig jaar had, maar bovenal natuurlijk vanwege de geweldige en professionele manier waarop ze vorig jaar de microfoon opraapte en haar optreden voortzette nadat een of andere hufterige naakteklootzakhommelslak haar deze uit de handen had gegrist.

Nah, deze wilde ik ook doen, dan maar dubbel! :P Ik heb nog steeds kippenvel op het moment dat ze die microfoon weer in de handen pakt en doorzingt. Je ziet haar hand trillen. Erg knap!

Ik was echt flabbergasted toen dat gebeurde vorig jaar, zo zonde. Ze kreeg één kans om haar optreden te doen en die werd verpest door een idioot. Ik gun haar een nieuwe kans! Dat ze kan zingen weten we!

En omdat haar liedje hierboven al staat, hierbij een interview waar ze het erover heeft.



[ Bericht 1% gewijzigd door Momazie op 16-04-2019 08:33:04 ]
pi_186372484
Ik schop deze nog even omhoog.

Ik zou kiezen voor Loïc Nottet. Deed in 2015 voor België mee met Rhythm Inside.

Componeerde als 18-jarige (!) zelf de muziek van zijn eigentijdse lied. Was ook grotendeels verantwoordelijk voor de choreografie, kleurgebruik, kleding etc. van de mysterieuze act. Ik ben benieuwd met welke creatieve bijdrage Loïc ons gaat verrassen bij een eventuele nieuwe deelname. Hij heeft ook aangegeven dat een nieuwe deelname in de toekomst niet is uitgesloten, dus wie weet....

  ESF Reporter dinsdag 23 april 2019 @ 22:41:09 #25
87554 Cee
Welluk?
pi_186389082
Ik doe niet mee dit keer omdat ik vorig jaar al de gelukkige winnaar van het spel was maar wil dit topic nog even een schopje geven om mensen te laten weten dat het echt een leuk spel is met vragen van verschillende niveaus en waarin je je eigen land kan kiezen en derhalve is het dus mogelijk om bijvoorbeeld, net als wat ik deed, Montenegro te laten winnen, wat wil je nog meer. _O_

Dus DOE MEE, PIPO’S. *O*
pi_186445437
Als ik het dan voor het zeggen zou hebben dan zou Shiri Maimon na 15 jaar weer terug mogen keren naar het songfestival. Ze was in 2005 de Israëlische inzending met het nummer Hasheket Shenish'ar.

Alles klopte toen in 2005: De stem, het lied, de jurk,; het hele plaatje klopte gewoon. Ik weet nog dat ik als 14-jarig jochie behoorlijk onder de indruk van deze inzending was en ook nu nog staat hij tussen de vaak afgespeelde nummers. Bovendien is ze in die 15 jaar enorm gegroeid als artiest en ook haar huidige nummers (zoals bijvoordeeld deze) zijn steengoed en modern. Ik denk dat Shiri Maimon in 2020 wat mij betreft zo weer Israël zou kunnen vertegenwoordigen!

  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 15:22:13 #27
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186517955
EN DE WINNAARS ZIJN:

@Nexum
@Meke

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!
Als jullie contact met me willen opnemen via DM, dan we zorgen dat de spellen bij jullie komen!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:22:38 #28
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186517970
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef ijs_beer het volgende:
[info]EN DE WINNAARS ZIJN: [/info]

@:Nexum
@:Meke

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Als jullie contact met me willen opnemen via DM, dan we zorgen dat de spellen bij jullie komen!
HUH NEEJOH :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:22:51 #29
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186517974
Wat leeeuuuuuuuuk *O* *O *O * :D :D :D

Edit; ik kan er niet eens meer normale smileys van typen :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 15:23:00 #30
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186517981
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef Meke het volgende:

[..]

HUH NEEJOH :o
JAAJOH! *G*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186518007
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef ijs_beer het volgende:
[info]EN DE WINNAARS ZIJN: [/info]

@:Nexum
@:Meke

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!
Als jullie contact met me willen opnemen via DM, dan we zorgen dat de spellen bij jullie komen!
Gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_186518072
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef ijs_beer het volgende:
[info]EN DE WINNAARS ZIJN: [/info]

@:Nexum
@:Meke

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!
Als jullie contact met me willen opnemen via DM, dan we zorgen dat de spellen bij jullie komen!
AAH WAT LEUK *O* *O* *O* *O*

Bedankt voor het mogelijk maken van dit!!!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 15:29:37 #33
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186518119
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:27 schreef Nexum het volgende:

[..]

AAH WAT LEUK *O* *O* *O* *O*

Bedankt voor het mogelijk maken van dit!!!
w/ w/ w/ w/ w/ w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186518146
Gefeliciteerd winnaars :)
pi_186518308
Gefeliciteerd Nexum en Meke :B :B :B
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 april 2019 @ 15:55:31 #36
163650 Greys
pi_186518666
Gefeliciteerd allebei!
Erg leuk voor jullie! _O_ w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 30 april 2019 @ 15:57:22 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_186518712
Gefeliciteerd ^O^
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186518770
Gefeliciteerd Nexum en Meke! *O* *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 30 april 2019 @ 16:00:30 #39
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186518792
Gefeliciteerd beiden!
:o)
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:49:35 #40
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186521149
Gefeliciteerd! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † dinsdag 30 april 2019 @ 17:52:19 #41
368283 ato
pi_186521190
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef ijs_beer het volgende:
[info]EN DE WINNAARS ZIJN: [/info]

@:Nexum
@:Meke

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!
Als jullie contact met me willen opnemen via DM, dan we zorgen dat de spellen bij jullie komen!
Gefeliciteerd *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_186521734
Gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O*
pi_186522243
Oooowahleuk! *O*
dag
pi_186541352
Gefeliciteerd!!
  donderdag 9 mei 2019 @ 13:35:07 #45
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186720001
De bel ging vanochtend zó vroeg dat ik nog lekker onder de wol lag. Nu is er een pakketje bezorgd bij de overburen - die natuurlijk niet thuis zijn }:| Ik houd ze met een verrekijker in de gaten en hoop dat ze snel thuis zijn want verder heb ik volgens mij niets besteld c_/ w/

Zul je zien dat het een stropdas van mn vader ofzo is }:|
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 13:59:28 #46
163650 Greys
pi_186720448
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:35 schreef Meke het volgende:
De bel ging vanochtend zó vroeg dat ik nog lekker onder de wol lag. Nu is er een pakketje bezorgd bij de overburen - die natuurlijk niet thuis zijn }:| Ik houd ze met een verrekijker in de gaten en hoop dat ze snel thuis zijn want verder heb ik volgens mij niets besteld c_/ w/

Zul je zien dat het een stropdas van mn vader ofzo is }:|
:D

Spannend *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 mei 2019 @ 17:12:56 #47
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186723961
HET WAS EM *O* *O*

Ik zag het meteen, dus ook wat extra reclame voor JustGames bij de buren hier *O* :D


Kijk, zo ziet 'ie eruit. Er zat zelfs een leuk briefje bij :D O+


De vragen zijn best wel ingewikkeld :o EN ik dacht: wat onhandig, een Engelse gebruiksaanwijzing bij Nederlandse vragen :?


Maar kijk wat er gebeurt als je de vragen omdraait :o


En nu kan hij bij mijn 'met dank aan Fok! en JustGames'- verzameling O+ Die ik trots uitstal *O*


Het spel zelf lijkt echt heel leuk *) De vragen zijn best ingewikkeld, maar je kunt daarmee onderdelen van je act verdienen waarmee je het Songfestival gaat winnen. En je mag zelf kiezen met welke twee landen je speelt *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_186724027
Wat hartstikke leuk Meke! Ook dat je het zo met ons deelt! Veel plezier ermee! ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 17:43:31 #49
163650 Greys
pi_186724517
Leuk! *O*

Bedankt voor je leuke ontvangstverslag O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 17:44:13 #50
163650 Greys
pi_186724524
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:27 schreef Nexum het volgende:

[..]

AAH WAT LEUK *O* *O* *O* *O*

Bedankt voor het mogelijk maken van dit!!!
Istie bij jou ook al bezorgd? :D
Of houden ze jou nog een dagje langer in spanning? :P

Edit: Jaaaaa ik zie je tweet!
Mag die hier?

[ Bericht 31% gewijzigd door Greys op 09-05-2019 17:49:32 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')