Vroeger ging ik op de fiets door de polder naar school.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 15:41 schreef pullup het volgende:
Scrutz gaat die Uto Cos eindelijk eens schoonvegen
In de polder is altijd tegenwindquote:Op maandag 1 april 2019 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger ging ik op de fiets door de polder naar school.
1 April je kan geeneens fietsenquote:Op maandag 1 april 2019 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Wind is vreselijk moest er ook tegen in fietsen pff
Wat een flauw grapje weer zeg, en dat met je mama van 80 uit halenquote:Op maandag 1 april 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had mijn moeder wel te pakken bij het tuincentrum, ik zei nieuw systeem je moet eerst je leeftijd intoetsen op het pinapparaat zij 80 intikkendat ding piepen
Pestkop.quote:Op maandag 1 april 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had mijn moeder wel te pakken bij het tuincentrum, ik zei nieuw systeem je moet eerst je leeftijd intoetsen op het pinapparaat zij 80 intikkendat ding piepen
Laat jij je moeder van 80 betalen ......quote:Op maandag 1 april 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja 200 euro aan planten in de 2 maanden gaat mij wat verquote:Op maandag 1 april 2019 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat jij je moeder van 80 betalen ......
Is ze vegan?quote:Op maandag 1 april 2019 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja 200 euro aan planten in de 2 maanden gaat mij wat ver
Dat besteed mo ook toch aan plantjes?quote:Op maandag 1 april 2019 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja 200 euro aan planten in de 2 maanden gaat mij wat ver
Ze is 1.56 meterquote:Op maandag 1 april 2019 16:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoop dat je moeder nog pittige Lee Towers ellebogen uit kan delen
Dan komt die elleboogstoot 30 cm onder je navel terecht. Ook niet echt een fijne plek om hem op te vangen.quote:
quote:
1 april, een beetje plagen en lachen mag dan.quote:
ja ,ik heb niemand geschickt moeder is ziek de kann ik niet schickenquote:Op maandag 1 april 2019 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
tis 1 april, fools day. dus geloof niet alles wat er geschreven wordt
Dan moet je het ook niet doen.quote:Op maandag 1 april 2019 16:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ,ik heb niemand geschickt moeder is ziek de kann ik niet schicken
quote:Op maandag 1 april 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn pakket is brievenbuspost dus die zal morgen wel bezorgt worden.quote:Op maandag 1 april 2019 16:25 schreef chufi het volgende:
Mijn pakket is al 1.5 uur over tijd... En ik wou nog wel een tukkie doen
Te veel wisselende bankzitters gaat je niet in de kouwe kleren zittenquote:Op maandag 1 april 2019 16:24 schreef FANN het volgende:
Ja nee hé wacht effe! maar Sas is wel weinig hierze ziek?
Die zit met 3 idioten op de bank waar ze niet vanaf komt.quote:Op maandag 1 april 2019 16:24 schreef FANN het volgende:
Ja nee hé wacht effe! maar Sas is wel weinig hierze ziek?
Wisselend contacten !quote:Op maandag 1 april 2019 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Te veel wisselende bankzitters gaat je niet in de kouwe kleren zitten
Ik hou me effe in voordat ik op die bank zitquote:Op maandag 1 april 2019 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zit met 3 idioten op de bank waar ze niet vanaf komt.
Niet aanklikken dus?quote:
Zulke guitige wijffiesquote:Op maandag 1 april 2019 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
het je die toepjes van Yentl en de Boer?
Ik hou ervan....![]()
Wat een seksisme.quote:Op maandag 1 april 2019 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
het je die toepjes van Yentl en de Boer?
Ik hou ervan....![]()
Vind je?quote:
Dat is waarquote:Op maandag 1 april 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
soms is dat makkelijker zonder in detail te hoeven gaan
Ik zit weer te kijken naar een 3d printer. Ik heb er 2 op het oog en ze hebben allebei hun voordelen.quote:
Lastig kiezen danquote:Op maandag 1 april 2019 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit weer te kijken naar een 3d printer. Ik heb er 2 op het oog en ze hebben allebei hun voordelen.
toe maar weer....quote:Op maandag 1 april 2019 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kan ik deze voor Prisha printen.
Ik moet toch wat doen om aan een vrouw te komen.quote:
Ja zoiets bedacht ik ook al...quote:Op maandag 1 april 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen om aan een vrouw te komen.
Nou, als een man lekker kan koken dan ben ik al kwart omquote:Op maandag 1 april 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen om aan een vrouw te komen.
Prisha.quote:
Ik kan best goed koken en mijn bank zit lekkerder dan die van Sacha.quote:Op maandag 1 april 2019 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou, als een man lekker kan koken dan ben ik al kwart om
Kijk dat zijn al twee plus puntenquote:Op maandag 1 april 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan best goed koken en mijn bank zit lekkerder dan die van Sacha.
Gaan we nu daten?quote:Op maandag 1 april 2019 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk dat zijn al twee plus punten![]()
ook cheasecake?quote:Op maandag 1 april 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan best goed koken en mijn bank zit lekkerder dan die van Sacha.
Nooit geprobeerd maar dat zal wel.quote:
Mot je dan cheasecake?quote:
Ja dat lust ik wel, met een kopje verse munt thee met honingquote:
Deal.quote:Op maandag 1 april 2019 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat lust ik wel, met een kopje verse munt thee met honing
I am Grootquote:Op maandag 1 april 2019 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kan ik deze voor Prisha printen.
Stik, ik loop weer achter.quote:Op maandag 1 april 2019 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
I am Groot![]()
Iemand anders was op hetzelfde idee gekomen en verraste me hiermee![]()
[ afbeelding ]
Veel succes met je werk,en Scrut is een goede keuze.quote:Op maandag 1 april 2019 17:43 schreef sacha het volgende:
haai skatties![]()
wat Scrut al zei dus…
de komende tijd zit ik tot mijn nek toe in het werk
altijd al lekker bezig maar het seizoen is hier begonnen en een vriendin van mij heeft gevraagd,
of zeg maar gesommeerd, te komen helpen bij de schoolkampen die hier de hele zomer op het eiland komen
de vaste kracht is voor langere tijd uitgeschakeld, en ik ben bekend met de werkzaamheden
afgelopen dagen ben ik bezig geweest mijn ‘gewone’ werk zodanig in te plannen dat alles allemaal zo normaal als mogelijk door kan gaan en ik daarnaast dus leuk ga helpen bij de schoolkampen![]()
gelukkig ook met ‘achter’ overeengekomen dat modereren voor Fok! voorlopig niet meer in dit plaatje past
om hier dus ook alles zo normaal als mogelijk te laten verlopen is Scrut met ingang van morgen dus jullie nieuwe mod, hoe normaal is dat![]()
enniehoe, wees voor Scrut net zo lief als jullie voor mij zijn geweest dan sal alles reg kom![]()
TLDR morgen is Scrut jullie mod
en oh ja, tis dat je nu nog geen mod bent Scrut, want de belangrijkste regel van ‘achter’ is toch echt 'lekken is vertrekken'
je bericht stond dan wel in een spoiler maar toch…
stop die Tena alvast maar in je lange onderbroek![]()
Wie zegt dat ik Scrut accepteer als mod? Gaat hij jou bank krijgen?quote:Op maandag 1 april 2019 17:43 schreef sacha het volgende:
haai skatties![]()
wat Scrut al zei dus…
altijd al lekker bezig maar het seizoen is hier begonnen en een vriendin van mij heeft gevraagd,
of zeg maar gesommeerd, te komen helpen bij de schoolkampen die hier de hele zomer op het eiland komen
de vaste kracht is voor langere tijd uitgeschakeld, en ik ben bekend met de werkzaamheden
afgelopen dagen ben ik bezig geweest mijn ‘gewone’ werk zodanig in te plannen dat alles allemaal zo normaal als mogelijk door kan gaan en ik daarnaast dus leuk ga helpen bij de schoolkampen![]()
gelukkig ook met ‘achter’ overeengekomen dat modereren voor Fok! voorlopig niet meer in dit plaatje past
om hier dus ook alles zo normaal als mogelijk te laten verlopen is Scrut met ingang van morgen dus jullie nieuwe mod, hoe normaal is dat![]()
enniehoe, wees voor Scrut net zo lief als jullie voor mij zijn geweest dan sal alles reg kom![]()
en oh ja, tis dat je nu nog geen mod bent Scrut, want de belangrijkste regel van ‘achter’ is toch echt 'lekken is vertrekken'
Succes @sachaquote:Op maandag 1 april 2019 17:43 schreef sacha het volgende:
haai skatties![]()
wat Scrut al zei dus…
Scrut wil die bank niet, snap niet waaromquote:Op maandag 1 april 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Scrut accepteer als mod? Gaat hij jou bank krijgen?
Ik zal je missen als mod zijnde.
Scrut is ook wel tof.
Succes!quote:Op maandag 1 april 2019 17:43 schreef sacha het volgende:
haai skatties![]()
wat Scrut al zei dus…
Wat een stomme Mod is het.quote:Op maandag 1 april 2019 17:49 schreef sacha het volgende:
[..]
Scrut wil die bank niet, snap niet waarom
quote:Op maandag 1 april 2019 17:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Succes!Maar ehm het is 1 april, dus ik wacht morgen af
Nope nope Scrut Mod kèn niet!quote:
Nee, als er noe iemand werd gekozen die goed kan schilderen dan had ik er geen moeite mee gehad.quote:
Verdraait, dat had ik niet moeten schrijvenquote:
Beter Scrutinizer, dan ikquote:
Ik ben veel te lief voor modderquote:Op maandag 1 april 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, als er noe iemand werd gekozen die goed kan schilderen dan had ik er geen moeite mee gehad.
Petz is een idee..quote:Op maandag 1 april 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, als er noe iemand werd gekozen die goed kan schilderen dan had ik er geen moeite mee gehad.
quote:Op maandag 1 april 2019 17:43 schreef sacha het volgende:
haai skatties![]()
wat Scrut al zei dus…
Ach een beetje aanmodderen is niet moeilijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |