Vroeger ging ik op de fiets door de polder naar school.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 15:41 schreef pullup het volgende:
Scrutz gaat die Uto Cos eindelijk eens schoonvegen
In de polder is altijd tegenwindquote:Op maandag 1 april 2019 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger ging ik op de fiets door de polder naar school.
1 April je kan geeneens fietsenquote:Op maandag 1 april 2019 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Wind is vreselijk moest er ook tegen in fietsen pff
Wat een flauw grapje weer zeg, en dat met je mama van 80 uit halenquote:Op maandag 1 april 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had mijn moeder wel te pakken bij het tuincentrum, ik zei nieuw systeem je moet eerst je leeftijd intoetsen op het pinapparaat zij 80 intikkendat ding piepen
Pestkop.quote:Op maandag 1 april 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had mijn moeder wel te pakken bij het tuincentrum, ik zei nieuw systeem je moet eerst je leeftijd intoetsen op het pinapparaat zij 80 intikkendat ding piepen
Laat jij je moeder van 80 betalen ......quote:Op maandag 1 april 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja 200 euro aan planten in de 2 maanden gaat mij wat verquote:Op maandag 1 april 2019 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat jij je moeder van 80 betalen ......
Is ze vegan?quote:Op maandag 1 april 2019 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja 200 euro aan planten in de 2 maanden gaat mij wat ver
Dat besteed mo ook toch aan plantjes?quote:Op maandag 1 april 2019 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja 200 euro aan planten in de 2 maanden gaat mij wat ver
Ze is 1.56 meterquote:Op maandag 1 april 2019 16:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoop dat je moeder nog pittige Lee Towers ellebogen uit kan delen
Dan komt die elleboogstoot 30 cm onder je navel terecht. Ook niet echt een fijne plek om hem op te vangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |