Recce doet aan de lijn.quote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
ik had een appeltaartje, dat was beter
Nee, skiffhead gisteren dat was wat korter.quote:Op maandag 1 april 2019 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce doet aan de lijn.
Jij gister nog over de Afsluitdijk gefietst?
Hadden ze dan niet beter de andere kant om kunnen fietsen?quote:Op maandag 1 april 2019 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, skiffhead gisteren dat was wat korter.
Ik kende wel een hele bups mensen die het wel hebben gedaan en het schijnt een goede tegenwind op de afsluitdijk te zijn geweest
quote:Op maandag 1 april 2019 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hadden ze dan niet beter de andere kant om kunnen fietsen?
Kan zo lekker zijn om het dan een keertje precies andersom te doen. Doe ik af en toe met m'n blokjes om ook. Dan kijk je er weer helemaal anders tegenaan. Of dat heel handig is als je aan het wielrennen bent, is dan natuurlijk maar de vraag.quote:
Beter en gevarieerder met wielrennen ook wel hoor natuurlijk. Alleen doen ze dit maar 1 x per jaar dus de verveling zal minder toeslaanquote:Op maandag 1 april 2019 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan zo lekker zijn om het dan een keertje precies andersom te doen. Doe ik af en toe met m'n blokjes om ook. Dan kijk je er weer helemaal anders tegenaan. Of dat heel handig is als je aan het wielrennen bent, is dan natuurlijk maar de vraag.
Ik ook, zou zaterdag bezorgt worden maar ligt nog steeds op het afgiftepunt.quote:
Dat afgiftepunt zou ik toch nog maar even bestuderen..quote:Op maandag 1 april 2019 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, zou zaterdag bezorgt worden maar ligt nog steeds op het afgiftepunt.
Wind heb je toch meestal tegen. Word je sterk van!quote:Op maandag 1 april 2019 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter en gevarieerder met wielrennen ook wel hoor natuurlijk. Alleen doen ze dit maar 1 x per jaar dus de verveling zal minder toeslaan
Postkantoor.quote:Op maandag 1 april 2019 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat afgiftepunt zou ik toch nog maar even bestuderen..
Dat dan wel saaiquote:Op maandag 1 april 2019 14:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Wind heb je toch meestal tegen. Word je sterk van!
Volgens mij gingen de meeste fietsers overigens heen en weer gisteren op de afsluitdijk...
Daar is die op de post gedaan en het is een thuisbezorging.quote:
OK .. afwachten dan maarquote:Op maandag 1 april 2019 14:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is die op de post gedaan en het is een thuisbezorging.
Zeker, en 64 km valt ook wel te overzienquote:Op maandag 1 april 2019 14:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso. 32km in een rechte lijn.... maar wel leuk om een keer te doen lijkt me
maar dan wel liefst heen met tegenwindquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, en 64 km valt ook wel te overzien
Ik heb altijd tegenwind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |