Vind je?quote:
Dat is waarquote:Op maandag 1 april 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
soms is dat makkelijker zonder in detail te hoeven gaan
Ik zit weer te kijken naar een 3d printer. Ik heb er 2 op het oog en ze hebben allebei hun voordelen.quote:
Lastig kiezen danquote:Op maandag 1 april 2019 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit weer te kijken naar een 3d printer. Ik heb er 2 op het oog en ze hebben allebei hun voordelen.
toe maar weer....quote:Op maandag 1 april 2019 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kan ik deze voor Prisha printen.
Ik moet toch wat doen om aan een vrouw te komen.quote:
Ja zoiets bedacht ik ook al...quote:Op maandag 1 april 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen om aan een vrouw te komen.
Nou, als een man lekker kan koken dan ben ik al kwart omquote:Op maandag 1 april 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen om aan een vrouw te komen.
Prisha.quote:
Ik kan best goed koken en mijn bank zit lekkerder dan die van Sacha.quote:Op maandag 1 april 2019 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou, als een man lekker kan koken dan ben ik al kwart om
Kijk dat zijn al twee plus puntenquote:Op maandag 1 april 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan best goed koken en mijn bank zit lekkerder dan die van Sacha.
Gaan we nu daten?quote:Op maandag 1 april 2019 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk dat zijn al twee plus punten![]()
ook cheasecake?quote:Op maandag 1 april 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan best goed koken en mijn bank zit lekkerder dan die van Sacha.
Nooit geprobeerd maar dat zal wel.quote:
Mot je dan cheasecake?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |