abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186049125
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 07:12 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het is geen roddel-artikel. Het betrof een boek in ontwikkeling geschreven door Stacy Brown.
[..]

bron
Wat Jermaine zelf als leugens bestempelde en dat het verzonnen was door anderen om geld te verdienen.

Het interview van Larry King met Jermaine uit 2006 kan ik niet meer compleet op beeld terugvinden, wel kun je op CNN.com de transcriptie van het interview teruglezen. Daarin weerlegt hij wat er over hem geschreven werd, noemt het leugens en bevestigd keer op keer zijn steun voor Michael en verwijt de kranten dat ze het verhaal niet bij hem geverifieerd hebben:

CNN Larry King, Interview with Jermaine Jackson, 2006

Hier komen de punten 1 voor 1 aanbod:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
.
Er wordt ook gesproken over Stacy Brown:

SPOILER
SPOILER
pi_186049338
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 13:35 schreef matthijst het volgende:

Ja, in de echte wereld wel. Niet op zolderkamertjes natuurlijk.
http://www.sbscpublicacce(...)05mjmemospprtobj.pdf
Er wordt geen enkel document geleverd, ze verschuilen zich achter 'in strijd met Evidence code section 1152' .
  vrijdag 5 april 2019 @ 14:31:50 #243
16715 Mylene
*schatje*
pi_186049388
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:11 schreef Alef het volgende:

[..]

Wat Jermaine zelf als leugens bestempelde en dat het verzonnen was door anderen om geld te verdienen.

Het interview van Larry King met Jermaine uit 2006 kan ik niet meer compleet op beeld terugvinden, wel kun je op CNN.com de transcriptie van het interview teruglezen. Daarin weerlegt hij wat er over hem geschreven werd, noemt het leugens en bevestigd keer op keer zijn steun voor Michael en verwijt de kranten dat ze het verhaal niet bij hem geverifieerd hebben:

CNN Larry King, Interview with Jermaine Jackson, 2006

Hier komen de punten 1 voor 1 aanbod:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
.
Er wordt ook gesproken over Stacy Brown:

SPOILER
SPOILER
Ja, dat linkje had ik ook gelezen hoor :D.

Alleen had Stacey alles, alle uitspraken, op tape staan. Ik geloof dus niet zo in Jermaine. Een geval van je straatje achteraf proberen schoon te praten.

Dus een kwestie van je wel of niet geloof.
pi_186049545
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, dat linkje had ik ook gelezen hoor :D.

Alleen had Stacey alles, alle uitspraken, op tape staan. Ik geloof dus niet zo in Jermaine. Een geval van je straatje achteraf proberen schoon te praten.

Dus een kwestie van je wel of niet geloof.
Waar kan ik de tape luisteren?

Je gelooft liever wat anderen over Jermaine zeggen dan wat Jermaine over/voor zichzelf zegt. LOL.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet in de beschuldigingen van Wade en James :D.
Het zijn leugenaars, hun verhaal klopt niet. Ze zijn onbetrouwbaar. Michael is onschuldig

Hier lijkt het een beetje op. Ik heb het over/voor je gezegd, dus moet je het wel gezegd hebben. Wat jij zelf zegt daar kijk/luister ik niet naar, maar naar wat anderen over jou zeggen, dat is waarheid.
pi_186049579
MJ (of zijn verzekering) koopt een zaak af en wordt gelijk schuldig verklaard: Wanneer je onschuldig bent moet je blijven strijden en je tour cancellen en je inkomsten op het spel zetten voor een relatief laag bedrag. Ik denk ook echt dat er niemand op het forum is die ooit zomaar heeft toegegeven om van het gezeik af te zijn (note: hij heeft niets toegegeven, staat duidelijk in de settlement).

Slachtoffers (ouders) zijn voor het leven getekend vanwege kapotte gezinnen incl. zelfmoorden. Volwassen mannen zijn nog steeds helemaal in de war dat ze zelfs jaartellen en locaties van misbruik vergeten. Gelukkig maakt geld alles goed. (In non-MJ cases wilden de slachtoffers iig dat de misbruiker werd opgepakt).

Het grappige is dat de moeder van Wade ook duidelijk aangaf dat zij de vorige vermeende slachtoffers van misbruik niet geloofde, omdat zij het geld aannamen en dat was voor haar een reden te geloven dat het om geld te doen was. Juist zij zouden nu moeten weten dat je veel geloofwaardiger overkomt als je niet alleen aanklaagt voor een geldbedrag.
pi_186049723
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:48 schreef Buttarfly het volgende:

note: hij heeft niets toegegeven, staat duidelijk in de settlement.
Je hebt werkelijk geen idee wat er in de settlement staat, ze zeggen wel 20 keer dat ze niet van plan zijn die aan te leveren.

Evidence code section 1152 beschermt hen bij het moeten aanleveren ervan, dus geen hond die weet wat erin staat.

Vraag je eens af waarom ze zo angstig zijn die settlement te laten inzien, indien deze MJ zou vrijpleiten zouden ze die uitfolderen voor de courthouse.
  vrijdag 5 april 2019 @ 15:03:55 #247
16715 Mylene
*schatje*
pi_186049813
Nog meer statements waarvan Jermaine Jackson achteraf zei dat het leugens waren.

Interessant allemaal. Jammer dat het nooit tot een rechtszaak is gekomen. Op die manier de tapes openbaar zouden zijn gemaakt. Wat zou er toen gebeurd zijn? Stacey Brown afgekocht?
  vrijdag 5 april 2019 @ 15:05:19 #248
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186049837
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:28 schreef Za het volgende:

[..]

Er wordt geen enkel document geleverd, ze verschuilen zich achter 'in strijd met Evidence code section 1152' .
Because insurance companies were the source of the settlement amounts...
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 5 april 2019 @ 15:09:57 #249
28167 matthijst
pi_186049898
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:03 schreef Mylene het volgende:
Nog meer statements waarvan Jermaine Jackson achteraf zei dat het leugens waren.

[ afbeelding ]

Interessant allemaal. Jammer dat het nooit tot een rechtszaak is gekomen. Op die manier de tapes openbaar zouden zijn gemaakt. Wat zou er toen gebeurd zijn? Stacey Brown afgekocht?
Wel veelzeggend dat Jermaine niet eens wist dat MJ vitiligo had.
Was wel erg goed op de hoogte dus.
pi_186049907
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:58 schreef Za het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk geen idee wat er in de settlement staat, ze zeggen wel 20 keer dat ze niet van plan zijn die aan te leveren.

Evidence code section 1152 beschermt hen bij het moeten aanleveren ervan, dus geen hond die weet wat erin staat.

Vraag je eens af waarom ze zo angstig zijn die settlement te laten inzien, indien deze MJ zou vrijpleiten zouden ze die uitfolderen voor de courthouse.
In 2004, Michael's attorney Thomas Mesereau in "People v. Jackson" said:

"People who intended to earn millions of dollars from his record and music promotions did not want negative publicity from these lawsuits interfering with their profits. Michael Jackson now regrets making these payments. These settlements were entered into with one primary condition – that condition was that Mr. Jackson never admitted any wrongdoing. Mr. Jackson always denied doing anything wrong...Mr. Jackson now realizes the advice he received was wrong."

De advocaat heeft het er wel over, maar is natuurlijk geen hard bewijs. Het lijkt mij in ieder geval onlogisch om iemand geld te betalen zodat degene afziet van een rechtzaak. Het idee is dat je niet schuldig wordt bevonden, maar tegelijkertijd ga je ook schuld bekennen in de settlement?

Plus iedereen heeft het erover dat het niet gezond is hoe MJ met kinderen omging. Ik ben het daar mee eens aangezien het niet “normaal” is. Er wordt dan gezegd dat het niet toeval is dat er zoveel mensen zijn die hem beschuldigen van misbruik. Dan moet het wel waar zijn. Wat ik mij dan afvraag is hoeveel civil cases er uberhaupt worden afgedaan met een schadevergoeding? Waarbij iedereen achteraf blij is: de misbruiker heeft zijn lolletje gehad en de ouders zijn tevreden met een geldbedrag. Toevallig dat elke slachtoffer van MJ wel tevreden was met geld en niet de dader in de gevangenis wilde zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door Buttarfly op 05-04-2019 15:18:11 ]
pi_186050000
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:03 schreef Mylene het volgende:

[ afbeelding ]

Je hebt geen antwoord op mijn post ... :D is goed hoor :W Lekker doorgaan op roddels.
Ben blij dat je tot inkeer bent gekomen en nu ook gelooft dat MJ onschuldig is.
pi_186051044
Ik geloof wel dat er dingen niet kloppen, maar overtuigd van zijn onschuld ben ik niet.
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:08:05 #253
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186052282
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 16:36 schreef quirina het volgende:
Ik geloof wel dat er dingen niet kloppen, maar overtuigd van zijn onschuld ben ik niet.
+1

Maar er blijven blijkbaar mensen hardnekkig geloven in de onschuld cq sprookjes van Peter Pan.
En die blijven onvermoeibaar zoeken naar spelden in de hooiberg, waarvan ze kunnen zeggen: zie je nou wel, het klopt niet. Dat kan allemaal niet waar zijn want het station stond er toen nog niet :(

Dus is ie gewoon onschuldig! o|O

Die Michael was een prima jongen, maar daarnaast was het een enorme fantast. Maar al die hysterische fans geloven gewoon alles wat Michael god Jackson heeft geroeptoetert of wat zijn loving eengezinde familie allemaal beweerd.
Nee hoor, zoiets zou Michael nooit doen :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 05-04-2019 18:19:04 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_186052532
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:08 schreef Tengano het volgende:

[..]

En die blijven onvermoeibaar zoeken naar spelden in de hooiberg, waarvan ze kunnen zeggen: zie je nou wel, het klopt niet. Dat kan allemaal niet waar zijn want het station stond er toen nog niet :(

Safechuck's treinstation vergissing leugen is geen speld maar een dikke hamer in de hooiberg.
pi_186052545
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:08 schreef Tengano het volgende:

[..]

+1

Maar er blijven blijkbaar mensen hardnekkig geloven in de onschuld cq sprookjes van Peter Pan.

Dus is ie gewoon onschuldig! o|O

Die Michael was een prima jongen, maar daarnaast was het een enorme fantast. Maar al die hysterische fans geloven gewoon alles wat Michael god Jackson heeft geroeptoetert of wat zijn loving eengezinde familie allemaal beweerd.
Nee hoor, zoiets zou Michael nooit doen :')
Trouwens...
Wist je dat de schrijver van Peter Pan ook een pedofiel was?
pi_186052573
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:21 schreef Komondeja het volgende:

[..]

Safechuck's treinstation vergissing leugen is geen speld maar een dikke hamer in de hooiberg.
Misschien deden ze het ook wel in de hooiberg op Neverland
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:23:36 #257
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186052590
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:21 schreef Komondeja het volgende:

[..]

Ja joh, en daarom klopt er door die uitspraak geen enkele bewering meer van wat er allemaal is gezegd door hem en al die andere getuigen. De rest van de claims kan dan allemaal de prullebak in. Dat is dus jullie logica 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 05-04-2019 18:28:39 ]
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:24:01 #258
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186052600
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:21 schreef quirina het volgende:

[..]

Trouwens...
Dat moet ook gewoon toeval zijn natuurlijk :+
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:24:26 #259
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186052610
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Misschien deden ze het ook wel in de hooiberg op Neverland
Nee :( want die stond er toen nog niet o|O
pi_186052621
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:24 schreef Tengano het volgende:

[..]

Nee :( want die stond er toen nog niet o|O
Jawel, bij de lama.
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 18:32:14 #261
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186052747
quote:

[..]

Trouwens...
Huh wat? Nee. Alleen van de schrijver van Alice in Wonderland (Lewis Carroll) weet ik dat er sterke vermoedens zijn. Wie is de schrijver van Peter Pan?
A child is born with no state of mind.
pi_186052798
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:23 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ja joh, en daarom klopt er door die uitspraak geen enkele bewering meer van wat er allemaal is gezegd door hem en al die andere getuigen. De rest van de claims kan dan allemaal de prullebak in. Dat is dus jullie logica 8)7
Je kunt niet ontkennen dat ze er niet geloofwaardiger door worden!
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:35:37 #263
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186052808
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:35 schreef Komondeja het volgende:

[..]

Je kunt niet ontkennen dat ze er niet geloofwaardiger door worden!
Nou dat was MJ ook niet hoor :D

Los daarvan geloof ik nog steeds dat ze misbruikt zijn door MJ; ik vind ze dus wel geloofwaardig, ook als er beweringen inzitten die niet kloppen.
pi_186052810
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:05 schreef matthijst het volgende:

Nee dat beweren ze. Ze weigeren echter de settlement aan te leveren, zeggen dat ze daartoe niet verplicht te zijn en verschuilen zich achter Evidence code section 1152.

Indien het zo was als zij zeggen zouden ze geen enkel bezwaar hebben tegen het aanleveren ervan ipv pagina's lang te betogen waarom zij dat absoluut niet van plan zijn.
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:39:23 #265
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186052874
James Matthew Barrie
Occupation: Novelist, playwright
Genre: Children's literature, drama, fantasy
Most famous work: Peter Pan

SPOILER
Google is your best friend :7

[ Bericht 16% gewijzigd door Tengano op 05-04-2019 19:04:49 ]
pi_186053003
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:10 schreef Buttarfly het volgende:

In 2004, Michael's attorney Thomas Mesereau in "People v. Jackson" said:

Michael Jackson now regrets making these payments.
Aan welke payments gemaakt door Jackson refereert Mesereau hier?

quote:
maar tegelijkertijd ga je ook schuld bekennen in de settlement?
Natuurlijk niet, maar voor de fans is dat het bewijs van zijn onschuld dat hij niet en zijn slachtoffers afgekocht en schuld bekend heeft.

Stel hij had niemand afgekocht, dan zouden fans zeggen MJ is onschuldig want hij heeft nog nooit iemand afgekocht, met al zijn geld kon hij beschuldigingen gewoon settelen, dat heeft hij niet gedaan, voila innocent.
Nu zijn de settlements ook al weer bewijs van zijn onschuld.
pi_186055044
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:05 schreef matthijst het volgende:

vrijdag 5 april 2019 @ 21:27:44 #268
28167 matthijst
pi_186056414
quote:

[..]

Trouwens...
Trouwens. Wist je dat Adolf Hitler ook van eekhoorns hield? En.niet van Joden?
Hmmm. Ik zie overeenkomsten met MJ.
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:32:27 #269
28167 matthijst
pi_186056533
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:35 schreef Za het volgende:

[..]

Nee dat beweren ze. Ze weigeren echter de settlement aan te leveren, zeggen dat ze daartoe niet verplicht te zijn en verschuilen zich achter Evidence code section 1152.

Indien het zo was als zij zeggen zouden ze geen enkel bezwaar hebben tegen het aanleveren ervan ipv pagina's lang te betogen waarom zij dat absoluut niet van plan zijn.
Ja, want doorgaans werk je altijd mee met de aanklager :D
Toen er foto's moesten worden gemaakt van MJs penis sprong hij ook meteen in de houding.
pi_186056566
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:27 schreef matthijst het volgende:

[..]

Trouwens. Wist je dat Adolf Hitler ook van eekhoorns hield? En.niet van Joden?
Hmmm. Ik zie overeenkomsten met MJ.
Michael Jackson hield ook van Hitler en niet van Joden.

Bron:https://www.independent.i(...)genius-26568838.html

Bron:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')