abonnement Unibet Coolblue
pi_186035620
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:26 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja. En je weet dat misbruik sowieso al lastig te bewijzen is?
Ik ben benieuwd. Wat voor hard bewijs verwacht je bij een verjaarde misbruikbeschuldidging?

En de Jacksons hebben verder geen financieel gewin erbij?

Je weet dat bij misbruik men vaak juist niet ermee naar buiten durft te komen vanwege oa de angst om niet geloofd te worden.
Precies, dit soort reacties, selectief reageren en moedwillig om de hete brij draaien, bevestigen voor mij verder hoe zwak je/die kant van het verhaal is.
  donderdag 4 april 2019 @ 19:41:54 #177
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186035705
Er valt gewoon geen normaal gesprek over te voeren _O-
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 19:42:09 #178
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186035715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:38 schreef Alef het volgende:

[..]

Precies, dit soort reacties, selectief reageren en moedwillig om de hete brij draaien, bevestigen voor mij verder hoe zwak je/die kant van het verhaal is.
Waarom beantwoord je gwn niet de vragen, reageer je niet op de onderbouwing van Luxerobots, over selectief reageren gesproken.
Je draait eromheen.
A child is born with no state of mind.
pi_186036352
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Allereerst moeten we er duidelijk over zijn dat Michaels gedrag naar jongetjes toe buitengewoon ongezond was. Gewoon waar hij mee te koop liep en wat iedereen kon zien (het hand in hand lopen en op schoot nemen van jongetjes en het sturen van faxberichten met liefdesverklaringen).
Waar we duidelijk over moeten zijn is dat jij in ieder geval niet bepaalt wat gezond of ongezond is voor iemand anders. Zolang het onschuldig omgang is met kinderen (en met toestemming van hun ouders) is daar niets mis mee, zeker als je kijkt naar zijn eigen beweegredenen.

Nou kijk uit hoor, hand in hand lopen met kinderen ... weet je hoeveel foto's ik hier kan plaatsen van gewone mensen tot aan artiesten, wereldleiders, etc die hand in hand lopen met voor hen zelfs onbekende kinderen? Allemaal ongezond en hoogstwaarschijnlijk pedofielen? Lekker confirmation bais ook, uit honderdduizenden foto's die Jackson maakte met volwassenen, ouderen, vrouwen, mannen, andere artiesten, wereldleiders, etc. worden die foto's met kinderen belicht. Als je het hiervan moet hebben, bevestigen dit soort zwakke nietszeggende argumenten mij juist dat het valse beschuldigingen zijn.

quote:
Dan de aanklachten, ik had het al eerder gepost, maar nog een keertje:
[..]

En de beschrijving van de penis van Michael Jackson van Jordan Chandler.

Is al eerder op gereageerd. Door het in eeuwigheid te blijven herhalen wordt het niet automatisch waarheid.

Bij al je reacties zie ik je steeds falen om een punt te maken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Alef op 05-04-2019 02:29:38 ]
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 20:34:51 #180
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186037012
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:32 schreef Alef het volgende:

[..]

Waarom beantwoord je mijn vragen niet gewoon?

[ Bericht 19% gewijzigd door Frutsel op 04-04-2019 22:29:44 ]
A child is born with no state of mind.
pi_186037218
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:34 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Waarom beantwoord je mijn vragen niet gewoon?
Je hoeft niet boos te worden. Je stelde iets (dat Jacksons ook niet geloofwaardig zijn), ik gaf je daarop antwoord, vervolgens reageerde je selectief en uit context, ik wees je daarop, waarop jij verder ging met trollen. De antwoorden op je vragen kun je halen uit mijn post, dat is als je begrijpend kan lezen:
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:12 schreef Alef het volgende:

[..]

Dat is een omgekeerde wereld. Degenen die met de beschuldiging komen moeten geloofwaardig zijn, heeft niks te maken met de Jacksons. Als iemand je beschuldigd van iets mag ik hopen dat er eerst naar 'bewijs' gevraagd wordt, of op z'n minst verklaringen die afkomstig zijn van 'betrouwbare' personen die kloppen met de feiten/verhaal en dat je daarbovenop geen 'dubieus/andere motief' hebt. Beide heren falen op elk gebied. De andere zaken tegen Jackson bewijzen/bevestigen juist dat hij onschuldig was en dat mensen achter hem aanzaten om financieel gewin. Hier zie je precies hetzelfde gebeuren.
pi_186037267
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef Alef het volgende:

[..]

Waar we duidelijk over moeten zijn is dat jij in ieder geval niet bepaalt wat gezond of ongezond is voor iemand anders. Zolang het onschuldig omgang is met kinderen (en met toestemming van hun ouders) is daar niets mis mee, zeker als je kijkt naar zijn eigen beweegredenen.

Nou kijk uit hoor, hand in hand lopen met kinderen ... weet je hoeveel foto's ik hier kan plaatsen van gewone mensen tot aan artiesten, wereldleiders, etc die hand in hand lopen met voor hen zelfs onbekende kinderen? Allemaal ongezond en hoogstwaarschijnlijk pedofielen? Lekker confirmation bais ook, uit honderdduizenden foto's die Jackson maakte met volwassenen, ouderen, vrouwen, mannen, andere artiesten, wereldleiders, etc. worden die foto's met kinderen belicht. Als je het hiervan moet hebben, bevestigen dit soort zwakke nietszeggende argumenten mij juist dat het valse beschuldigingen zijn.
Mijn punt was niet dat het per definitie ziekelijk is om hand in hand met een kind te lopen.

Het was onderdeel van enkele voorbeelden die ik noemde.

Of vind jij het wel normaal dat Michael Jackson één speciaal vriendje uitkoos wat hij overal mee naartoe sleepte? Wat hij op schoot nam en waar hij hand in hand mee liep? Waar hij faxberichten met liefdesverklaringen naar stuurde? En waarmee hij op één kamer sliep?
  donderdag 4 april 2019 @ 20:51:55 #183
16715 Mylene
*schatje*
pi_186037412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef Alef het volgende:

[..]

Waar we duidelijk over moeten zijn is dat jij in ieder geval niet bepaalt wat gezond of ongezond is voor iemand anders. Zolang het onschuldig omgang is met kinderen (en met toestemming van hun ouders) is daar niets mis mee, zeker als je kijkt naar zijn eigen beweegredenen.
quote:
Jermaine says he once even discovered Michael - who was last year found not guilty of child molestation - holding brother Tito's young sons in a "disturbing manner".

The father-of-five also allegedly said the eccentric star's behaviour towards his own nephews left his family "shaken".
bron

Dat alleen al klinkt al niet onschuldig he?
pi_186037416


Heel geloofwaardig, want ... hij heeft het gezegd! Het moet wel waarheid zijn!

Er waren zelfs camera-beelden. LOL. _O-
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 20:58:53 #185
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186037620
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:43 schreef Alef het volgende:

[..]

Je hoeft niet boos te worden. Je stelde iets (dat Jacksons ook niet geloofwaardig zijn), ik gaf je daarop antwoord, vervolgens reageerde je selectief en uit context, ik wees je daarop, waarop jij verder ging met trollen. De antwoorden op je vragen kun je halen uit mijn post, dat is als je begrijpend kan lezen:
[..]

Waaruit trek je de conclusie dat ik boos ben :D

Je draait gwn om de vragen heen.
Anyway. Ik ga een snack maken en van mijn avond genieten ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:26 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja. En je weet dat misbruik sowieso al lastig te bewijzen is?
Ik ben benieuwd. Wat voor hard bewijs verwacht je bij een verjaarde misbruikbeschuldidging?

En de Jacksons hebben verder geen financieel gewin erbij?

Je weet dat bij misbruik men vaak juist niet ermee naar buiten durft te komen vanwege oa de angst om niet geloofd te worden.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 4 april 2019 @ 21:01:13 #186
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186037678
Deze hele discussie doet mij ook een beetje denken aan zo'n vrouw die een foute man aan de haak heeft geslagen. Eerst maakt hij haar het hof en vertelt hij haar dat zij de belangrijkste in zijn leven is en roemt hij haar om al haar kwaliteiten.

Maar als deze "love bombing" periode voorbij is, worden de rollen omgedraaid en wordt zo'n dame steeds meer geisoleerd, gedevalueerd en gemanipuleerd zodat zij precies de rol krijgt die vanaf het begin af aan voor haar beoogd was. En mocht zij zich niet gedragen dan wordt er gedreigd of krijgt ze tikkies.

En ondanks dat en al haar kennissen, familie en vriendinnen die zeggen dat hij echt de man niet voor haar is, blijft zij hem gewoon verdedigen >:O

Love is blind B:)B
pi_186039074
Wie kan er een andere popster noemen die met kleine jongetjes aan de hand rondliep?
  donderdag 4 april 2019 @ 22:03:49 #188
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186039168
Eehmm........... }:|



[ Bericht 32% gewijzigd door Tengano op 04-04-2019 22:11:02 ]
pi_186041589
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:51 schreef Mylene het volgende:

[..]

[..]

bron

Dat alleen al klinkt al niet onschuldig he?
Kijk dat bedoel ik, als jullie het alleen van dit soort dingen moeten hebben, bevestigd het voor mij alleen maar meer zijn onschuld.

Je "bron": sectie entertainment (roddel), uit 2006, “According to reports” …. Je moet maar geloven dat Jermaine dat allemaal gezegd heeft. Jermaine heeft echter in 2006, toen Michael nog leefde, in een uitgezonden interview met Larry King ontkend dat gezegd te hebben, noemde het leugens en verweet bepaalde kranten dat ze geen contact met hem hadden opgenomen om het verhaal te verifiëren. Je kan het interview met Larry King uit 2006 denk ik nog op Youtube vinden. Er zijn ook verschillende interviews van Jermaine anno 2019 (na deze docu) waarin hij op beeld zegt de onschuld van zijn broer te ‘blijven’ verdedigen, in een van die interviews zegt hij:

“I’ve always jumped to my brother’s defence, even when he was living and now ..”.


In het roddel-artikel wordt ook gezegd dat Michael iets deed met de kinderen van Tito, daaraan had je ook kunnen weten dat het verhaal niet klopt, aangezien dezelfde kinderen (nu volwassen mannen) voorop staan om via verschillende media hun oom Michael te verdedigen en zeggen dat Wade en James liegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alef op 05-04-2019 03:14:11 ]
  donderdag 4 april 2019 @ 23:55:11 #190
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186041643
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:59 schreef quirina het volgende:
Wie kan er een andere popster noemen die met kleine jongetjes aan de hand rondliep?
Wie kan er een ander slachtoffer noemen die is misbruikt in een kamer die niet bestaat?

quote:
In the film and in his lawsuit deposition, Safechuck says that his abuse by Jackson ended in 1992, when he was about 14 years old. A huge part of the movie’s narrative is that Jackson lost sexual interest in these boys when they reached the age of 14, supposedly because that is when puberty hit.

However, there is now a huge problem with Safechuck’s allegation. Construction on the train station building, which was not commenced until late 1993, wasn’t completed until mid-1994, and after that time, Jackson, who had just gotten married to Lisa Marie Presley, was rarely even at Neverland for the next several years.
quote:
Even if we concede that Safechuck was just mistaken about the train house episode occurring at the start of the abuse (which he says began in 1988), at earliest Safechuck is at least a mature 16-years-old by the time it was built.

So, according to the movie’s own director, Safechuck lied under oath, lied in the film, and his abuse at 16-years-old, at which time he was clearly well past puberty and even larger than Jackson, blows apart the project’s entire theory of how and why Jackson supposedly only preferred the company of very young boys.
https://www.mediaite.com/(...)k-press-is-pouncing/
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  vrijdag 5 april 2019 @ 00:18:19 #191
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186041916
In de film wordt steeds met een zwart frame een jaartal getoond om de tijdlijn te laten zien. Hier zit het Safechuck gedeelte:



Reed heeft zichzelf zo enorm in de vingers gesneden door nu (toen duidelijk werd dat het treinstation pas is '94 gereed was) te beweren dat Safechuck wel is misbruikt in het treinstation maar zich heeft vergist in het jaartal.

Wat vinden jullie, moeten we de film geloven of Dan Reed?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_186042550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:30 schreef luxerobots het volgende:


Dan de aanklachten, ik had het al eerder gepost, maar nog een keertje:

Er is nog een aanklacht die MJ voor miljoenen afgekocht heeft voor in dat rijtje.

https://www.oxygen.com/ma(...)n-allegedly-molested
pi_186042773
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 00:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
In de film wordt steeds met een zwart frame een jaartal getoond om de tijdlijn te laten zien. Hier zit het Safechuck gedeelte:

[ afbeelding ]

Reed heeft zichzelf zo enorm in de vingers gesneden door nu (toen duidelijk werd dat het treinstation pas is '94 gereed was) te beweren dat Safechuck wel is misbruikt in het treinstation maar zich heeft vergist in het jaartal.

Wat vinden jullie, moeten we de film geloven of Dan Reed?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik zou zeggen: beide zijn ongeloofwaardig.
Niet alleen de jaartallen worden in de docu getoond maar zelfs de maanden, dat is geen giswerk ("ongeveer dat jaar tot dat jaar"), daar is heel goed en lang over nagedacht en hebben dat heel mooi en helder in beeld gebracht, maar blijkbaar hebben ze dat soort feiten over het hoofd gezien.



[ Bericht 0% gewijzigd door Alef op 05-04-2019 02:30:43 ]
pi_186043127
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:52 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Of je weet eigenlijk niet precies wat grooming is?
https://www.americanbar.o(...)n-child-abuse-cases/

Nergens kun je vergelijkingen vinden zoals in de film gemaakt worden. Vergelijkingen met een "first date". Zeggen dat de sex zo lekker was, "who could say no?". Dit zijn pro-pedo elementen die een echt slachtoffer van kindermisbruik nooit zo zou zeggen.

Lees eens verklaringen van mensen die geen miljoenen dollars willen en altijd hetzelfde verhaal vertellen. Het waren altijd de ouders die voor MJ in de rij stonden en hem najaagden, en niet andersom. Kinderen die smeekten om bij hem op de kamer te spelen en slapen en niet andersom. De deur stond altijd open en de ouders konden altijd in en uit lopen. De kinderen waren altijd volledig gekleed en er was niks geheimzinnigs aan. Geen enkel grooming element klopt.
https://themichaeljackson(...)-unrelated-children/
  vrijdag 5 april 2019 @ 05:59:12 #195
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186043421
Ja maar. Hij was heel raar. Echt waar.
Dus dan was het een pedo.

Krijg het idee dat Reed op deze manier legaal z'n pedopraktijken uitvoert.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_186043456
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Allereerst moeten we er duidelijk over zijn dat Michaels gedrag naar jongetjes toe buitengewoon ongezond was. Gewoon waar hij mee te koop liep en wat iedereen kon zien (het hand in hand lopen en op schoot nemen van jongetjes en het sturen van faxberichten met liefdesverklaringen).

Dan de aanklachten, ik had het al eerder gepost, maar nog een keertje:
[..]

En dan is er nog ondersteunend bewijs dat ik weggelaten heb, een verklaring van een medewerker bijvoorbeeld:

https://www.independent.c(...)ch-guard-528993.html

En de beschrijving van de penis van Michael Jackson van Jordan Chandler.

Hand vasthouden en op schoot zitten is ongezond? Rare fantasie. MJ gaf iedereen zijn 'liefdesverklaringen'. Kinderen ouders, fans. Hier zijn nota bene de Arvizos over dat handje vasthouden (toen nog zonder dollar tekens in hun ogen)

Terry George - Kwam na 15 jaar met dit verhaal. Toevallig net op het moment dat hij een 06 bedrijfje had. Geen enkel bewijs van.

Chandlers - Moeder verklaard nooit iets te hebben gezien, en er is een opgenomen telefoongesprek van de vader waaruit blijkt dat het om afpersing ging. Jordi kwam met een vaag verhaal (zonder data en locaties) na een paar weken bij zijn vader in de tandartsstoel te zijn bewerkt. Afbetaalde civil case omdat de rechter niet eerst de criminal case wilde doen. Criminal case ging niet door omdat geen bewijs en geen interesse van de Chandlers.

Francia - Zei dat er nooit iets gebeurd was. Veranderde zijn verhaal nadat de politie ondervragers uren lang op hem in hakten dat er wel iets gebeurd was. Kwam uiteindelijk met een vaag kietel verhaal. Werd uitgelachen in de 2005 rechtszaak.

Michael Jacobshagen - Bewezen oplichter die MJ 1 keer de hand heeft geschud...lol.

Arvizos - Hebben meerdere keren verklaard hebben dat er niks is gebeurd. Moeder had een geschiedenis van oplichting. Claimden dat er misbruik was vanaf 7 februari. Toen er een video van 20 februari opdook veranderden ze hun verhaal. Onbetrouwbaar gebleken in de 2005 rechtszaak gewonnen door MJ.

Neverland 5 - Waren ontslagen medewerkers omdat ze spullen hadden gejat ed. Verzonnen verhalen om ze aan de tabloids te verkopen.

De piemel foto's waren geen match anders was dat wel bewijsstuk #1 geweest en het is nooit als bewijs gebruikt. MJ's autopsie bewees ook dat het verhaal niet klopte omdat hij niet besneden was zoals wel beweerd werd.

Het kost wat tijd en moeite om dingen op te zoeken en na te lezen, maar het is duidelijk dat er goede redenen waren voor de uitkomst van de 2005 rechtszaak. Het is eigenlijk belachelijk dat er ooit een rechtszaak is geweest als je de getuigenissen naleest. Elke keer weer gaat het om afpersing en/of oplichting. Daniel Kapon, Joe Bartucci, een jongen (naam onbekend) in Canada, worden 'toevallig' niet genoemd.
https://themichaeljacksonallegations.com/
https://vindicatemj.wordpress.com/

[ Bericht 11% gewijzigd door bingoman op 05-04-2019 06:19:04 ]
  vrijdag 5 april 2019 @ 07:12:03 #197
16715 Mylene
*schatje*
pi_186043642
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:52 schreef Alef het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik, als jullie het alleen van dit soort dingen moeten hebben, bevestigd het voor mij alleen maar meer zijn onschuld.

Je "bron": sectie entertainment (roddel), uit 2006, “According to reports” …. Je moet maar geloven dat Jermaine dat allemaal gezegd heeft. Jermaine heeft echter in 2006, toen Michael nog leefde, in een uitgezonden interview met Larry King ontkend dat gezegd te hebben, noemde het leugens en verweet bepaalde kranten dat ze geen contact met hem hadden opgenomen om het verhaal te verifiëren. Je kan het interview met Larry King uit 2006 denk ik nog op Youtube vinden. Er zijn ook verschillende interviews van Jermaine anno 2019 (na deze docu) waarin hij op beeld zegt de onschuld van zijn broer te ‘blijven’ verdedigen, in een van die interviews zegt hij:

“I’ve always jumped to my brother’s defence, even when he was living and now ..”.


In het roddel-artikel wordt ook gezegd dat Michael iets deed met de kinderen van Tito, daaraan had je ook kunnen weten dat het verhaal niet klopt, aangezien dezelfde kinderen (nu volwassen mannen) voorop staan om via verschillende media hun oom Michael te verdedigen en zeggen dat Wade en James liegen.
Het is geen roddel-artikel. Het betrof een boek in ontwikkeling geschreven door Stacy Brown.

quote:
The book controversy has been brewing for years. In 2003, Jermaine Jackson appeared on "Larry King Live" and said he was working on a book called "Legacy: Surviving the Best and Worst," about his family growing up in Gary, Ind. Three years later, The New York Daily News reported that Jermaine Jackson had dished dirt about his family to Brown, who tape-recorded the gossip and planned to ghost-write the book.

After the Daily News' report came out in March 2006, Jermaine Jackson went back to Larry King and denounced the book as "lies." Brown retaliated by sending his tape-recordings of the older Jackson brother to a lawyer for review. At the time, Brown said Jermaine Jackson changed his tune because his pop icon brother caught wind of the project and wanted it stopped.

The latest twist in the book saga comes on the heels of Jermaine Jackson announcing a completely different project to honor the memory of Michael Jackson, who died June 25 -- a global tribute scheduled for Sept. 26 on grounds fitting for the late King of Pop: a 17th century palace in Vienna.

ABC News' Lisa Fletcher contributed to this report.
bron
  vrijdag 5 april 2019 @ 07:38:33 #198
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186043783
De vraag blijft natuurlijk: wat klopt er van Jermaines verhaal. Het idee dat hij z'n neefjes laat misbruiken is wel vrij apart.
Maar goed. Kijk naar z'n kapsel. Misschien dat de chemicaliën z'n gematigde hersenen verder hebben aangetast.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 08:24:20 #199
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186044094
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 04:17 schreef bingoman het volgende:

[..]

https://www.americanbar.o(...)n-child-abuse-cases/

Nergens kun je vergelijkingen vinden zoals in de film gemaakt worden. Vergelijkingen met een "first date". Zeggen dat de sex zo lekker was, "who could say no?". Dit zijn pro-pedo elementen die een echt slachtoffer van kindermisbruik nooit zo zou zeggen.

Lees eens verklaringen van mensen die geen miljoenen dollars willen en altijd hetzelfde verhaal vertellen. Het waren altijd de ouders die voor MJ in de rij stonden en hem najaagden, en niet andersom. Kinderen die smeekten om bij hem op de kamer te spelen en slapen en niet andersom. De deur stond altijd open en de ouders konden altijd in en uit lopen. De kinderen waren altijd volledig gekleed en er was niks geheimzinnigs aan. Geen enkel grooming element klopt.
https://themichaeljackson(...)-unrelated-children/
Letterlijk zeggen dat de sex zo lekker was? Bron?

Van jou linkje:
quote:
The purpose of grooming is:

to manipulate the perceptions of other adults around the child. (Dit leek idd te gebeuren door de status van MJ)

to manipulate the child into becoming a co-operating participant which reduces the likelihood of a disclosure and increases the likelihood that the child will repeatedly return to the offender. (Ze dachten een speciale te hebben waardoor het niet direct als misbruik ervaren werd)

to reduce the likelihood of the child being believed if they do disclose. (Status en coole kindervriend reputatie)

to reduce the likelihood of the abuse being detected. (Speciale band met de kinderen en het coole kindervriend image, kamer zodanig ingericht dat op heterdaad betrappen geen mogelijkheid was)


Grooming behaviors

Key to understanding the concept of sexual grooming is recognizing common behaviors that predators use while grooming victims for sexual abuse. Common sexual grooming behaviors are often subtle and may not appear inappropriate. These behaviors include:

“An adult seems overly interested in a child.
check

An adult frequently initiates or creates opportunities to be alone with a child (or multiple children). check

An adult becomes fixated on a child.
check

An adult gives special privileges to a child (e.g., rides to and from practices, etc.). check

An adult befriends a family and shows more interest in building a relationship with the child than with the adults check

An adult displays favoritism towards one child within a family. check

An adult finds opportunities to buy a child gifts.
check

An adult caters to the interests of the child, so a child or the parent may initiate contact with the offender. check

An adult who displays age and gender preferences. check

Other behaviors predators may use during the grooming process are “[a]ctivities that can be sexually arousing to adults who have a sexual interest in children.”10 These behaviors include:

“bathing a child.

walking in on a child changing.

deliberately walking in on a child toileting.

asking a child to watch the adult toileting.

tickling and “accidentally” touching genitalia.

activities that involve removing clothes (massage, swimming).
wrestling in underwear.

playing games that include touching genitalia (playing doctor).

telling a child sexually explicit jokes.

teasing a child about breast and genital development.

discussing sexually explicit information under the guise of
education.

showing the child sexually explicit images.

taking pictures of children in underwear, bathing suits, dance wear, etc.”11
Het gedrag van MJ komt overeen met de grooming kenmerken opgenoemd in het linkje.
Dit toont juist aan dat MJ juist wel in het grooming- profiel past, alleen al op zijn eigen gedrag gebaseerd.
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 08:30:20 #200
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186044128
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 00:58 schreef matthijst het volgende:
Wat is dit voor topic geworden joh?
Free for all, behalve als je "voor" MJ post want dan deleten we replies en reageren we met gifjes?

Verplaats de bende dan naar onzin totdat 1 van die 2 knuppeltjes zelfmoord heeft gepleegd en er weer NWS is.

Kijk naar je eigen inbreng en toonzetting.
Bovendien trek je onjuiste conclusies.

Mogen er alleen pro MJ gifjes worden geplaatst?
En ik mod hier niet.
Waarom zo een gefrustreerd toontje?
A child is born with no state of mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')