quote:
Dit moet je toch ff uitleggenquote:
Nee, dit is ook de charme van deze sport.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
Sport zou zoveel leuker zijn als ze allen dezelfde motor hadden. Gaat altijd tussen 2-3 teams, rest doet niet mee. Jammer wel.
Als het alleen moest gaan om wie de beste coureur is zou dat in theorie beter kunnen zijn, misschien.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
Sport zou zoveel leuker zijn als ze allen dezelfde motor hadden. Gaat altijd tussen 2-3 teams, rest doet niet mee. Jammer wel.
Weer gezeik ermee.. nog nooit goed gegaanquote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Snowsquall het volgende:
Mijn F1tv app is nog steeds aan het zoeken....![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig werkte het op de laptop wel..
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef KingRadler het volgende:
Killswitch van Fer. Heeft weer geholpen
Dat het voor 99% om geld draait? Tof zeg. Ik wil het nog weleens zien of een Hamilton daadwerkelijk de beste is als men allemaal identiek dezelfde motor heeft.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, dit is ook de charme van deze sport.
SCGODquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat het voor 99% om geld draait? Tof zeg. Ik wil het nog weleens zien of een Hamilton daadwerkelijk de beste is als men allemaal identiek dezelfde motor heeft.
Dan moet je Formula E eens proberenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
De man met de snelste auto wint.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat het voor 99% om geld draait? Tof zeg. Ik wil het nog weleens zien of een Hamilton daadwerkelijk de beste is als men allemaal identiek dezelfde motor heeft.
Dat wel. Had willen zien of het hem zou lukken.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef beantherio het volgende:
Hadden leuke laatste ronden geweest met Max die Leclerc opjaagde. Helaas.
Andere snelheden etc.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan moet je Formula E eens proberen
Of een serie waar alle auto's identiek zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan moet je Formula E eens proberen
Ditquote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef beantherio het volgende:
Die hebben andere topsnelhedenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of een serie waar alle auto's identiek zijn.
Opjagen? Was gewoon simpel rekenwerk geweest.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef beantherio het volgende:
Jij ook?? Ik probeer het nog 1 race en dan is het einde abbo!quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef mikieu het volgende:
[..]
Weer gezeik ermee.. nog nooit goed gegaan
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Het F1 feest is weer voorbij. Morgen worden er weer mensen opgehangen in Bahrein.
Niks mis mee ouwe Panhuusquote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Het F1 feest is weer voorbij. Morgen worden er weer mensen opgehangen in Bahrein.
Je moet er nog wel langs. En als ik Leclerc was zou ik in een laatste ronde nog wel wat extra gaan verdedigen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Opjagen? Was gewoon simpel rekenwerk geweest.
Had niets uitgehaald aangezien ze de auto niet wegkregen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef Justevo het volgende:
FIA redt podium voor Ferrari. VSC was meer dan genoeg.
De Clio cup, bestaat die nog?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of een serie waar alle auto's identiek zijn.
Hij houdt van talent.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Justevo het volgende:
Waarom doet Hamilton zo vies aardig tegen LeClerc?
Opgehangen die worden gewoon gestenigd met het grind uit grindbakkenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Zekerquote:
Leclerc is een mooie jongenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Justevo het volgende:
Dan had je moeten kijken toen hamilton F3 reed.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
40km/h langzamer op het rechte stuk.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je moet er nog wel langs. En als ik Leclerc was zou ik in een laatste ronde nog wel wat extra gaan verdedigen.
Gewoon een slijmjurk.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Justevo het volgende:
In Bahrein gebruiken ze CO-2 neutraal touw.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:55 schreef theclansman het volgende:
[..]
Opgehangen die worden gewoon gestenigd met het grind uit grindbakken
Geen idee. F1 waar men mag sleutelen aan onderdelen, behalve de motor die dan identiek is zou zoveel toffer zijn. Wedstrijden veel closer en dan ben ik weleens benieuwd wie dan echt de beste coureur is.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
Jammer dat beide Renaults niet paar rondes eerder plofte. Had je misschien de kolderieke situatie gehad dat Leclerc de snelheid van Bern Maylander niet eens kon volgen
Rarquote:
Omdat Max geen derde is gewordenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Justevo het volgende:
Is natuurlijk onzin. Andere soorten auto's, andere snelheden etc.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:55 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dan had je moeten kijken toen hamilton F3 reed.
F1 is niet de sport voor jou. Ga lekker Indy kijken of F2 of F3 of een andere BOP sport.
Nee man, die merkenstrijd hoort er ook gewoon bij.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. F1 waar men mag sleutelen aan onderdelen, behalve de motor die dan identiek is zou zoveel toffer zijn. Wedstrijden veel closer en dan ben ik weleens benieuwd wie dan echt de beste coureur is.
'te ruig met zijn materiaal omgegaan'quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef koningkerel het volgende:
Leclerc duidelijk te veel gevraagd van zijn motor. Rookie mistake
Merkenstrijd mwa. Meeste geld wint wel erg vaak de laatste tijd, althans meeste budget laat ik het zo zeggen. Doe dan een max cap op budgets per team. Dit gaat nergens over.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nee man, die merkenstrijd hoort er ook gewoon bij.
Inderdaad!quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
'te ruig met zijn materiaal omgegaan'
Jup. Vorige keer halve race geen onboard, geen 2e testweek en nu dit weer..quote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jij ook?? Ik probeer het nog 1 race en dan is het einde abbo!
Nee. F1 is een sport van de engineers, de beste auto wint. Bij andere single make of BoP sporten zijn alle auto's nagenoeg gelijk en is het de beste coureur die de beste afstelling voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is natuurlijk onzin. Andere soorten auto's, andere snelheden etc.
Die docu is rigged.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zure Fransoos. Ook in die docu op Netflix is hij erg zuur.
De beste auto wint correct, maar dat is ook een heel stuk makkelijker met 400 miljoen budget dan met 20 miljoen. De verschillen zijn veel en veel te groot.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:58 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee. F1 is een sport van de engineers, de beste auto wint. Bij andere single make of BoP sporten zijn alle auto's nagenoeg gelijk en is het de beste coureur die de beste afstelling voor elkaar krijgt.
Zeuren dat de auto's niet aan elkaar gewaagd zijn in F1, is als zeuren dat ze bij voetbal de bal niet mogen oppakken en gooien...
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef koningkerel het volgende:
Leclerc duidelijk te veel gevraagd van zijn motor. Rookie mistake
Dat is in nagenoeg iedere sport zo.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De beste auto wint correct, maar dat is ook een heel stuk makkelijker met 400 miljoen budget dan met 20 miljoen. De verschillen zijn veel en veel te groot.
Ik denk 'sarcasme'. Werd regelmatig geroepen over Max als er iets stuk ging.quote:
Wat is dit voor slap argument?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is in nagenoeg iedere sport zo.
En ook dat is onderdeel van de sport, politiek.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De beste auto wint correct, maar dat is ook een heel stuk makkelijker met 400 miljoen budget dan met 20 miljoen. De verschillen zijn veel en veel te groot.
nou vandaag niet helemaal ...quote:Op zondag 31 maart 2019 19:00 schreef MaGNeT het volgende:
Goffer, wat ben ik blij dat RB van die Renaults verlost is.
Jij bent af...quote:Op zondag 31 maart 2019 18:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit, had op hem gestemd voor dotd.
Als je dat niet wilt zijn er talloze andere kampioenschappen die je kunt volgen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Merkenstrijd mwa. Meeste geld wint wel erg vaak de laatste tijd, althans meeste budget laat ik het zo zeggen. Doe dan een max cap op budgets per team. Dit gaat nergens over.
Correct, maar wil niet zeggen dat dat zo moet blijven. Erg saai om steeds maar weer Mercedes, RB etc te zien. Als het veld wat dichter op elkaar zou zitten zou dat de sport alleen maar ten goede komen imo.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:00 schreef Dauthi het volgende:
[..]
En ook dat is onderdeel van de sport, politiek.
Schijnheilig.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef Monolith het volgende:
Ik heb wel een heerlijke race gezien in ieder geval.
Echt hequote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef potjecreme het volgende:
Rosberg die meer bij zijn gezin wilde zijn......
Misschien is zn gezin daar ook?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef potjecreme het volgende:
Dat zeker.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef Monolith het volgende:
Ik vermoed eerder dat er al iets mis wat met z'n wagen.quote:
Vind het nog wat vroeg om dat nu al te stellen.. RB zit met balans en grip te kloten op dit circuit. Kan zo maar weer anders worden.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:00 schreef Montelly het volgende:
RB is gewoon kansloos, moet gewoon van gelukjes hebben. Eigenhandig wedstrijden winnen, poles pakken zie ik niet gebeuren dit seizoen gezien power van Fer/Mer.
Waar denk je dat Mercedes vandaan komt?quote:
Aldus de expert.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:00 schreef Montelly het volgende:
RB is gewoon kansloos, moet gewoon van gelukjes hebben. Eigenhandig wedstrijden winnen, poles pakken zie ik niet gebeuren dit seizoen gezien power van Fer/Mer.
Hun motor heeft ook gewoon niet genoeg power. Hoe wil je dat oplossen?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind het nog wat vroeg om dat nu al te stellen.. RB zit met balans en grip te kloten op dit circuit. Kan zo maar weer anders worden.
quote:
Vuurvliegquote:Op zondag 31 maart 2019 19:03 schreef opreis het volgende:
Zijn er nog steeds mensen hier die de overstap naar Honda onverstandig vinden?
Power is best goed. China kan wel eens heel goed gaan voor RB.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hun motor heeft ook gewoon niet genoeg power. Hoe wil je dat oplossen?
Ach, voorlopig heeft Max na 2 gp's meer punten dan vorig jaar na 2 gp's.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:00 schreef Montelly het volgende:
RB is gewoon kansloos, moet gewoon van gelukjes hebben.
MOOOAAAAARRRRE POWEEERRRRR!quote:Op zondag 31 maart 2019 19:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meen je dat?quote:
Best goed, maar niet goed genoeg. Op lange rechte stukken halen ze Mercedes met geen mogelijkheid in.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Power is best goed. China kan wel eens heel goed gaan voor RB.
Beetje artificieel soms wel, door die 3x DRS. Hopelijk trekken ze nu niet de conclusie dat ze dat overal moeten invoeren..quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef Monolith het volgende:
Dan moet het veld maar beter zijn best gaan doen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct, maar wil niet zeggen dat dat zo moet blijven. Erg saai om steeds maar weer Mercedes, RB etc te zien. Als het veld wat dichter op elkaar zou zitten zou dat de sport alleen maar ten goede komen imo.
Ja het is mij nooit opgevallen dat het om het land van het team ging, dacht altijd nationaliteit van de coureur. Met je bijdehante retorische vraag.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:02 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Waar denk je dat Mercedes vandaan komt?
te vroege conclusie. als ferrari races wint en mercedes terugvalt dan ligt kampioenschap ook nog open.quote:
4e , dat bonuspunt van Leclerc is genoeg om net boven Max te komen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Red Bull weet wat ze te doen staat, desondanks staat Max derde in het kampioenschap.
Het gaat voornamelijk om geld ouwe reus. Je kan niet zomaar van 50 miljoen budget naar 300 miljoenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dan moet het veld maar beter zijn best gaan doen.
Er zijn genoeg fouten gemaakt door de FIA en de FOM omtrent de regels, en geld moet beter verdeeld worden.
Nietquote:Op zondag 31 maart 2019 19:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
4e , dat bonuspunt van Leclerc is genoeg om net boven Max te komen.
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja het is mij nooit opgevallen dat het om het land van het team ging, dacht altijd nationaliteit van de coureur. Met je bijdehante retorische vraag.
Is dit de eerste F1 race die je hebt gekeken ofzo?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja het is mij nooit opgevallen dat het om het land van het team ging, dacht altijd nationaliteit van de coureur. Met je bijdehante retorische vraag.
In die DRS zones zag je iedereen het elkaar moeilijk maken. Enige wat mij daar echt opviel was dat een Mercedes met DRS een Ferrari zonder DRS niet voorbij kwam. Maargoed, Ferrari faalt vanzelf..quote:Op zondag 31 maart 2019 19:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
wat weer bijzonder lastig te realiseren is.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om geld ouwe reus. Je kan niet zomaar van 50 miljoen budget naar 300 miljoenDaarom zeg ik cap op budget.
Vettel noemt het een spin en een fout en noemt de wind maar hij zegt niks over schade. Nu op Sky.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat er al iets mis wat met z'n wagen.
Er zit geen cap op. Mercedes heeft een budget dat zowat 10 x hoger ligt als de lage teams.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:08 schreef Adames het volgende:
[..]
wat weer bijzonder lastig te realiseren is.
cap zit er nu ook al soort van op: het moet wel rendabel blijven.
derde kans mag hij nog krijgen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:08 schreef THEFXR het volgende:
Max qua tijd ver van de top en gasly gaat vervangen worden dit seizoen, vecht met een RB tegen STR
Vervangen door wie?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:08 schreef THEFXR het volgende:
Max qua tijd ver van de top en gasly gaat vervangen worden dit seizoen, vecht met een RB tegen STR
Die vleugel vliegt er niet voor niets ineens af.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vettel noemt het een spin en een fout en noemt de wind maar hij zegt niks over schade. Nu op Sky.
Volgens Mercedes wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hun motor heeft ook gewoon niet genoeg power.
Mogelijk stuk getrild omdat hij te hard reed met gigantische flatspots aldus commentaar op Skyquote:Op zondag 31 maart 2019 19:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die vleugel vliegt er niet voor niets ineens af.
Jij kijkt al heel lang, he?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef wuuht het volgende:
Ja het is mij nooit opgevallen dat het om het land van het team ging,
Het is zijn beste prestatie in Bahrein hij mag niet klagenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Prima resultaat inderdaad. Belangrijke punten in dit moeizame deel van het seizoen.
TV meteen uit na geblokte vlag.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij kijkt al heel lang, he?
Idd het was matig.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef THEFXR het volgende:
ziggo praat alles weer goed over Max, commerciėle overeenkomst rules
Carlos blijft sportiefquote:Op zondag 31 maart 2019 19:18 schreef beantherio het volgende:
Nu ik het incident met Sainz een paar keer terugzie vraag ik me af waarom het in vredesnaam "under investigation" is geweest.
Max heeft gewoon het maximale behaald vandaag.quote:
Uhh nee.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Max heeft gewoon het maximale behaald vandaag.
Is er niet gewoon een klacht ingediend door team Sainz die ze dan moeten onderzoeken?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:18 schreef beantherio het volgende:
Nu ik het incident met Sainz een paar keer terugzie vraag ik me af waarom het in vredesnaam "under investigation" is geweest.
Ja tuurlijk hij had gezien z'n materiaal eerste kunnen eindigen vandaagquote:
Na 2 races vind ik het jammer dat ie niet is gebleven. Horner waarschijnlijk ook en Ricciardo misschien ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Zou Horner al een belletje hebben gepleegd naar RIC?
De wedstrijd begint niet bij de start. Hij had weg moeten gaan bij rb ennde plaats in de Ferrari moeten nemen. Hij heeft niks gedaan om nummer een te worden.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja tuurlijk hij had gezien z'n materiaal eerste kunnen eindigen vandaag
Gifje? Heb m niet terug gezien uit een goede hoek.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:18 schreef beantherio het volgende:
Niemand nogquote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gifje? Heb m niet terug gezien uit een goede hoek.
Ah, we hebben hier iemand die er verstand van heeft.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:21 schreef xzaz het volgende:
Hij had weg moeten gaan bij rb ennde plaats in de Ferrari moeten nemen.
Dit ga je niet menenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ferrari's laatste titel was 2007, RB's laatste titel was 2013. Waarom had hij in vredesnaam moeten kiezen voor Ferrari?
Ze spelen beide afquote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef wuuht het volgende:
[..]
Sainz stuurde als een debiel in op Verstappen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:18 schreef beantherio het volgende:
Omdat er bij merc geen plaats is en Ferrari de laatse jaren veel beter dan rb.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier iemand die er verstand van heeft.
Ferrari's laatste titel was 2007, RB's laatste titel was 2013. Waarom had hij in vredesnaam moeten kiezen voor Ferrari?
Nope, just youquote:Op zondag 31 maart 2019 19:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
3de is beter dan 4de
2de is beter dan 3de
1ste is beter dan 2de
Zijn jullie nou zo dom
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
3de is beter dan 4de
2de is beter dan 3de
1ste is beter dan 2de
Zijn jullie nou zo dom
Bij Ferrari was ook geen plek.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:28 schreef xzaz het volgende:
Omdat er bij merc geen plaats is en Ferrari de laatse jaren veel beter dan rb.
Oh ja en Ferrari loopt niet achter de feiten aan.
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gifje? Heb m niet terug gezien uit een goede hoek.
Vettel was het echt even goed kwijt deze race.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mogelijk stuk getrild omdat hij te hard reed met gigantische flatspots aldus commentaar op Sky
Omdat we het niet met jou eens zijn?quote:
Regie was uberkut vandaagquote:
Dat vind jij slim?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wel echt het allereerste slimme wat je zegt
Dat zei hij niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat vind jij slim?
Ok....
Dat weten ze daar zelf ook al jaren niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:33 schreef Fylax het volgende:
Weten we al wat er met Renault aan de hand was
Het antwoord zit in je vraag, Renaultquote:Op zondag 31 maart 2019 19:33 schreef Fylax het volgende:
Gewoon, Renault.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:33 schreef Fylax het volgende:
F1TV onboard genot.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Regie was uberkut vandaag![]()
Best I can do:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AbiteboulGODquote:Op zondag 31 maart 2019 19:33 schreef Fylax het volgende:
Sainz kwam teveel naar binnen zo te zien.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Best I can do:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te hard pushen om te laten zien dat ze een grote stap gemaakt maar de motor kan het niet aan.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:33 schreef Fylax het volgende:
Zo inderdaad, vooral na Vettel z’n spin direct herhalingen. Vervolgens zien we ineens Vettel zonder voorvleugel rondrijden.. irritantquote:
Ja die vliegt alleen even in voor 2 dagen. I.p.v. hele week ervoor trainen, overleggen, sponsors enzquote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef potjecreme het volgende:
Juistemquote:
Zandbak-regie he.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Best I can do:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, vooral een ruk naar links door te weinig ruimtequote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef CrashO het volgende:
Slomo'tje van de onboard van Max:
[ afbeelding ]
Hij kreeg een ruk naar links door die kurb zo te zien.
Ik zat meer te denken aan AbiteboulSchlemiel.quote:
reed bijna achteraan en werd binnengehaaldquote:Op zondag 31 maart 2019 19:39 schreef lord_bono het volgende:
Ben benieuwd wat Sainz had, ook engine faillure?
Dat is echt de eerste keer.quote:
Idd, kan je iig niet klagen dat "de ander" beter materiaal krijgtquote:Op zondag 31 maart 2019 19:46 schreef beantherio het volgende:
Hulk zal toch niet hetzelfde probleem hebben gehad? Als dat wel zo is dan presteren hun motoren wel heel consistent.
Omdat Verstappen geen enkele blaam treft. Serieus domme actie van Sainz. Iedereen die daar inhaalt laat voor de zekerheid ruimte aan de binnenkant omdat je niet kan zien waar de andere coureur zit. Sainz stuurt gewoon in.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef THEFXR het volgende:
ziggo praat alles weer goed over Max, commerciėle overeenkomst rules
Lijkt me duidelijk ja. Heeft de regie tijdens de race niet laten zien toch?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef CrashO het volgende:
Slomo'tje van de onboard van Max:
[ afbeelding ]
Hij kreeg een ruk naar links door die kurb zo te zien.
Als ze in China goed presteren zal iedereen die auto weer ophemelen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:15 schreef mikieu het volgende:
De RBR was een ramp, je zag hem door elke bocht kloten. Deze prestatie is echt mega, waar gasly staat zouden de meeste gewoon stasn met dit hok.
Maar zo is het dan toch ook? Deze week ruk, wellicht in China beter.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Als ze in China goed presteren zal iedereen die auto weer ophemelen.
Nope. Waarom zouden ze dat ook doen?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk ja. Heeft de regie tijdens de race niet laten zien toch?
Voor mij is een auto pas ruk als ie constant slecht presteert. De wagens van Williams zijn bijvoorbeeld ruk. RBR wagens zeker niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
Maar zo is het dan toch ook? Deze week ruk, wellicht in China beter.
als die nog past, die was toch groter?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Gewoon 2016 K erin, die is wel goed. (Of was dat die stuk ging bij Dani in Monaco ‘17?)
Nja ruk is relatief. Williams is ruk, red Bull is ruk als niet kan concurreren met Ferrari en Mercedesquote:Op zondag 31 maart 2019 20:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Voor mij is een auto pas ruk als ie constant slecht presteert. De wagens van Williams zijn bijvoorbeeld ruk. RBR wagens zeker niet.
Maar ja, het is een kwestie van perspectief natuurlijk. Iedereen zit het anders.
min of meer wel jaquote:Op zondag 31 maart 2019 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
Zo, een redelijke leuke race gezien. Zei verstappen nou dat RBR een probleem hebben met de auto wat nog een paar races kost om het op te lossen?
Gelukje met de safety-car toen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:25 schreef MaGNeT het volgende:
Ik denk dat de RB het in China een stuk beter gaat doen, afgezien van de aanvaring van Max met Vettel had RB daar het daar vorig jaar in de race best goed voor elkaar.
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die nog past, die was toch groter?
Volgens mij niet, wel zwaarder en nooit ontworpen om een half seizoen mee te draaien.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die nog past, die was toch groter?
Dat is het huidige model zo te zien ook nietquote:Op zondag 31 maart 2019 20:37 schreef Fer het volgende:
en nooit ontworpen om een half seizoen mee te draaien.
Ben het niet eens over Bottas. Hij staat momenteel eerste in het kampioenschap, dat zal hem vast de nodige mentale boos geven.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:52 schreef Kyran het volgende:
Gasly![]()
MaxPrima gedaan, maximale uit de race gehaald. Aanvaring met Sainz was niet zijn schuld. Had geen ruimte en stuurde gewoon vol in, maar omdat hij op de kerbs werd gedwongen sprong de wagen naar links en raakte hij Sainz.
HamiltonAbsoluut geen fan, maar prima race gereden. Mooie acties op Vettel. Mooi om hem eens te zien knokken. Ook na de race was hij prima. Kreeg natuurlijk wel een cadeau hier en gaf dat ook eerlijk toe.
Bottasis na 1 race alweer de oude Bottas.
VettelVeel fouten, wordt om de oren gereden door LeClerc.
Leclerc![]()
![]()
Wat een heerlijke down to earth gast is dat zegt. Diep respect. Jammer dat hij niet heeft kunnen winnen. Uiteindelijk nog geluk gehad dat hij derde werd door SC.
RaceleidingDie SC sloeg in mijn ogen nergens op. Nog 2 ronden te gaan, hang er gewoon dubbel geel en ga door ..... Dit was echt schandalig.
Renault & Ricciardo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond hem erg zwak rijden vandaag. Gewoon weer zonder ballen, maar kan ook aan mij liggen hoor. Ik vind hem echt een slappe vaatdoekquote:Op zondag 31 maart 2019 20:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ben het niet eens over Bottas. Hij staat momenteel eerste in het kampioenschap, dat zal hem vast de nodige mentale boos geven.
Merc was gewoon slecht op deze baan. HAM 1e, BOT 2e, dus op zich kun je niet na race twee al stellen dat Bottas alweer de oude is.
Niet meer dan normaal vind ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:58 schreef Fyodor het volgende:
Lag het aan mij of mistte Olav dit weekend meer dan normaal? Ik vergeef hem normaal zijn fouten, maar nu leek het wel meer dan anders.
Vind dat hij wel iets meer heeft laten zien itt tot vorig jaar wat betreft agressiever en ruwer rijden.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vond hem erg zwak rijden vandaag. Gewoon weer zonder ballen, maar kan ook aan mij liggen hoor. Ik vind hem echt een slappe vaatdoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |