quote:
Dit moet je toch ff uitleggenquote:
Nee, dit is ook de charme van deze sport.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
Sport zou zoveel leuker zijn als ze allen dezelfde motor hadden. Gaat altijd tussen 2-3 teams, rest doet niet mee. Jammer wel.
Als het alleen moest gaan om wie de beste coureur is zou dat in theorie beter kunnen zijn, misschien.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
Sport zou zoveel leuker zijn als ze allen dezelfde motor hadden. Gaat altijd tussen 2-3 teams, rest doet niet mee. Jammer wel.
Weer gezeik ermee.. nog nooit goed gegaanquote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Snowsquall het volgende:
Mijn F1tv app is nog steeds aan het zoeken....![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig werkte het op de laptop wel..
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef KingRadler het volgende:
Killswitch van Fer. Heeft weer geholpen
Dat het voor 99% om geld draait? Tof zeg. Ik wil het nog weleens zien of een Hamilton daadwerkelijk de beste is als men allemaal identiek dezelfde motor heeft.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, dit is ook de charme van deze sport.
SCGODquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat het voor 99% om geld draait? Tof zeg. Ik wil het nog weleens zien of een Hamilton daadwerkelijk de beste is als men allemaal identiek dezelfde motor heeft.
Dan moet je Formula E eens proberenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
De man met de snelste auto wint.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat het voor 99% om geld draait? Tof zeg. Ik wil het nog weleens zien of een Hamilton daadwerkelijk de beste is als men allemaal identiek dezelfde motor heeft.
Dat wel. Had willen zien of het hem zou lukken.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef beantherio het volgende:
Hadden leuke laatste ronden geweest met Max die Leclerc opjaagde. Helaas.
Andere snelheden etc.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan moet je Formula E eens proberen
Of een serie waar alle auto's identiek zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan moet je Formula E eens proberen
Ditquote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef beantherio het volgende:
Die hebben andere topsnelhedenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of een serie waar alle auto's identiek zijn.
Opjagen? Was gewoon simpel rekenwerk geweest.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef beantherio het volgende:
Jij ook?? Ik probeer het nog 1 race en dan is het einde abbo!quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef mikieu het volgende:
[..]
Weer gezeik ermee.. nog nooit goed gegaan
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Het F1 feest is weer voorbij. Morgen worden er weer mensen opgehangen in Bahrein.
Niks mis mee ouwe Panhuusquote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Het F1 feest is weer voorbij. Morgen worden er weer mensen opgehangen in Bahrein.
Je moet er nog wel langs. En als ik Leclerc was zou ik in een laatste ronde nog wel wat extra gaan verdedigen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Opjagen? Was gewoon simpel rekenwerk geweest.
Had niets uitgehaald aangezien ze de auto niet wegkregen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef Justevo het volgende:
FIA redt podium voor Ferrari. VSC was meer dan genoeg.
De Clio cup, bestaat die nog?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of een serie waar alle auto's identiek zijn.
Hij houdt van talent.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Justevo het volgende:
Waarom doet Hamilton zo vies aardig tegen LeClerc?
Opgehangen die worden gewoon gestenigd met het grind uit grindbakkenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Zekerquote:
Leclerc is een mooie jongenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Justevo het volgende:
Dan had je moeten kijken toen hamilton F3 reed.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
40km/h langzamer op het rechte stuk.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je moet er nog wel langs. En als ik Leclerc was zou ik in een laatste ronde nog wel wat extra gaan verdedigen.
Gewoon een slijmjurk.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Justevo het volgende:
In Bahrein gebruiken ze CO-2 neutraal touw.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:55 schreef theclansman het volgende:
[..]
Opgehangen die worden gewoon gestenigd met het grind uit grindbakken
Geen idee. F1 waar men mag sleutelen aan onderdelen, behalve de motor die dan identiek is zou zoveel toffer zijn. Wedstrijden veel closer en dan ben ik weleens benieuwd wie dan echt de beste coureur is.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
Jammer dat beide Renaults niet paar rondes eerder plofte. Had je misschien de kolderieke situatie gehad dat Leclerc de snelheid van Bern Maylander niet eens kon volgen
Rarquote:
Omdat Max geen derde is gewordenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef Justevo het volgende:
Is natuurlijk onzin. Andere soorten auto's, andere snelheden etc.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:55 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dan had je moeten kijken toen hamilton F3 reed.
F1 is niet de sport voor jou. Ga lekker Indy kijken of F2 of F3 of een andere BOP sport.
Nee man, die merkenstrijd hoort er ook gewoon bij.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. F1 waar men mag sleutelen aan onderdelen, behalve de motor die dan identiek is zou zoveel toffer zijn. Wedstrijden veel closer en dan ben ik weleens benieuwd wie dan echt de beste coureur is.
'te ruig met zijn materiaal omgegaan'quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef koningkerel het volgende:
Leclerc duidelijk te veel gevraagd van zijn motor. Rookie mistake
Merkenstrijd mwa. Meeste geld wint wel erg vaak de laatste tijd, althans meeste budget laat ik het zo zeggen. Doe dan een max cap op budgets per team. Dit gaat nergens over.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nee man, die merkenstrijd hoort er ook gewoon bij.
Inderdaad!quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
'te ruig met zijn materiaal omgegaan'
Jup. Vorige keer halve race geen onboard, geen 2e testweek en nu dit weer..quote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jij ook?? Ik probeer het nog 1 race en dan is het einde abbo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |