quote:
Dit moet je toch ff uitleggenquote:
Nee, dit is ook de charme van deze sport.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
Sport zou zoveel leuker zijn als ze allen dezelfde motor hadden. Gaat altijd tussen 2-3 teams, rest doet niet mee. Jammer wel.
Als het alleen moest gaan om wie de beste coureur is zou dat in theorie beter kunnen zijn, misschien.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
Sport zou zoveel leuker zijn als ze allen dezelfde motor hadden. Gaat altijd tussen 2-3 teams, rest doet niet mee. Jammer wel.
Weer gezeik ermee.. nog nooit goed gegaanquote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Snowsquall het volgende:
Mijn F1tv app is nog steeds aan het zoeken....![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig werkte het op de laptop wel..
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef KingRadler het volgende:
Killswitch van Fer. Heeft weer geholpen
Dat het voor 99% om geld draait? Tof zeg. Ik wil het nog weleens zien of een Hamilton daadwerkelijk de beste is als men allemaal identiek dezelfde motor heeft.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, dit is ook de charme van deze sport.
SCGODquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat het voor 99% om geld draait? Tof zeg. Ik wil het nog weleens zien of een Hamilton daadwerkelijk de beste is als men allemaal identiek dezelfde motor heeft.
Dan moet je Formula E eens proberenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
De man met de snelste auto wint.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat het voor 99% om geld draait? Tof zeg. Ik wil het nog weleens zien of een Hamilton daadwerkelijk de beste is als men allemaal identiek dezelfde motor heeft.
Dat wel. Had willen zien of het hem zou lukken.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef beantherio het volgende:
Hadden leuke laatste ronden geweest met Max die Leclerc opjaagde. Helaas.
Andere snelheden etc.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan moet je Formula E eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |