Ja, of ze vallen dus letterlijk binnenquote:Op zondag 31 maart 2019 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo ongeveer alle bruggen in Duitsland staan op instorten, dus als ze proberen binnen te vallen, gaan ze met tanks onze grens waarschijnlijk niet halen
Hij was net op Sky! Was net op tijd voor de laatste regelquote:Op zondag 31 maart 2019 12:09 schreef naatje_1 het volgende:
Oohoooohooooo
Ooooohoooohooo
Loving you is a losing game
/3fm
quote:
Alsof ze het hebben afgesprokenquote:Op zondag 31 maart 2019 12:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij was net op Sky! Was net op tijd voor de laatste regel
Ja, mijn net was wel al iets langer geleden hoor, halfuurtje ofzoquote:
Voor het nieuws van 12 uur dus?quote:Op zondag 31 maart 2019 12:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, mijn net was wel al iets langer geleden hoor, halfuurtje ofzo
Ja dat weet ik niet meer zekerquote:
Was er maar een manier om wanneer je wilt een nummer te kunnen luisteren...quote:Op zondag 31 maart 2019 12:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij was net op Sky! Was net op tijd voor de laatste regel
quote:Op zondag 31 maart 2019 12:35 schreef ato het volgende:
Doen jullie aan 1 april grappen?
Jaaaarrren terug vond ik mijzelf zo leuk, om aldoor 1 april grappen te maken.
Zelf mijn bakker destijds moest eraan geloven, als ik terug kijk schaam ik mij nu nog rot.
Gewoon met een cassettebandje erbij naar de Top 40 luisteren.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was er maar een manier om wanneer je wilt een nummer te kunnen luisteren...
Dat deed ik ook vroeger en mijn moeder er door heen schreeuwen 'doe die muziek zachter'quote:Op zondag 31 maart 2019 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon met een cassettebandje erbij naar de Top 40 luisteren.
Ik maak ze zelf niet maar …….ik trap er wel altijd inquote:Op zondag 31 maart 2019 12:35 schreef ato het volgende:
Zelf mijn bakker destijds moest eraan geloven, als ik terug kijk schaam ik mij nu nog rot.
Wel beter dan in een drol trappen lijkt mequote:Op zondag 31 maart 2019 13:30 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf niet maar …….ik trap er wel altijd in
ach ja als je een keuze mag makenquote:Op zondag 31 maart 2019 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel beter dan in een drol trappen lijkt me
Hij heeft dan net THA FOODS gehad hij kan de hik krijgen, verwend kreng.quote:
Nee.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:35 schreef ato het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoehoehoeeeeeequote:Op zondag 31 maart 2019 14:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft dan net THA FOODS gehad hij kan de hik krijgen, verwend kreng.
Terug van de meubelboulevard, heb een kattenbakfilter en een speeltje met catnip gekocht.
Je ging voor een nieuwe bank toch?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft dan net THA FOODS gehad hij kan de hik krijgen, verwend kreng.
Terug van de meubelboulevard, heb een kattenbakfilter en een speeltje met catnip gekocht.
quote:Op zondag 31 maart 2019 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het waren geluidsopnames van Krea die.. SONGFESTIVALNUMMERS van 2019 zong. We've kreated a monster.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2019 14:13 schreef Greys het volgende:
M'n heel erg bejaarde achterbuurman bleef bijna in de 1 april grap van de gemeente over parkeerbelasting in dit durp. Het schuim stond nog net niet op z'n mond toen hij er gister over stond te briesen tegen m'n buurjongen.![]()
De buurjongen wist er tijdens bries-zin nummer veertien met z'n handen omhoog tussendoor te roepen "BUURMAN BUURMAN HO EVEN HOOOOO DIT WAS EEN 1 APRIL GRAP".
Was het geen buurvrouw? euhhhhh oh nee ik woon niet in jouw dorpquote:Op zondag 31 maart 2019 14:13 schreef Greys het volgende:
M'n heel erg bejaarde achterbuurman bleef bijna in de 1 april grap van de gemeente over parkeerbelasting in dit durp. Het schuim stond nog net niet op z'n mond toen hij er gister over stond te briesen tegen m'n buurjongen.![]()
De buurjongen wist er tijdens bries-zin nummer veertien met z'n handen omhoog tussendoor te roepen "BUURMAN BUURMAN HO EVEN HOOOOO DIT WAS EEN 1 APRIL GRAP".
Bijna een inwoner minder door de grapquote:
Hahahahaquote:Op zondag 31 maart 2019 14:13 schreef Greys het volgende:
Komt er wel weer een parkeerplekje vrijquote:Op zondag 31 maart 2019 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna een inwoner minder door de grap![]()
![]()
Die man is negentig. Die kon al die opwinding amper aan.
We stikken hier van de parkeerruimte. Daarom was ie ook zo boosquote:Op zondag 31 maart 2019 14:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Komt er wel weer een parkeerplekje vrij
Ja, het was ook gelijk m'n laatste 1 april grap daar, heb het nooit kunnen overtreffenquote:Op zondag 31 maart 2019 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
We stikken hier van de parkeerruimte. Daarom was ie ook zo boos
En jouw 1 april grapArme baas.
Dat is het nadeel van té goede 1 april grappenquote:Op zondag 31 maart 2019 14:31 schreef Cee het volgende:
Het was op een 1 april in de nineties. Mijn zusje was fan van Boyzone en ik maakte een persoonlijke handgeschreven brief van haar favoriete Boyzone-lid zo van THANK YOU FOR BEING OUR FAN blah blah en deed die in een envelop met Ierse postzegel en maakte een Dublin stempel na en ze lag nog in bed nadat ze uit was geweest (zaterdagochtend 11 uur rock and roll) en ik kwam de post brengen. Toen ze de envelop vragend opende liep ik de trap af en toen hoorde ik met een piepstemmetje CEEEEEEEE en ze zat met rode wangen te hyperen en kreeg half een flauwte dus ik heb maar snel half huillachend haar eraan herinnerd wat voor datum het was. Meteen medelijden.
Goed gedaan! En ja dat voelt geweldig! Heb je ook nog dingen kunnen weggooien die je toch nooit meer gebruikt? Want dan komen die dingen ook nooit meer terug als troepquote:Op zondag 31 maart 2019 15:43 schreef Nexum het volgende:
Heerlijk gevoel als je je kamer helemaal hebt opgeruimd en je hebt geen benauwd gevoel meer van al die rommel![]()
Waarschijnlijk is het over 5 seconden weer een volledige troep maar ach laten we er maar van genieten
Sinds m'n verhuizing heb ik m'n woonkamer zo leeg mogelijk, hoe meer plekken om wat neer te leggen, hoe meer er ligtquote:Op zondag 31 maart 2019 15:43 schreef Nexum het volgende:
Heerlijk gevoel als je je kamer helemaal hebt opgeruimd en je hebt geen benauwd gevoel meer van al die rommel![]()
Waarschijnlijk is het over 5 seconden weer een volledige troep maar ach laten we er maar van genieten
Ik zet hem nu pas aan op de Duitse zender want ik heb geen Ziggo, wie was er?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Greys haar grote vriend bij de voorbeschouwing
Churandy!quote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet hem nu pas aan op de Duitse zender want ik heb geen Ziggo, wie was er?
Ik zit er klaar voorquote:
Ik zou ervoor verhuizen. Of iemand die ziggo heeft vragen om account te delen, das misschien goedkoper.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet hem nu pas aan op de Duitse zender want ik heb geen Ziggo, wie was er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |