quote:Op zondag 31 maart 2019 10:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Even een grap van mijn vriend recyclen: en pumami, ligt dat wel in je smaakpalet?
Huehuehuehue.
Erg he. Hoe doen ze dat!quote:
We zijn gebeten door Vampiales en kunnen nu niet meer slapenquote:
Ik word al brak als ik het lees en zou de hele zondag - en maandag - niet meer vooruit te branden zijn. En dat lamlendige blehhh-brak-gevoel vind ik zelf vreselijk. Daar zij zijn of piep en totaal niet brak wrsquote:
Zo'n vermoeden had ik al toen je zonder eckte meubelts thuiskwam gister. Vind Fred Retteketet het trouwens goed, een evt nieuwe bank?quote:Nog erger, ik ga zo weer naar een meubelboulevard.
Ja nee vraag me maar niks ik houd van sadomasochisme. Hatari ftw.
Tussen het posten door steeds even.quote:
Je weet niet wat je mist.quote:
Ik heb een heel leger aan spinnen gifjes klaarstaan voor zulke momenten, maar ik zal het je niet aan doen op de niet zo vroege ochtend.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kan het niet helemaal eens zijn met deze TT.![]()
Al zal @:Cyan9 er wel mee in zijn nopjes zijn, dus zal ik blij zijn voor hem.![]()
Ik oriënteer me graag breed dus gisteren twee opties gezien en nu hier in Chillburg kijken en gisteravond heb ik nog speciaa gegoogled naar kat + bank en nu weet ik iets meer.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word al brak als ik het lees en zou de hele zondag - en maandag - niet meer vooruit te branden zijn. En dat lamlendige blehhh-brak-gevoel vind ik zelf vreselijk. Daar zij zijn of piep en totaal niet brak wrs
[..]
Zo'n vermoeden had ik al toen je zonder eckte meubelts thuiskwam gister. Vind Fred Retteketet het trouwens goed, een evt nieuwe bank?![]()
We willen gewoon graag op de hoogte blijven van elkaarquote:Op zondag 31 maart 2019 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het zo typisch dat dit een sc is waar men überhaupt bijleest...
Jazekerquote:Op zondag 31 maart 2019 10:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Even een grap van mijn vriend recyclen: en pumami, ligt dat wel in je smaakpalet?
Huehuehuehue.
Ga je eindelijk voor dat bed?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg he. Hoe doen ze dat!
Nog erger, ik ga zo weer naar een meubelboulevard.
Ja nee vraag me maar niks ik houd van sadomasochisme. Hatari ftw.
Gelukkig, niks zo erg als 's ochtends meteen al de SC uitgejaagd worden door een geanimeerd spinnenleger.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb een heel leger aan spinnen gifjes klaarstaan voor zulke momenten, maar ik zal het je niet aan doen op de niet zo vroege ochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |