Ben je zo jongquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent een jong groen blaadje dat lieflijk dwarrelt op een lentebriesje, dus nee.
quote:
deze reeks neemt plots een hele andere wendingquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
Beter een bal in je bek dan even geen trek
Haha, preciesquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gheghe. Heilige boontjes lijkt me een leuke naam voor een koffiezaak tegenover een kerk.
Omslaande sferen!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze reeks neemt plots een hele andere wending
Tot wat? Heb ik iets gemist?quote:
Oké oké, ik kijk al uit. Voor ik het besef ben je ineens blauwquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geef ik een complimentje en word ik zo vervolgens bejegend, graag of heul niet heh.
Nog in Rotterdam ook! Maar eens onthoudenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar krijg je de beste gehaktballen van Nederland. https://www.deballentent.nl/
Komt omdat ik dan weer een blauwtje heb gelopenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké oké, ik kijk al uit. Voor ik het besef ben je ineens blauw
Die was toch al geweest? Die oude vent?quote:
Het is symbolisch!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt omdat ik dan weer een blauwtje heb gelopen
Weet je niet, misschien had ik hem wel besteldquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja, jij hebt de bezorger niet gemist denk ik
Nee, de app liet een plaatje zien. Hij heeft het net afgeleverd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die was toch al geweest? Die oude vent?
Hij heeft zijn zak geleegd?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, de app liet een plaatje zien. Hij heeft het net afgeleverd.
Die bezorger had duidelijk op meer gehooptquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
Wel echt hemels, er zit een pepermuntje en refreshing towels bij de bestelling, dat krijg je niet als je ernaar toe gaat
Nee, idd, kotszakje en pepermunt is wel fijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
Wel echt hemels, er zit een pepermuntje en refreshing towels bij de bestelling, dat krijg je niet als je ernaar toe gaat
die bezorger weet daar niets vanafquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die bezorger had duidelijk op meer gehoopt
in een andere lezing: ik vind het nogal vies om in het water te poepenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
je kan achteraf wel je bezorger tippenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die bezorger weet daar niets vanaf
De bezorger wist niet dat Naat geen smaak heeft. Hij lust niet eens pizza.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ándere Simon?quote:
quote:
twitter:BercowSweary twitterde op woensdag 27-03-2019 om 22:26:52THE HOUSE IS SUSPENDED YOU PACK OF CUNTS
reageer retweet
Sorryquote:
Ja, nu moet ik de grap uitleggenquote:
Ah, is de Mac overgeschakeld?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geintje, ik zat lekker te smikkelen van mijn heerlijke friet
Ik las fretquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geintje, ik zat lekker te smikkelen van mijn heerlijke friet
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik de grap uitleggenIk snapte hem wel, maar wilde doen alsof ik altijd had gedacht dat het dezelfde was
Vet zielige filmquote:
Mooi nummer, mooie film ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |