Zat je pal naast me?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:07 schreef Tuned22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was bijna weeeeeeeeeer hetzelfde liedje MM
Top! Het is dan ook lekker weerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me is zojuist wat donkerder geworden, lekker bijgekleurd op het strand. Wij ook, het was op een beschut plekje heerlijk in het zonnetje
Zo lang we elkaar niet hebben ontmoet, denk ik niks...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, bijna..!!![]()
Dat zou echt de 3e keer zijn. Je moet er toch niet aan denken, of wel..?
Het was prima te doen buiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me is zojuist wat donkerder geworden, lekker bijgekleurd op het strand. Wij ook, het was op een beschut plekje heerlijk in het zonnetje
Da’s morgenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was prima te doen buiten.
Veel plezier vanavond bij het concert...
Ik zat op dezelfde rij, maar dan een vak naar rechts er naast. Ik gok dat er ongeveer 15 stoelen tussen zaten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:11 schreef Tuned22 het volgende:
Dit was het uitzicht MM:
[ afbeelding ]
Dan kun jij wel zien of dat vlakbij was![]()
[ afbeelding ]
Het waren blijkbaar wel superplaatsen![]()
[ afbeelding ]
Wat zit er in dat blikje..?? Die krijg ik dus nog
Wel bijzonder dat wij dit weeeeer hadden beste manquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat op dezelfde rij, maar dan een vak naar rechts er naast. Ik gok dat er ongeveer 15 stoelen tussen zaten.
Ik had geen speciaal arrangement, dus ook geen blik. Dat ligt thuis toch alleen maar stof te happen...
Mijn uitzicht:quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:11 schreef Tuned22 het volgende:
Dit was het uitzicht MM:
Dan kun jij wel zien of dat vlakbij was![]()
Het waren blijkbaar wel superplaatsen![]()
Ook mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Iets andere hoek, maar ook perfecte plekken...
Jij zit in die business en ik bezoek veel concerten, dus zo vreemd is het misschien niet eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:21 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat wij dit weeeeer hadden beste manwhahahaha.
quote:
Euh...wie? Yorick?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Geweldige stem heeft hij... en de klik met Anne is ook geweldig
Yorick inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...wie? Yorick?
Ik wist dat jullie gingen concerten, niet bij wie...
Leuk! Wij zijn nu bij My Baby.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Yorick inderdaad![]()
We zijn ook bij de eerste reeks van unsung heroes geweest, die toen erg op de 60’s was geënt.
Dit tweede deel is meer op de 70’s gericht.
https://www.excelsior-rec(...)en-yorick-van-norden
Ik ben online, maar ik ben nog bezig om mijn Release Radar te luisteren. Dat duurt nog een uurtje denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
Nog mensen online voor een uurtje weetikveelwattus?
Dat is goed nieuws, Rafeiro. Waarom vannacht dan zonder pillen? Mag je die niet te vaak gebruiken?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:21 schreef Rafeiro het volgende:
Te "dood" hier om te draaien. Zo maar weer naar bed, heb afgelopen nacht zowaar bijna 8 uur geslapen, wel op max dosis pillen, maar wat heerlijk. Zo dus weer zonder de zware jongens proberen.
Zou echt blij zijn als ik 5 uur maak vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |