het brave gedeelte jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:39 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman. Het was een gedenkwaardige show, en dan heb ik de eerste 1,5 uur zelfs nog gemist.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:40 schreef I. het volgende:
Wil dit nummer nog steeds heel graag leren spelen op piano. Maar ik kan geen piano spelen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:40 schreef I. het volgende:
Wil dit nummer nog steeds heel graag leren spelen op piano. Maar ik kan geen piano spelen.
Afdrukken, sexual healing olpnieuwquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:40 schreef I. het volgende:
[..]
Nja, mooi dan.Maar ik heb er een zielige gedachte bij, vanwege zo'n animatiefilmpje.
Goed plan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Afdrukken, sexual healing olpnieuw
Truste Livelinkquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:43 schreef livelink het volgende:
Ik ga euhm slapen...
Dank jullie wel allemaal voor een gezellige avond
Jaja...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:43 schreef livelink het volgende:
Ik ga euhm slapen...
Slaapsequote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:43 schreef livelink het volgende:
Ik ga euhm slapen...
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:39 schreef MadMaster het volgende:
Avond van de Filmmuziek was geweldig gisteren.
Was wat huiverig of het na de verhuizing van het Concertgebouw naar de Ziggodome nog wel over zou komen, maar het was misschien nog wel beter dan voorheen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peacaman's vriendin kwam ook nog voorbij...
[ afbeelding ]
En op het eind liep de hele Star Wars cast door de zaal te marcheren...
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat ziet er inderdaad mooi uit, MadMaster. Fijn dat het zo'n succes was.
Het zal binnenkort wel op TV komen, gezien de ladingen camera's her en der.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat ziet er inderdaad mooi uit, MadMaster. Fijn dat het zo'n succes was.
Veel plezier bij het ballen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal binnenkort wel op TV komen, gezien de ladingen camera's her en der.
Ik hou jullie wel op de hoogte...![]()
Zo brood halen en dan de hele dag een honkbal toernooi in Bussum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |