Komt het zo precies ja?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed, ben bij schoonouders.
Mijn schoonmoeder en zusje zitten in de proefmakeup.
Daar heeft just me een goed punt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:05 schreef Tuned22 het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Van just me 'moet' ik hier weer posten, dus bij deze![]()
Hoop dat alles goed is met jullie allemaal.
Is just me zo streng?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:05 schreef Tuned22 het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:05 schreef Tuned22 het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Kennelijk houd ik me nog aan mijn postquotumquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kent de donkere kant van just me nog niet?
Kreeg van de week een dm met een paardenhoofd er inquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heeft just me een goed punt.
Welkom terug.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De kat van mijn ouders is echt een verwend beest![]()
Ja..... dat is je geraden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk houd ik me nog aan mijn postquotum
Je mag altijd meeposten/meeluisteren hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:20 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kreeg van de week een dm met een paardenhoofd er in![]()
Maar ik had / heb m'n zeik- en luistergeld niet betaalddus kga hier dan ook niet lopen posten had ik bedacht...
Okéquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag altijd meeposten/meeluisteren hoor.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De kat van mijn ouders is echt een verwend beest![]()
Balen zeg. Toch wel leuk als je dan ook eens af kan spreken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Oké![]()
Eind vorig jaar zou ik al bij just me op visite gaan, maar als ik kon dan kon zij niet en vice versa en zo mislukte dat nog 1 of 2 keer
* Kaas om blokjes van te snijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Balen zeg. Toch wel leuk als je dan ook eens af kan spreken.
Nu eerst even boodschappen doen.
Je geeft hem 1 aai en hij wil direct dat je hem eten geeftquote:
Trapt ie ook honden van de tafel af..?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je geeft hem 1 aai en hij wil direct dat je hem eten geeftEn hij is luidruchtig
Ga je naar een kamer staat hij voor de deur te mauwen.
Nee maar hij klom wel op de tafel net en dat hebben mijn ouders liever niet, maar probeer hem maar eens tegen te houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Trapt ie ook honden van de tafel af..?
Volgens mij kun je dat wel afleren door een plantenspuit te gebruiken. Zodra ie dan een poging waagt moet je zelf eigenlijk op een afstandje staan / ergens waar ie je niet ziet, zodat ie je niet associeert met die waterstraal. Dan heb je kans dat ie het klimmen op de tafel associeert met een flinke waterstraal in z'n nek of op z'n bastquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee maar hij klom wel op de tafel net en dat hebben mijn ouders liever niet, maar probeer hem maar eens tegen te houden![]()
Als ze hier op tafel zitten en ik pak de plantenspuit gaan ze er vanaf. Dus helpt welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat wel afleren door een plantenspuit te gebruiken. Zodra ie dan een poging waagt moet je zelf eigenlijk op een afstandje staan / ergens waar ie je niet ziet, zodat ie je niet associeert met die waterstraal. Dan heb je kans dat ie het klimmen op de tafel associeert met een flinke waterstraal in z'n nek of op z'n bast![]()
Verder ben ik niet dier-onvriendelijk ofzo hoor
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ze hier op tafel zitten en ik pak de plantenspuit gaan ze er vanaf. Dus helpt wel
Kaas heb ik gisteren al gehaald.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
* Kaas om blokjes van te snijden
* Olijven
* Kindercola
Check
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kent de donkere kant van just me nog niet?
Zat je pal naast me?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:07 schreef Tuned22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was bijna weeeeeeeeeer hetzelfde liedje MM
Top! Het is dan ook lekker weerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me is zojuist wat donkerder geworden, lekker bijgekleurd op het strand. Wij ook, het was op een beschut plekje heerlijk in het zonnetje
Zo lang we elkaar niet hebben ontmoet, denk ik niks...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, bijna..!!![]()
Dat zou echt de 3e keer zijn. Je moet er toch niet aan denken, of wel..?
Het was prima te doen buiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me is zojuist wat donkerder geworden, lekker bijgekleurd op het strand. Wij ook, het was op een beschut plekje heerlijk in het zonnetje
Da’s morgenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was prima te doen buiten.
Veel plezier vanavond bij het concert...
Ik zat op dezelfde rij, maar dan een vak naar rechts er naast. Ik gok dat er ongeveer 15 stoelen tussen zaten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:11 schreef Tuned22 het volgende:
Dit was het uitzicht MM:
[ afbeelding ]
Dan kun jij wel zien of dat vlakbij was![]()
[ afbeelding ]
Het waren blijkbaar wel superplaatsen![]()
[ afbeelding ]
Wat zit er in dat blikje..?? Die krijg ik dus nog
Wel bijzonder dat wij dit weeeeer hadden beste manquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat op dezelfde rij, maar dan een vak naar rechts er naast. Ik gok dat er ongeveer 15 stoelen tussen zaten.
Ik had geen speciaal arrangement, dus ook geen blik. Dat ligt thuis toch alleen maar stof te happen...
Mijn uitzicht:quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:11 schreef Tuned22 het volgende:
Dit was het uitzicht MM:
Dan kun jij wel zien of dat vlakbij was![]()
Het waren blijkbaar wel superplaatsen![]()
Ook mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Iets andere hoek, maar ook perfecte plekken...
Jij zit in die business en ik bezoek veel concerten, dus zo vreemd is het misschien niet eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:21 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat wij dit weeeeer hadden beste manwhahahaha.
quote:
Euh...wie? Yorick?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Geweldige stem heeft hij... en de klik met Anne is ook geweldig
Yorick inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...wie? Yorick?
Ik wist dat jullie gingen concerten, niet bij wie...
Leuk! Wij zijn nu bij My Baby.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Yorick inderdaad![]()
We zijn ook bij de eerste reeks van unsung heroes geweest, die toen erg op de 60’s was geënt.
Dit tweede deel is meer op de 70’s gericht.
https://www.excelsior-rec(...)en-yorick-van-norden
Ik ben online, maar ik ben nog bezig om mijn Release Radar te luisteren. Dat duurt nog een uurtje denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
Nog mensen online voor een uurtje weetikveelwattus?
Dat is goed nieuws, Rafeiro. Waarom vannacht dan zonder pillen? Mag je die niet te vaak gebruiken?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:21 schreef Rafeiro het volgende:
Te "dood" hier om te draaien. Zo maar weer naar bed, heb afgelopen nacht zowaar bijna 8 uur geslapen, wel op max dosis pillen, maar wat heerlijk. Zo dus weer zonder de zware jongens proberen.
Zou echt blij zijn als ik 5 uur maak vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |