Erg Japans. En wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje aangenaam, of om dol van te worden?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Mootie is juist hier in de buurt komen wonen. Voxs en ik waren er eerder.
owquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Recce en ik wonen redelijk dicht bij Mootie, die in Tilligtewoont .
quote:
Ik zie al kids op het schoolplein dit zingen.quote:
Als weerwoord tegen al die mannensongs met bitch kom op mijn schoot of lik mijn lolly etc. Vind het wel grappigquote:
Nou het hangt een beetje er van af hoe oud Mootie is. Haar geboortegrond geloof ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Mootie is juist hier in de buurt komen wonen. Voxs en ik waren er eerder.
Hou je bek kennen ze wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie al kids op het schoolplein dit zingen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie al kids op het schoolplein dit zingen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Of de lerares in een lastige klas.
Ja, dat is waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou het hangt een beetje er van af hoe oud Mootie is. Haar geboortegrond geloof ik.
Het gaat toch om een eigentijdse kijk op Rembrandt of zo? Past pianomeisje daarbij?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]Het was te mooi weer! En mijn plan..ik dacht dat het makkelijk te schilderen was, maar dat valt tegen. Beter rustig aan en goed, dan raffelen.
Ik ga pianomeisje insturen. Heb een goede foto gemaakt waar de kleuren, diepte etc mooi zijn. Nu nog 200 mx woorden schrijven, een conceptbeschrijving moet er bij![]()
Kunst moet je niet beschrijven als kunstenaar, anders was ik wel dichter geworden.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
Even eten en dan sociaal doen. Tot vanavond.
Avond.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
Net vol gegeten met chinees bij een vriend thuisquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
Ietsje ouderquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is waar natuurlijk.Moots is volgens mij ongeveer even oud als jij.
Volgens mij moet geïnspireerd zijn op. Beeld, of techniek/lichtval etc. Ik spin er wel een verhaaltje bijquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat toch om een eigentijdse kijk op Rembrandt of zo? Past pianomeisje daarbij?
Eetse en sociaalsequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
Zijn die taai, of valt het mee?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Net vol gegeten met chinees bij een vriend thuis
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:27 schreef Voxs het volgende:
Volgens mij moet geïnspireerd zijn op. Beeld, of techniek/lichtval etc. Ik spin er wel een verhaaltje bijIets met meester in intieme blik/kijk op leven, licht, kleurpalet
Precies, je hoeft je niet te verstoppen.quote:..en hoogstwrs wordt ze niet uitgekozen, maar onder de aandacht brengen is altijd wel een goed idee. Foto die ik nu heb is ook beter dan die telefoonkiekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel, maar die schilderijen nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Precies, je hoeft je niet te verstoppen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:36 schreef chufi het volgende:
Had ik het vannacht over een trein, vandaag is diezelfde trein op de Spaanse TV
Toeval of ?Je gaat vast op reis binnenkort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:36 schreef chufi het volgende:
Had ik het vannacht over een trein, vandaag is diezelfde trein op de Spaanse TV
Toeval of ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die trein heb ik gezeten, mn zwager bestuurt zequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je gaat vast op reis binnenkort.
daar heeft ze schilderijen voorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je staat niet zo graag in de belangstelling hè.
Ah! Wel toevallig inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
In die trein heb ik gezeten, mn zwager bestuurt ze
Ja en neequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je staat niet zo graag in de belangstelling hè.
Veel plezier vanavond bij de band, Scrut.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die spreken voor jou![]()
Mooi kitscherig clicheetje om afscheid mee te nemen
Fijne avond
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die spreken voor jou![]()
Mooi kitscherig clicheetje om afscheid mee te nemen
Fijne avond
Je komt gewoon pochen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:43 schreef Stijfkopie het volgende:
Oh ik dacht dat het cul was. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flauwecul meerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:43 schreef Stijfkopie het volgende:
Oh ik dacht dat het cul was. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door chufi op 29-03-2019 19:58:45 ]
Onze woest aantrekkelijke posts zijn onweerstaanbaar op den duur.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe kom je hier dan zo maar verzeild ?
Dat zal het wel moeten zijn..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onze woest aantrekkelijke posts zijn onweerstaanbaar op den duur.
Stijfkopie wil ook eens op de bank van sacha zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe kom je hier dan zo maar verzeild ?
Je moest op de rem drukken ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Het was gepriegel maar de sluitlichten op mijn wagon werken weer.![]()
2 rode lampjes op de achterste wagon.quote:
Moeten alle wagons niet die lichten hebben ? Voor die keer als ze eens de laatste zijn ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 rode lampjes op de achterste wagon.
Neeh ik zet deze wel altijd als laatste.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten alle wagons niet die lichten hebben ? Voor die keer als ze eens de laatste zijn ?
Maar stel hij moet op onderhoud ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh ik zet deze wel altijd als laatste.
Ik kijk nooit PoHI's, nu welquote:
Jammer dan, anders moet ik ook bij alle wagons een schakelaar inbouwen.quote:
ja OK jij je zin.. dan overtreedt je wel de regels natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dan, anders moet ik ook bij alle wagons een schakelaar inbouwen.
Misschien komt er binnenkort wel een meldpunt waar je dit soort mensen aan kunt geven....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ja OK jij je zin.. dan overtreedt je wel de regels natuurlijk
In maart 2015 nog, maar misschien gaat je geheugen niet zo ver terug.quote:
Ohh dat is lang geleden jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In maart 2015 nog, maar misschien gaat je geheugen niet zo ver terug.
Gelukkig ben ik altijd aardig, dus kan je mij niets kwalijk nemen.quote:
Liever nog vandaag dan maandagquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien komt er binnenkort wel een meldpunt waar je dit soort mensen aan kunt geven....
quote:
ja vooruit of achteruit iig ... harder en zachter en verder nog wat knopjes... en een hele hoop procedures ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Chufi;ik heb een vraag.
Worden treinen echt bestuurd?
En de deuren ontgrendelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
ja vooruit of achteruit iig ... harder en zachter en verder nog wat knopjes... en een hele hoop procedures ...
Heb ooit wel eens een nachtvrachttrein bestuurd als gratis bijrijder ... Stonden allemaal dure autos op
Ik zit bij L2B.Vette mix.quote:
Fraudeur?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben net een fraudeur ontmaskerd.. We twijfelen nog over aangifte
Ja superquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja superBadeend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |