quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:27 schreef Voxs het volgende:
Volgens mij moet geīnspireerd zijn op. Beeld, of techniek/lichtval etc. Ik spin er wel een verhaaltje bijIets met meester in intieme blik/kijk op leven, licht, kleurpalet
Precies, je hoeft je niet te verstoppen.quote:..en hoogstwrs wordt ze niet uitgekozen, maar onder de aandacht brengen is altijd wel een goed idee. Foto die ik nu heb is ook beter dan die telefoonkiekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel, maar die schilderijen nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Precies, je hoeft je niet te verstoppen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:36 schreef chufi het volgende:
Had ik het vannacht over een trein, vandaag is diezelfde trein op de Spaanse TV
Toeval of ?Je gaat vast op reis binnenkort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:36 schreef chufi het volgende:
Had ik het vannacht over een trein, vandaag is diezelfde trein op de Spaanse TV
Toeval of ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die trein heb ik gezeten, mn zwager bestuurt zequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je gaat vast op reis binnenkort.
daar heeft ze schilderijen voorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je staat niet zo graag in de belangstelling hč.
Ah! Wel toevallig inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
In die trein heb ik gezeten, mn zwager bestuurt ze
Ja en neequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je staat niet zo graag in de belangstelling hč.
Veel plezier vanavond bij de band, Scrut.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die spreken voor jou![]()
Mooi kitscherig clicheetje om afscheid mee te nemen
Fijne avond
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die spreken voor jou![]()
Mooi kitscherig clicheetje om afscheid mee te nemen
Fijne avond
Je komt gewoon pochen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:43 schreef Stijfkopie het volgende:
Oh ik dacht dat het cul was. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flauwecul meerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:43 schreef Stijfkopie het volgende:
Oh ik dacht dat het cul was. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door chufi op 29-03-2019 19:58:45 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |