quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Mootie is juist hier in de buurt komen wonen. Voxs en ik waren er eerder.
owquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Recce en ik wonen redelijk dicht bij Mootie, die in Tilligtewoont .
quote:
Ik zie al kids op het schoolplein dit zingen.quote:
Als weerwoord tegen al die mannensongs met bitch kom op mijn schoot of lik mijn lolly etc. Vind het wel grappigquote:
Nou het hangt een beetje er van af hoe oud Mootie is. Haar geboortegrond geloof ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Mootie is juist hier in de buurt komen wonen. Voxs en ik waren er eerder.
Hou je bek kennen ze wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie al kids op het schoolplein dit zingen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie al kids op het schoolplein dit zingen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Of de lerares in een lastige klas.
Ja, dat is waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou het hangt een beetje er van af hoe oud Mootie is. Haar geboortegrond geloof ik.
Het gaat toch om een eigentijdse kijk op Rembrandt of zo? Past pianomeisje daarbij?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]Het was te mooi weer! En mijn plan..ik dacht dat het makkelijk te schilderen was, maar dat valt tegen. Beter rustig aan en goed, dan raffelen.
Ik ga pianomeisje insturen. Heb een goede foto gemaakt waar de kleuren, diepte etc mooi zijn. Nu nog 200 mx woorden schrijven, een conceptbeschrijving moet er bij![]()
Kunst moet je niet beschrijven als kunstenaar, anders was ik wel dichter geworden.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
Even eten en dan sociaal doen. Tot vanavond.
Avond.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
Net vol gegeten met chinees bij een vriend thuisquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
Ietsje ouderquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is waar natuurlijk.Moots is volgens mij ongeveer even oud als jij.
Volgens mij moet geïnspireerd zijn op. Beeld, of techniek/lichtval etc. Ik spin er wel een verhaaltje bijquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat toch om een eigentijdse kijk op Rembrandt of zo? Past pianomeisje daarbij?
Eetse en sociaalsequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
Zijn die taai, of valt het mee?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Net vol gegeten met chinees bij een vriend thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |