Avond.quote:
Echt! Nog niet gehoord?quote:
Toen ik wakker werd hoorde ik een vogel 'Twiedelie, Thierry Baudet' fluiten. Ik zweer hetquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
merels niet, huismussen niet![]()
vroeger zeiden ze wel eens als je de vogels niet meer hoort, dan gaat er een natuurramp aankomen, of is dit meer iets voor BNW?
hiquote:
haha lol Fogels vDquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd hoorde ik een vogel 'Twiedelie, Thierry Baudet' fluiten. Ik zweer het![]()
![]()
Dat zas de Lijster van Minerva, denk ik.
Nee, wel mijn parkiet als ze slaapt. Ik denk dat ze vunzige dromen heeft.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga mij pas zorgen maken als de autopiloot stuk is
Het begint wel lief.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, wel mijn parkiet als ze slaapt. Ik denk dat ze vunzige dromen heeft.
Daar ben ik ook wel eens naartoe gefietst. Die fietstocht was heel mooi, met dat glooiende landschap.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
Vanmiddag in het Springendal geweest, wat is Twente toch mooi
Dat is vlakbij Tilligte waar mootie woont, maar moest jij niet schilderen Voxs van Rijn?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
Vanmiddag in het Springendal geweest, wat is Twente toch mooi
Ja, coulissen etc, mooiste gebied van Twente.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens naartoe gefietst. Die fietstocht was heel mooi, met dat glooiende landschap.
Doe watjes in je oren straks als je gaat slapen, anders gaat die uil je ook dwarszittenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd hoorde ik een vogel 'Twiedelie, Thierry Baudet' fluiten. Ik zweer het![]()
![]()
Dat was de Lijster van Minerva, denk ik.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is vlakbij Tilligte waar mootie woont, maar moest jij niet schilderen Voxs van Rijn?
lolquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik hoor in de draaicyclus van mijn vaatwasser een joekel van een house hit.
er zijn er de laatste tijd veel in de buurt van mootie...of is het alleen Voxs?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is vlakbij Tilligte waar mootie woont, maar moest jij niet schilderen Voxs van Rijn?
Beetje aangenaam, of om dol van te worden?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
lolDie hier maakt muziekjes als hij klaar is.
Mootie is juist hier in de buurt komen wonen. Voxs en ik waren er eerder.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
er zijn er de laatste tijd veel in de buurt van mootie...of is het alleen Voxs?
Recce en ik wonen redelijk dicht bij Mootie, die in Tilligtequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
er zijn er de laatste tijd veel in de buurt van mootie...of is het alleen Voxs?
Erg Japans. En wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje aangenaam, of om dol van te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |