Je zegt dat je het steeds krijgt als je vrij bent, maar toch niet van de ene minuut op de andere neem ik aan?quote:
nee, ik ben pas 'ziek' als het kanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zegt dat je het steeds krijgt als je vrij bent, maar toch niet van de ene minuut op de andere neem ik aan?
ik ga mij pas zorgen maken als de autopiloot stuk isquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah. Niet jezelf voorbij lopen hoor.
Beterschapquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga mij pas zorgen maken als de autopiloot stuk is
Maar wel met parkeerplaatsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat feest gaat niet door, ze verklaarde me voor gekkenhuis.
Er zit er eentje in Utopia.quote:
Hoi Char.quote:
En eentje zing grove liedjesquote:
Toch wel? Ik hoor ze nauwelijks meerquote:
Hadden die ook Prisha's Disease?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toch wel? Ik hoor ze nauwelijks meerEr zijn er te weinig na die ziekte van een tijd geleden.
Ik zal er eens op letten. Ik hoor wel meer andere zangvogeltjes inderdaad, misschien omdat de merels nu niet de boventoon voeren.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toch wel? Ik hoor ze nauwelijks meerEr zijn er te weinig na die ziekte van een tijd geleden.
merels niet, huismussen nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor onweer hoor je ze even niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
merels niet, huismussen niet![]()
vroeger zeiden ze wel eens als je de vogels niet meer hoort, dan gaat er een natuurramp aankomen, of is dit meer iets voor BNW?
Hoop het niet, want ze legden het loodje/lootjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hadden die ook Prisha's Disease?
Ja ik hoor er ook meer!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten. Ik hoor wel meer andere zangvogeltjes inderdaad, misschien omdat de merels nu niet de boventoon voeren.
Huismussen hier gelukkig wel weer!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
merels niet, huismussen niet![]()
vroeger zeiden ze wel eens als je de vogels niet meer hoort, dan gaat er een natuurramp aankomen, of is dit meer iets voor BNW?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |