Onze woest aantrekkelijke posts zijn onweerstaanbaar op den duur.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe kom je hier dan zo maar verzeild ?
Dat zal het wel moeten zijn..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onze woest aantrekkelijke posts zijn onweerstaanbaar op den duur.
Stijfkopie wil ook eens op de bank van sacha zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe kom je hier dan zo maar verzeild ?
Je moest op de rem drukken ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Het was gepriegel maar de sluitlichten op mijn wagon werken weer.![]()
2 rode lampjes op de achterste wagon.quote:
Moeten alle wagons niet die lichten hebben ? Voor die keer als ze eens de laatste zijn ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 rode lampjes op de achterste wagon.
Neeh ik zet deze wel altijd als laatste.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten alle wagons niet die lichten hebben ? Voor die keer als ze eens de laatste zijn ?
Maar stel hij moet op onderhoud ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh ik zet deze wel altijd als laatste.
Ik kijk nooit PoHI's, nu welquote:
Jammer dan, anders moet ik ook bij alle wagons een schakelaar inbouwen.quote:
ja OK jij je zin.. dan overtreedt je wel de regels natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dan, anders moet ik ook bij alle wagons een schakelaar inbouwen.
Misschien komt er binnenkort wel een meldpunt waar je dit soort mensen aan kunt geven....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ja OK jij je zin.. dan overtreedt je wel de regels natuurlijk
In maart 2015 nog, maar misschien gaat je geheugen niet zo ver terug.quote:
Ohh dat is lang geleden jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In maart 2015 nog, maar misschien gaat je geheugen niet zo ver terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |