verse kiwi en banaan plus diepvries bosvruchtenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebruik vers fruit of diepvries fruit?
Klinkt wel lekker zegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
verse kiwi en banaan plus diepvries bosvruchten
Hier een dikke vent, ik zie hem nog wel eens lopenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was bij ons een forse vent, met een stekelkop erop als een trekhaak en een uitstraling of hij je ieder moment aan zijn haak rond wilde rondslingeren.
Bij mij komt het toevallig zo uit steeds. Was aan het posten en er stond weer eens "bezig"quote:
Die zal inmiddels wel aardig op leeftijd zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hier een dikke vent, ik zie hem nog wel eens lopen
Ah ok ... ik dacht dat Haags het hadquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij mij komt het toevallig zo uit steeds. Was aan het posten en er stond weer eens "bezig"
Toen bleek ik achteraf de LaPo weer eens te hebben. Voor mij hoeft die poepelegein niet.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zal inmiddels wel aardig op leeftijd zijn.
Ja, daar zeg je wat. Dat kon bij mij ook wel eens het geval zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:59 schreef chufi het volgende:
Ik had volgens mij al een zwemdiploma, voordat er schoolzwemmen was ...
Met 5 jaar dook ik al van de hoge duikplank (3 meter plank)quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat. Dat kon bij mij ook wel eens het geval zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij mij komt het toevallig zo uit steeds. Was aan het posten en er stond weer eens "bezig"
Toen bleek ik achteraf de LaPo weer eens te hebben. Voor mij hoeft die poepelegein niet.
Wel beter dan gister. Vanavond maar op stap.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe is het? Beter of slechter dan gister?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel beter dan gister. Vanavond maar op stap.
Ja. Gelukkig is het rustig op het IJ vandaag.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:34 schreef TillyB het volgende:
[..]Gelukkig, over de woeste baren weer?
Pff, da's niks joh. Ik keek als jochie van 3 al naar de hoge duikplank van 10 meter!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Met 5 jaar dook ik al van de hoge duikplank (3 meter plank)
Is het? Vast nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig is het rustig op het IJ vandaag.
Eind jaren 60 werd het schoolzwemmen ingevoerd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:59 schreef chufi het volgende:
Ik had volgens mij al een zwemdiploma, voordat er schoolzwemmen was ...
Wat is er op 1 april dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:43 schreef TillyB het volgende:
Ben nu al extra para aan het worden voor 1 april
Dat kan ik mij niet herinneren en kan er ook niets over vinden.quote:
Zo'n hoge hadden we nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pff, da's niks joh. Ik keek als jochie van 3 al naar de hoge duikplank van 10 meter!
Wel eens van zo'n joekel afgesprongen als klein kind, maar van harte ging het niet toen ik eenmaal boven stond.quote:
Ik hou sowieso niet van maandagen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee niks, vergeet het maar die hele 1 april
Eindelijk iemand die dat nummer ook niet trekt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van maandagen.
Nee, niemand hoeft nu het clipje 'I don't like monday' te posten. Daar hou ik ook niet van.
Ik heb ‘m heeeelemaal opgezocht want het zei me nietsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van maandagen.
Nee, niemand hoeft nu het clipje 'I don't like monday' te posten. Daar hou ik ook niet van.
Bob Geldoff is zo'n druiloorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die dat nummer ook niet trekt.
Ben heel benieuwd waar je me mee gaat verblijden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, dan zoek ik even iets anders
Kecksen von handgemakte deeg!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat dann? sprek bitte niet in ratseln
Dat weet ik toch niet? Wij mochten de volledige clip nooit zien in Nederland.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat dann? sprek bitte niet in ratseln
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd waar je me mee gaat verblijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]Die lippenstift.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Daar zit geen geweld in.quote:
quote:
Klopt en ook een stomme, zoals dat kind met meetlint in de mondquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgehouden tot ongeveer de helft. Er zitten zeker leuke tussen, maar ook een hoop die gewoon doorsnee zijn.
En een aantal dingen die ronduit gevaarlijk zijn. Dan heb je ze als ouders ook niet helemaal op een rijtje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt en ook een stomme, zoals dat kind met meetlint in de mond
Zekers te weten nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En een aantal dingen die ronduit gevaarlijk zijn. Dan heb je ze als ouders ook niet helemaal op een rijtje.
Is er uitgeknipt.quote:
In ieder geval wel gelachen om dat jochie die zo creatief met lippenstift omging.quote:
Dit was toch die verboden clip?quote:
Klopt. Wij werden in Nederland afgescheept met een clipje van de dansgroep van Penny de Jager.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit was toch die verboden clip?
Toppop idd.Kwam ook door Ad Visser meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Wij werden in Nederland afgescheept met een clipje van de dansgroep van Penny de Jager.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Ach zegt toch niks, ook al start hij zondag op de plek 5 dan haalt ie ze toch wel weer in
Klopt. Raymond van Barneveld was toen nog gewoon postbode.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toppop idd.Kwam ook door Ad Visser meen ik me te herinneren.
Ik kan er niets over vinden dat de clip in Nederland verboden is. Ik kan mij sowieso niet herinneren dat er hier een videoclip werd gecensureerd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toppop idd.Kwam ook door Ad Visser meen ik me te herinneren.
Ik zag zijn ex vandaag nog in de COS.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Raymond van Barneveld was toen nog gewoon postbode.
Ja, ze heeft nu weer tijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag zijn ex vandaag nog in de COS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |