Wel beter dan gister. Vanavond maar op stap.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe is het? Beter of slechter dan gister?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel beter dan gister. Vanavond maar op stap.
Ja. Gelukkig is het rustig op het IJ vandaag.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:34 schreef TillyB het volgende:
[..]Gelukkig, over de woeste baren weer?
Pff, da's niks joh. Ik keek als jochie van 3 al naar de hoge duikplank van 10 meter!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Met 5 jaar dook ik al van de hoge duikplank (3 meter plank)
Is het? Vast nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig is het rustig op het IJ vandaag.
Eind jaren 60 werd het schoolzwemmen ingevoerd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:59 schreef chufi het volgende:
Ik had volgens mij al een zwemdiploma, voordat er schoolzwemmen was ...
Wat is er op 1 april dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:43 schreef TillyB het volgende:
Ben nu al extra para aan het worden voor 1 april
Dat kan ik mij niet herinneren en kan er ook niets over vinden.quote:
Zo'n hoge hadden we nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pff, da's niks joh. Ik keek als jochie van 3 al naar de hoge duikplank van 10 meter!
Wel eens van zo'n joekel afgesprongen als klein kind, maar van harte ging het niet toen ik eenmaal boven stond.quote:
Ik hou sowieso niet van maandagen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee niks, vergeet het maar die hele 1 april
Eindelijk iemand die dat nummer ook niet trekt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van maandagen.
Nee, niemand hoeft nu het clipje 'I don't like monday' te posten. Daar hou ik ook niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |