En een aantal dingen die ronduit gevaarlijk zijn. Dan heb je ze als ouders ook niet helemaal op een rijtje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt en ook een stomme, zoals dat kind met meetlint in de mond
Zekers te weten nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En een aantal dingen die ronduit gevaarlijk zijn. Dan heb je ze als ouders ook niet helemaal op een rijtje.
Is er uitgeknipt.quote:
In ieder geval wel gelachen om dat jochie die zo creatief met lippenstift omging.quote:
Dit was toch die verboden clip?quote:
Klopt. Wij werden in Nederland afgescheept met een clipje van de dansgroep van Penny de Jager.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit was toch die verboden clip?
Toppop idd.Kwam ook door Ad Visser meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Wij werden in Nederland afgescheept met een clipje van de dansgroep van Penny de Jager.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Ach zegt toch niks, ook al start hij zondag op de plek 5 dan haalt ie ze toch wel weer in
Klopt. Raymond van Barneveld was toen nog gewoon postbode.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toppop idd.Kwam ook door Ad Visser meen ik me te herinneren.
Ik kan er niets over vinden dat de clip in Nederland verboden is. Ik kan mij sowieso niet herinneren dat er hier een videoclip werd gecensureerd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toppop idd.Kwam ook door Ad Visser meen ik me te herinneren.
Ik zag zijn ex vandaag nog in de COS.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Raymond van Barneveld was toen nog gewoon postbode.
Ja, ze heeft nu weer tijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag zijn ex vandaag nog in de COS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |