Ik heb ‘m heeeelemaal opgezocht want het zei me nietsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van maandagen.
Nee, niemand hoeft nu het clipje 'I don't like monday' te posten. Daar hou ik ook niet van.
Bob Geldoff is zo'n druiloorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die dat nummer ook niet trekt.
Ben heel benieuwd waar je me mee gaat verblijden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, dan zoek ik even iets anders
Kecksen von handgemakte deeg!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat dann? sprek bitte niet in ratseln
Dat weet ik toch niet? Wij mochten de volledige clip nooit zien in Nederland.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat dann? sprek bitte niet in ratseln
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd waar je me mee gaat verblijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]Die lippenstift.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Daar zit geen geweld in.quote:
quote:
Klopt en ook een stomme, zoals dat kind met meetlint in de mondquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgehouden tot ongeveer de helft. Er zitten zeker leuke tussen, maar ook een hoop die gewoon doorsnee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |