Aanrader!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh die zitten hier sinds een paar maanden, toch maar eens proberen dan
Het beste Eurovisiejaarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word nu wakker met een cd van ESF 2018Net Bushpepper en Qami gehad, nu is de dronken huisvrouw bezig
Zo leuk was Toy toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
En het is het jaar dat mij mijn favoriete inzending ooit heeft gegeven
JA NETTA IS ME ABSOLUTE FAVE OEF BESTE INZENDING EVUUUURRRR.quote:
Die ene.quote:
Dus nee, we gaan niet knikkeren.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat wordt vast euh... - 't is nog vroeg hè - ... gezellig.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ene.
[..]
Dus nee, we gaan niet knikkeren..
Je mag je knikkertjes niet in haar kuiltje gooien?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ene.
[..]
Ik zal het eens vragen. Nee heb je en ja kun je afdwingen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Je mag je knikkertjes niet in haar kuiltje gooien?
Spannendquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ene.
[..]
Pas wel op hè, voor je het weet ben jij de collega met wie ze heeft geknikkerd, maar waarvan ze de naam niet wil zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen. Nee heb je en ja kun je afdwingen.
Niet echt. We gaan wel vaker wat drinken. Dit is geen verkapte date oid.quote:
Ha haquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet echt. We gaan wel vaker wat drinken. Dit is geen verkapte date oid.
Anyway. Dat esf hè. Jeetje.
Gut gut poeh poeh nou nouquote:
Dank!quote:
Doe hem gelijk even de groeten namens ons!quote:
Goedemorgen! Jij bent ook laat wakkerquote:
Jaaaaaa! Zin in!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:14 schreef Aoibhin het volgende:
De meet lijkt trouwens wel gisteren voor mijn gevoel, en volgende week zien we elkaar gewoon alweer
Spannend en leuk! Toen ze ja zei, zei geen van jullie twee toen 'nou, wanneer?'quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een beetje kriebels in mijn buik. Gisteren iemand gevraagd of ze met me wilde lunchen in een skybar hier in de buurt en ze heeft ja gezegd. Nu nog een moment...
Laat? Mijn wekker stond vandaag niet eens, had toch gehoopt pas om 11 wakker te wordenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goedemorgen! Jij bent ook laat wakker
Leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een beetje kriebels in mijn buik. Gisteren iemand gevraagd of ze met me wilde lunchen in een skybar hier in de buurt en ze heeft ja gezegd. Nu nog een moment...
Houd ze van knikkeren?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:19 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, zeker wel. Eerder op de avond had ik heel casual naar plannen dit weekend gevraagd, maar dat ging niet lukken. En toen ik het over een moment had zei ze dat zij rooster niet wist. Hoop wel binnen een week, want daarna komt studiereis waar we beiden heengaan en weet niet, toch fijner om dan al dit gehad te hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Spannend en leuk! Toen ze ja zei, zei geen van jullie twee toen 'nou, wanneer?'
Zit totaal niet in de weg en dat gevoel is er ook niet meer. Als ik zou blijven hangen in dat soort dingen, zou ik ook niet afspreken. Voelt ook niet als friendzoned oid omdat ik daar geen verwachtingen heb, of nog behoefte als zij morgen ineens wel wil.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:09 schreef Greys het volgende:
En dat hele verliefde wat je vorig jaar nog had op haar (dat zei je hier, dat ging over haar toch?) en dat pietsie jaloezie dat zit totaal niet in de weg dan als je als vrienden wat gaat eten? Best knap. (no sarcasm).
Ik zou dat geloof ik niet kunnen. Of willen. Maar dat zal per persoon anders zijn natuurlijk. Of zijn mannen daar gewoon makkelijker in om verliefdheid compleet uit te zetten?
Nice! Ik zou rond lunchtijd kiezen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:19 schreef naatje_1 het volgende:
Doe ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doe hem gelijk even de groeten namens ons!
quote:
Oeh dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]wel handig heh.
Als het even meezit is haar laatste tentamen vandaag afgelopen rond lunchtijd en kan het vandaag al
Spannend! Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]wel handig heh.
Als het even meezit is haar laatste tentamen vandaag afgelopen rond lunchtijd en kan het vandaag al
Goeie instelling.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zit totaal niet in de weg en dat gevoel is er ook niet meer. Als ik zou blijven hangen in dat soort dingen, zou ik ook niet afspreken. Voelt ook niet als friendzoned oid omdat ik daar geen verwachtingen heb, of nog behoefte als zij morgen ineens wel wil.
Er komt vanzelf wel weer een keer iemand waarbij het wederzijds klikt. Ik ben namelijk wel de beste.
Maar hou ons niet té goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen! En als deze lunch niets wordt moeten wij maar gaan lunchen heh
Oh ja, echt vreselijk is dat. Ik had tijdens mijn studie een keer een date met een jongen die continu op zijn telefoon zat te kijken. Ik had echt zoiets van 'ben ik nou echt zó saai?'quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar hou ons niet té goed op de hoogte.
Protip: Live online verslag doen van de lunch terwijl je met haar zit te lunchen is vaak niet bevorderlijk voor de sfeer aan tafel.
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen! En als deze lunch niets wordt moeten wij maar gaan lunchen heh
Ik kan me nog vers heugen dat ik baalde dat we nou weer een jaar moesten wachten en nu... nu is het bijna weer zover.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:14 schreef Aoibhin het volgende:
De meet lijkt trouwens wel gisteren voor mijn gevoel, en volgende week zien we elkaar gewoon alweer
Time flies when you're having funquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me nog vers heugen dat ik baalde dat we nou weer een jaar moesten wachten en nu... nu is het bijna weer zover.![]()
Sjongejonge dat esf he.
Een vriend van mij doet dat ook altijd. Ben je met hem in gesprek en bij elk berichtje/appje pakt hij zijn telefoon om meteen te antwoorden. Zeg je er wat van dan zegt ie: 'Ja, maar ik luister wel.'quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, echt vreselijk is dat. Ik had tijdens mijn studie een keer een date met een jongen die continu op zijn telefoon zat te kijken. Ik had echt zoiets van 'ben ik nou echt zó saai?'![]()
![]()
Onthoud dit naatje; echt een no-go!
Uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat Hans P. gesignaleerd is op een geitenfarm in Mantinge "als voorbereiding op een act".quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:57 schreef Dave het volgende:
Hopelijk worden de goat-video's niet te populair.
Sorry ik zat even op m'n telefoon. Wat zei je?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een vriend van mij doet dat ook altijd. Ben je met hem in gesprek en bij elk berichtje/appje pakt hij zijn telefoon om meteen te antwoorden. Zeg je er wat van dan zegt ie: 'Ja, maar ik luister wel.'
Eh nee, je luisterde niet, je zat een bericht te lezen en daarna een antwoord te typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |