Sauer Douwe.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:32 schreef Cee het volgende:
Douwe Bob die zich op twitter beklaagt dat er wel iets mis is met ons landje omdat Snollebollekes twee keer GelreDome uitverkoopt, dan ben je wel een lulletje hoor.
ik snap er ook niets van, misschien heb ik een onspecifieke locatie gedaan of is de wachttijd op utrecht wat langquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
Huh, dat is wel raar. Vaartsche Rijn is maar drie minuten treinen vanaf CS.
Dart had je me ff te pakkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:53 schreef Dave het volgende:
Ken je die mop van die darter die per direct stopt?
Hij stopt toch nog niet per direct.
Hij is niet weg te krijgen. Net als de slimme HR-radiatorfolie van TONZON.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:53 schreef Dave het volgende:
Ken je die mop van die darter die per direct stopt?
Hij stopt toch nog niet per direct.
Het regent hier echt Utrechters de laatst tijdquote:
boh, lekker zeg, zit ik hier binnen met het idee productief te zijn zonder dat ik een letter lees of schrijf... (voor studie dan)quote:
Ik ben geboren in IJsselstein, telt ook een beetje toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het regent hier echt Utrechters de laatst tijd
En je hebt zo'n 43,5% kans dat je per ongeluk crew wordt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:17 schreef MaGNeT het volgende:
Die sjoelmeet blijkt toch een evenement te zijn met risico's. Mocht ik ooit langskomen dan kom ik in m'n overal en op klompen (met pompeblêden).
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:53 schreef jogy het volgende:
[..]
En je hebt zo'n 43,5% kans dat je per ongeluk crew wordt.
Dat is zelfs tijdens zijn optredens zo, bij elk optreden waar ik ben geweest heeft hij wel een paar keer gesnauwd tegen mensen in het publiek. Daartegenover staat wel dat hij ook mega aardig doet, maar soms denk ik ook jemig moet dat zoquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
Vind Douwe vaak genoeg heel tof en op het ESF was hij enig, maar af en toe heeft hij zo'n actie dat ik denk; 'jémig'
Ja, bij het optreden waar ik was heeft hij ook een paar mensen verzocht te stoppen met praten of anders gewoon naar huis te gaan. Wel terecht, dat geouwehoer tijdens concerten altijd. Heb je de hele heen en terugweg om te praten, sta je bij een concert nog met elkaar te lullen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is zelfs tijdens zijn optredens zo, bij elk optreden waar ik ben geweest heeft hij wel een paar keer gesnauwd tegen mensen in het publiek. Daartegenover staat wel dat hij ook mega aardig doet, maar soms denk ik ook jemig moet dat zo![]()
negeer het gewoon
Ja bij ons gebeurde er o.a. een keer iets op de eerste rij. Geen idee wat er gezegd werd maar hij vroeg eerst 'Wat zeg je?' 'Wil je dat nog eens herhalen?' 'WIL JE DAT NOG EENS HERHALEN!!' en zo een paar keer. Was daarna ook echt helemaal stilquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, bij het optreden waar ik was heeft hij ook een paar mensen verzocht te stoppen met praten of anders gewoon naar huis te gaan. Wel terecht, dat geouwehoer tijdens concerten altijd. Heb je de hele heen en terugweg om te praten, sta je bij een concert nog met elkaar te lullen.
Maar hij kan soms wat vreemd uit de hoek komen idd. Het zal wel "Rock 'n Roll" zijn
Als artiest heb je een beetje een voorbeeldfunctie, daarom alleen al is het verstandig om voorzichtig te zijn met meningen, of het nu om je collega's gaat of politiek.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja bij ons gebeurde er o.a. een keer iets op de eerste rij. Geen idee wat er gezegd werd maar hij vroeg eerst 'Wat zeg je?' 'Wil je dat nog eens herhalen?' 'WIL JE DAT NOG EENS HERHALEN!!' en zo een paar keer. Was daarna ook echt helemaal stilIk bedoel, mensen kunnen soms ook rare dingen zeggen, maar damn
![]()
Deze reactie van Nielson trouwens
nielsonmusic Ik denk dat er stiekem best wat van je fans ook naartoe gaan man... Ik wil niet stoken maareeehhh 😉
Ohja dat onthoud je dan toch hequote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als artiest heb je een beetje een voorbeeldfunctie, daarom alleen al is het verstandig om voorzichtig te zijn met meningen, of het nu om je collega's gaat of politiek.
Zo ben ik een paar jaar terug nog naar 3 Doors Down geweest in 013 maar sinds ze opgetreden hebben bij de inauguratie van Trump (nadat anderen afgezegd hadden), kan ik die muziek niet meer horen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |