quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja @:faux.
'Ik kan het écht niet, nee, serieus, ik ga voor paal staan, ik heb nog nooit gesjoeld, WAT MOET IK DOEN!'
En dan gewoon alle schijven er in 1x inschieten![]()
@:faux. is net als die klasgenoten vroeger die de hele tijd volhouden dat ze een toets hebben verneukt, om vervolgens een 10 te hebben
Het was echt niet normaal. Eén in de drie en één in de vier met twee stenen over lukt niemand. Nou ja bijna niemand.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het was niet gelogen tho. Ik flikkerde op goed geluk die stenen een kant op en wonderbaarlijk genoeg kwamen ze op blijkbaar de juiste plek terecht. Als jullie niet in juichen waren uitgebarst had ik niet eens door gehad dat ik iets goeds gedaan had
Oef, ga ik vanmiddag ook doen. Utrecht is mooi in de zomer.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Als jullie me kwijt zijn liefjes.......ik ga een terrasje in de zon opzoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt niet normaal. Eén in de drie en één in de vier met twee stenen over lukt niemand. Nou ja bijna niemand.
Ik geef me op!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik geef sjoelles voor de geïnteresseerden
#sjoellesunlimitedquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik geef sjoelles voor de geïnteresseerden
Yesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geef me op!
En veel plezier vanavond!
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oef, ga ik vanmiddag ook doen. Utrecht is mooi in de zomer.Jij bent in Utrecht nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ben altijd in Utrechtquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben altijd in Utrecht
Althans, bijna.
Als je ons wilt joinen voor een drankje kan dat hoor! Ik ga met iemand van mn studie bij een cafe bij Vaartsche Rijn zitten, zo rond 15/16h.quote:
Ik kijk wel even! Er komt straks nog iemand voor het internet hier; moet daar verplicht voor thuis blijven zitten, anders is er niemand om de deur open te doenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als je ons wilt joinen voor een drankje kan dat hoor! Ik ga met iemand van mn studie bij een cafe bij Vaartsche Rijn zitten, zo rond 15/16h.
Ah oké, laat maar weten, iedereen mag zich altijd welkom voelenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk wel even! Er komt straks nog iemand voor het internet hier; moet daar verplicht voor thuis blijven zitten, anders is er niemand om de deur open te doen
Douwe Snob.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:32 schreef Cee het volgende:
Douwe Bob die zich op twitter beklaagt dat er wel iets mis is met ons landje omdat Snollebollekes twee keer GelreDome uitverkoopt, dan ben je wel een lulletje hoor.
Huh, dat is wel raar. Vaartsche Rijn is maar drie minuten treinen vanaf CS.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
Hmm, vanaf de VU naar Vaartsche Rijn zou een uur zijn, dat valt me dan weer tegen. Terwijl ik in 26min van Zuid in Utrecht CS ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |