SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, net als Michael van Gerwen...gewoon van je eigen kracht uit gaan. En laat de trollen maar komen hoor, die kunnen dan een aardige dreun op de neus verwachten zondag en weer een tijdje vol schaamte weg blijven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
nou, dat gaat dus een afgang worden....
lekker de trollen voeren weer zeg
Krijg je weer dat gezever van de 'altijd arrogante Amsterdammers' terwijl vrijwel iedereen er hier realistisch naar kijkt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
nou, dat gaat dus een afgang worden....
lekker de trollen voeren weer zeg
Iedereen zegt steeds ''met dit materiaal moet Ajax echt (makkelijk) kampioen worden'', nou dan is het nu de hoogste tijd dat we een ploeg als PSV oprollen. Makkelijk kampioen worden gaat niet meer lukken waarschijnlijk, dus laten we er dan wel vanuit gaan dat we PSV slopen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg je weer dat gezever van de 'altijd arrogante Amsterdammers' terwijl vrijwel iedereen er hier realistisch naar kijkt.
Ik vind het materiaal van Ajax en PSV niet dusdanig verschillen dat Ajax gemakkelijk kampioen moet worden. Ze hebben weliswaar hogere pieken maar ook diepere dalen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Iedereen zegt steeds ''met dit materiaal moet Ajax echt (makkelijk) kampioen worden'', nou dan is het nu de hoogste tijd dat we een ploeg als PSV oprollen. Makkelijk kampioen worden gaat niet meer lukken waarschijnlijk, dus laten we er dan wel vanuit gaan dat we PSV slopen.
Ben het hier eigenlijk wel mee eens, maar als Ajax deze wedstrijd gaat beschouwen als een Europese wedstrijd, dan zal dit weer een hoge piek worden en zijn ze voor een club als PSV niet te verslaan. Neem aan dat Ajax deze wedstrijd ook zo gaat beschouwen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het materiaal van Ajax en PSV niet dusdanig verschillen dat Ajax gemakkelijk kampioen moet worden. Ze hebben weliswaar hogere pieken maar ook diepere dalen.
Wat een onzin kraam jij uit zeg.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben het hier eigenlijk wel mee eens, maar als Ajax deze wedstrijd gaat beschouwen als een Europese wedstrijd, dan zal dit weer een hoge piek worden en zijn ze voor een club als PSV niet te verslaan. Neem aan dat Ajax deze wedstrijd ook zo gaat beschouwen.
Ahh come on, vertrouwennnn !quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:18 schreef mokkiemok het volgende:
ik distantieer mij van deze TT en alle volgende uitspraken van Gwailow
vertrouwen is iets anders dan zonder enige onderbouwing of motivatie maar wat roeptoeteren. slaat echt als kut op dirk om te zeggen dat ajax wel even makkelijk over psv heen walst.quote:
Er zat een hele hoop onderbouwing bij hoor. We gaan zien of het uitkomtquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vertrouwen is iets anders dan zonder enige onderbouwing of motivatie maar wat roeptoeteren. slaat echt als kut op dirk om te zeggen dat ajax wel even makkelijk over psv heen walst.
Daarom PSV hoeft helemaal niet in vorm te zijn om er een paar te maken dat weten we inmiddels toch wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima jinx
Ik zou de verhoudingen plaatsen op 60 - 40. Ajax is favoriet maar moet het spel maken en speelt liever tegen voetballende ploegen. PSV gaat de bus parkeren en alle ballen op Luukinho spelen. Enig voordeel is dat De Ligt er nu bij is. Neres in topvorm.
som dat eens op.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Er zat een hele hoop onderbouwing bij hoor. We gaan zien of het uitkomt
als ajax niet scoort, hoeft psv niet eens te scorenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom PSV hoeft helemaal niet in vorm te zijn om er een paar te maken dat weten we inmiddels toch wel.
Het belangrijkste was dat dit de laatste kans is voor Ajax, en dat ze dit daarom net als een Europese wedstrijd gaan benaderen, en iedereen weet dat Ajax dan veel te goed is voor de mannen uit Eindhoven.quote:
na twee kutwedstrijden tegen PEC en AZ, dan nog denk je dat ze zich wel kunnen opladen als het wederom de laatste kans is tegen psv, waartegen ze eerder kansloos ten onder gingen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het belangrijkste was dat dit de laatste kans is voor Ajax, en dat ze dit daarom net als een Europese wedstrijd gaan benaderen, en iedereen weet dat Ajax dan veel te goed is voor de mannen uit Eindhoven.
Haha grappig, ik ben normaal gesproken redelijk behouden, alleen ik dacht: ''laat ik deze keer eens met een andere mindset naar de wedstrijd toeleven'', had niet verwacht dat iedereen hier tegen die mindset zou zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
na twee kutwedstrijden tegen PEC en AZ, dan nog denk je dat ze zich wel kunnen opladen als het wederom de laatste kans is tegen psv, waartegen ze eerder kansloos ten onder gingen?
zelfs ik ben niet zo optimistisch
Precies, zoiets verwacht ik weer. Wilde eigenlijk 6-0 zeggen, maar dacht laat ik niet te hard van stapel lopen..quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:51 schreef PicoMMP het volgende:
Oké, ik zeg één ding: zelfs vorig seizoen wonnen we met 3-0 thuis
Die kleedkamer is al een stuk kleiner geworden sinds hij er isquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanzelfsprekend doorgestuurd naar Van Bommel. Deze gaat in het kleedlokaal opgehangen worden.
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha grappig, ik ben normaal gesproken redelijk behouden, alleen ik dacht: ''laat ik deze keer eens met een andere mindset naar de wedstrijd toeleven'', had niet verwacht dat iedereen hier tegen die mindset zou zijn![]()
Yeahhhh !!quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Ben het eens met de TT, verwacht een 4-0 overwinning.
Denk wel dat we na 30 minuten TIEN TIEN TIEN TIEN gaan roepen iig!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik verwacht persoonlijk een historische 20-0 overwinning. PSV kan er niks van.
Dat zal rijkelijk laat zijn vermoed ik. Ajax gaat overduidelijk alle records uit de boeken spelen. Snelste goal, meeste goals in 10 minuten, meeste verschillende goalmakers, meeste hattricks in een wedstrijd en voor het eerst in de geschiedenis van het betaalde voetbal een hattrick van de keeper!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk wel dat we na 30 minuten TIEN TIEN TIEN TIEN gaan roepen iig!
Pessimist. We spelen gewoon met de A1 en die maken er 10-0 van.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:35 schreef TheJanitor het volgende:
Ook al heeft Ten Hag 7x op rij kansloos verloren van PSV, nu gaan we 6-0 winnen.
Basis zondag. Verrassingselementquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij is Bandé ook weer bij de groep aangesloten. Zag op zijn insta een paar foto’s voorbij komen van een training met oa Huntelaar
Tottenham wil zo snel mogelijk met 11 oud-ajacieden op het veld denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:39 schreef mokkiemok het volgende:
Tottenham Hotspur heeft interesse in Hakim Ziyech. Dat is wat het Engelse The Guardian schrijft in een uitgebreid transferstuk over de Londense club.
Misschien kunnen ze dan Veltman overnemen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tottenham wil zo snel mogelijk met 11 oud-ajacieden op het veld denk ik.
quote:Goed bericht: Ajax mag uitvak meenemen naar bezoek aan Juve!
Fijn nieuws! We moesten eventjes plaatsnemen in de wachtkamer, maar we kunnen straks verhuizen naar de vertrekhal. Ajax mag ‘gewoon’ een gevuld uitvak meenemen naar de wedstrijd tegen Juventus. Dit was onzeker vanwege een Uefa-onderzoek.
Er staat dinsdag 16 april een ticket voor de halve finales van de Champions League op het spel. En er zijn 2100 Ajacieden uitgenodigd om van de partij te zijn in het Allianz Stadium. De uitkomst van het Uefa-onderzoek betreft een boete van 23.000 euro en daarmee is het gevaar geweken.
Het gevreesde onderzoek werd opgestart vanwege de nodige vernielingen tijdens de uitwedstrijd tegen Real Madrid. Voor beter zicht op de 1-4 werd het net voor het vak bijvoorbeeld weggetrokken. Dit stemde de Europese voetbalbond niet zo vrolijk.
Een bijkomend probleem was het vergrootglas waar de aanhang van Ajax toch al onder ligt bij de Uefa. Er staat namelijk sinds het uitduel met Benfica (1-1) een voorwaardelijke straf open van één uitduel zonder publiek wegens wanordelijkheden.
Het nieuwe onderzoek zorgde daarom voor serieuze angst dat Ajax zonder uitvak moest aantreden in de terugwedstijd van de kwartfinales van de Champions League. Gelukkig blijft dit doemscenario ons bespaard bij de laatste acht, maar dit wil niet zeggen dat de donkere wolk compleet is overgedreven.
Ondanks het uitdelen van weer een boete staat de voorwaardelijke straf nog steeds open. Als Ajacieden zich over de grens niet goed weten te gedragen, kan het gebeuren dat we volgende keer minder goed nieuws te delen hebben.
Hopelijk wordt er weer een mooi feestje gebouwd. Net als in Madrid, maar dit keer in Turijn.
Dat lijkt mij niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
Bij verlies of gelijkspel is Ten Hag wel weg lijkt mij.
Zijn taak was helder: kampioen worden. Als je dan PSV uit en Feyenoord uit weggespeeld wordt en thuis weer niet wint van PSV heeft hij ondanks onze CL reeks gefaaldquote:
Wat haalt het uit om in april met nog een kwartfinale in de CL (waar gewoon prima wordt gepresteerd) en een bekerfinale in het vooruitzicht te trainer eruit te wieberen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn taak was helder: kampioen worden. Als je dan PSV uit en Feyenoord weggespeeld wordt en thuis weer niet wint van PSV heeft hij ondanks onze CL reeks gefaald
En hem dan in de zomer er alsnog uit gooien?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat haalt het uit om in april met nog een kwartfinale in de CL (waar gewoon prima wordt gepresteerd) en een bekerfinale in het vooruitzicht te trainer eruit te wieberen?
Wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En hem dan in de zomer er alsnog uit gooien?
Volgens spaanse geruchten heeft hij verlenging afgeslagenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
Nu Nico nog verlengen tot 2024 met hoger salaris.
Balenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens spaanse geruchten heeft hij verlenging afgeslagen
Ik denk dat PSV juist kans maakt en 'gewoon' kan winnen als ze vol gas gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima jinx
Ik zou de verhoudingen plaatsen op 60 - 40. Ajax is favoriet maar moet het spel maken en speelt liever tegen voetballende ploegen. PSV gaat de bus parkeren en alle ballen op Luukinho spelen. Enig voordeel is dat De Ligt er nu bij is. Neres in topvorm.
Dit. Raakt echt geen pepernootquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop dat Dolberg vertrekt eigenlijk.
zou wel begrijpelijk zijn, hij is al een stukje ouderquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens spaanse geruchten heeft hij verlenging afgeslagen
Dit zijn kinderen op social media, geen supporters.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die tweets van Scherpen een aantal jaar geleden zijn natuurlijk wel gigantisch dom. Onze supporters moeten nu niet zo achterlijk doen, maar lichtelijk hypocriet (of onhandig) is het wel om nu voor Ajax uit te gaan komen.
Joh, die jongen was toen 12.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die tweets van Scherpen een aantal jaar geleden zijn natuurlijk wel gigantisch dom. Onze supporters moeten nu niet zo achterlijk doen, maar lichtelijk hypocriet (of onhandig) is het wel om nu voor Ajax uit te gaan komen.
Officiele twitter kanaal van F sidequote:Op donderdag 28 maart 2019 17:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit zijn kinderen op social media, geen supporters.
Misschien een verdwaalde F-Sider of 410 boy.
Dan mag je weleens dingen doen die niet zo slim zijn inderdaad. Dat lijkt mij vrij normaal voor een jongetje van 12.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus dan mag je achterlijk doen?
Alsof de gemiddelde hardcore supporter mentaal verder is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus wel een gebrek aan opvoeding maar dat vind ik verder ook geen belemmering, recent heeft hij nog gezegd dat z'n droom is om voor Feyenoord te voetballen, dat vind ik dan wel onprofessioneel of je moet gewoon nee zeggen tegen Ajaxquote:
Precies dit. Combinatie van opvoeding en waarschijnlijk is het niet zo'n slimme jongen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus wel een gebrek aan opvoeding maar dat vind ik verder ook geen belemmering, recent heeft hij nog gezegd dat z'n droom is om voor Feyenoord te voetballen, dat vind ik dan wel onprofessioneel of je moet gewoon nee zeggen tegen Ajax
Betere rechtsback halen. Mazraoui kan er daar niet echt veel van verdedigend.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk blijven Ziyech of Tagliafico ook. Dolberg vertrekt ook niet denk ik.
Onana
Mazraoui - ?? - Blind - ??
Marin?
Schone - Van de Beek
?? - Dolberg - Tadic
Dan heb je je kern best goed bij elkaar gehouden.
Heb het over die reacties.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Officiele twitter kanaal van F side
Luuk de jong kopen en dan de plee laten soppenquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Beter iedereen verkopen genoten dan Luuk de Jong kopen voor 25 miljoen en op de bank plaats nemen GOD
![]()
![]()
Luuk de Jong kopen en verplicht grote laarzen laten aantrekken en voor de klaagmuur laten poserenquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Luuk de jong kopen en dan de plee laten soppen
quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Beter iedereen verkopen genoten dan Luuk de Jong kopen voor 25 miljoen en op de bank plaats nemen GOD
![]()
![]()
Net of dit jongens zijn die op F staan, dit zijn wat boertjes uit de provincie van een jaar of 13/14 die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien, niet teveel aandacht aan geven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eens, met deze selectie moet je ten alle tijde kampioen worden. Volgend seizoen weer een tussenjaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil geen Valentijn Telegraaf praktijken hier hoor. Maar het is echt heel erg als we geen kampioen worden.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef Bugno2 het volgende:
Neres, Frenkie, De Ligt en Ziyech verkopen en Pierie, Scherpen en Marin halen. Selectie vroeg op orde! Genot
Alle officiële kanalen van Ultras Amsterdam, AMCA en F-Side hebben dit gedeeld hoor. We weten wie daar achter zittenquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:34 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Net of dit jongens zijn die op F staan, dit zijn wat boertjes uit de provincie van een jaar of 13/14 die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien, niet teveel aandacht aan geven.
Ga ik lekker even voor slapengaan kijken. Die over Schöne vond ik ook leuk.quote:
Daar ben ik het ook gewoon mee eens qua statement, ik heb het meer over de reacties op zijn eigen insta pagina ( Scherpen ) zie daar reacties voorbijkomen, dat gaat zelfs mij te ver en dat zegt al heel wat, oa het overlijden van z'n broer erbij halen zo kan je gewoon niet zijn, dat heeft verder niks met UA, AMCA of F te maken, dat was mijn punt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alle officiële kanalen van Ultras Amsterdam, AMCA en F-Side hebben dit gedeeld hoor. We weten wie daar achter zitten
Topkeeper, ben blij dat ie nog een seizoen blijft.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
Ken weinig keepers met zo'n absurde sprongkracht als Onana en zijn snelheid vanuit staande positie naar de grond is erg indrukwekkend. Goed ventje ook.
Je moet eens op zijn sprongkracht letten. Die is echt atletisch bizar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:49 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Topkeeper, ben blij dat ie nog een seizoen blijft.
Het valt mij op hoe sterk Afrikanen zijn. Ik ken een jongen uit Afrika die 13 is en anderhalve meter de lucht in kan springen, tevens lijkt hij ook op een volgroeide man van 19.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
Ken weinig keepers met zo'n absurde sprongkracht als Onana en zijn snelheid vanuit staande positie naar de grond is erg indrukwekkend. Goed ventje ook.
Heeft iets met de genen te maken. Slow twitch en fast twitch fibers ofzo. Daarom doen ze het ook zo goed in atletieksporten. Afrikanen zijn in dat opzicht superieur aan Europeanen en Aziaten. IQ ligt gemiddeld wel lager. Niks racistisch aan, gewoon feiten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:09 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Het valt mij op hoe sterk Afrikanen zijn. Ik ken een jongen uit Afrika die 13 is en anderhalve meter de lucht in kan springen, tevens lijkt hij ook op een volgroeide man van 19.
In de Ufc heb je een heavyweight die pas 5 jaar aan mma doet maar menig heavyweight maar hoeft aan te raken en ze slapen en dan heb je ook nog een worstelaar die met zijn fysiek menig tegenstander kapot worstelt.
Ja heeft te maken met de lengte van hun spieren en hun vermogen om sneller te herstellen (iets in de bloedlichaampjes). Ooit docu over gezien op tv, ging over zwarte sprinters vs blanke zeg maar dat idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:12 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Heeft iets met de genen te maken. Slow twitch en fast twitch fibers ofzo. Daarom doen ze het ook zo goed in atletieksporten. Afrikanen zijn in dat opzicht superieur aan Europeanen en Aziaten. IQ ligt gemiddeld wel lager. Niks racistisch aan, gewoon feiten.
quote:Een nieuwe naam in het rijtje Europese (sub)toppers die Arnaut Danjuma van Club Brugge volgen: ook Ajax is gecharmeerd. De Nederlandse kwartfinalist in de Champions League moet deze zomer wellicht op zoek naar een vervanger voor de gegeerde David Neres, die in de belangstelling staat van AC Milan. De Ajacieden wilden Danjuma eigenlijk vorig seizoen al halen bij NEC, maar de flankspeler had zijn woord toen al gegeven aan Club.
Concrete gesprekken met Club of de entourage van de speler waren er nog niet en Danjuma zou momenteel evenmin eerste keus zijn in Amsterdam, maar als de Nederlander na een langdurige blessure goeie play-offs speelt, kan er snel één en ander bewegen. Danjuma ligt nog tot 2022 onder contract in Brugge.
Ik vind veel spelers enigszins vervangbaar, maar voor Onana en Tagliafico zou ik niet zo snel een vervanger kunnen bedenken. Zijn ook lastige posities.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had niet verwacht dat hij zou blijven.
Zou een welkome verrassing zijn.
Halen wat mij betreft, al is het alleen maar om ervoor te zorgen dat er ook het aantal Nederlanders in de selectie wat op peil blijft.quote:
Kansloos inderdaad. Inderdaad wel even twee keer nadenken voordat je een (blijkbaar) feijenoorder in de selectie haalt. Zegt toch iets over hoe zo een gast in elkaar zit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:48 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook gewoon mee eens qua statement, ik heb het meer over de reacties op zijn eigen insta pagina ( Scherpen ) zie daar reacties voorbijkomen, dat gaat zelfs mij te ver en dat zegt al heel wat, oa het overlijden van z'n broer erbij halen zo kan je gewoon niet zijn, dat heeft verder niks met UA, AMCA of F te maken, dat was mijn punt.
Ozyakup heeft ajax zelf benaderd en Marin is al binnen toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:31 schreef Assassin92 het volgende:
Ozyakup dus, benieuwd of het én Marin én Ozyakup worden of dat ze voor 1 van die twee gaan.
twitter:Ajax1nl twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 10:32:00FC Barcelona vraagt drietal of ze open staan voor verhuur aan #Ajax https://t.co/AkA1QGrflQ reageer retweet
Dit moet je echt niet willen, die afdankertjes van Barca. En als het wel wat is zijn ze na één seizoen weer gevlogen terwijl het alleen maar geld kost.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:37 schreef GGMM het volgende:
twitter:Ajax1nl twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 10:32:00FC Barcelona vraagt drietal of ze open staan voor verhuur aan #Ajax https://t.co/AkA1QGrflQ reageer retweet
![]()
@:jr-style-93
Allemaal van die Bojan'squote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:37 schreef GGMM het volgende:
![]()
waarvan 1 van de drie meteen nee zei, andere twee twijfelenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:37 schreef GGMM het volgende:
![]()
twitter:NOSvoetbal twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 10:49:31'Ronaldo onzeker voor Champions League-duel met Ajax' https://t.co/EfFvpsk20z reageer retweet
dat geluk gaan wij niet hebben, die is gewoon erbij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
twitter:NOSvoetbal twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 10:49:31'Ronaldo onzeker voor Champions League-duel met Ajax' https://t.co/EfFvpsk20z reageer retweet
Net als ramos maar 1x nodig toch? xDquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:05 schreef Bolasie het volgende:
Ach, de eerste wedstrijd heeft Juve hem toch niet nodig.
Niet meer aan beginnenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:37 schreef GGMM het volgende:
![]()
optie tot koop, anders niet inderdaad.quote:
Dat was andersom. Groot verschil.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Net als ramos maar 1x nodig toch? xD
een goede deal om spelers van barca op huurbasis over te nemen voor seizoen. die daarna weer terug gaan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:25 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik vind het wel een goede deal.
Welke talenten heeft Ajax voor volgend seizoen om in te stromen?
Als het grote talenten van Barcelona zijn en het betere talenten zijn dan die van Ajax dan ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een goede deal om spelers van barca op huurbasis over te nemen voor seizoen. die daarna weer terug gaan?
maar hoe gaat Ajax hier beter van worden? kost alleen maar geld en zit andere jeugd in de weg om door te stromen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als het grote talenten van Barcelona zijn en het betere talenten zijn dan die van Ajax dan ja.
Of denk je dat de volgende De Ligt en De Jong alweer klaar staan?
Er zullen hoe dan ook volgend seizoen talenten moeten doorstromen.
vind het op zich wel jammer, heb hem liever net fit voor die wedstrijd, zo'n ploeg staat er gewoon anders in als hij meedoetquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:05 schreef Bolasie het volgende:
Ach, de eerste wedstrijd heeft Juve hem toch niet nodig.
Leeft die placenta-oma uit Servië nog? Zie die in dit verhaal ineens een comeback maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
underratedquote:
Idd, we zijn geen satellietclub van Barca.9quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarvan 1 van de drie meteen nee zei, andere twee twijfelen
ik mag toch hopen dat het minimaal met optie tot koop is, anders lekker niet doen. Alleen barca wordt daar beter van.
alleen barca wordt daar beter vanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Idd, we zijn geen satellietclub van Barca.9
Er komt natuurlijk nooit een optie tot koop.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
alleen barca wordt daar beter van
optie tot koop erbij anders niet.
kan me ook niet voorstellen dat Ajax er interesse in heeft, je gaat je verdienmodel niet overhoop gooienquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zeker niet bij de grote talenten nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk nooit een optie tot koop.
dan mogen ze die zooi houden, of marc moet gewoon een aanbod tot koop doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk nooit een optie tot koop.
Dus als je een groot talent voor een jaar mag huren zonder koop en hij er ondertussen 30 maakt hoef je 'm niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan mogen ze die zooi houden, of marc moet gewoon een aanbod tot koop doen.
Alleen als overbrugging als je een toptalent achter de hand hebt. Kun je beter zelf een groot talent ergens ophalen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dus als je een groot talent voor een jaar mag huren zonder koop en hij er ondertussen 30 maakt hoef je 'm niet?
en als hij ze niet maakt?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dus als je een groot talent voor een jaar mag huren zonder koop en hij er ondertussen 30 maakt hoef je 'm niet?
Die kan alleen functioneren als een heel team om hem heen wordt gebouwd en continu voorzetten van de zijkant krijgt. Die is totaal ongeschikt voor Ajax.quote:
Je kunt elke keer wel optie tot koop zeggen, maar die krijg je niet. Dit gaat om een paar van de grootste talenten van Barcelona. Puig sowieso. Dat is echt een hele goeie.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
want dat weet je op voorhandquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Feyenoord logica dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In het contract vast laten leggen.quote:
Mooi zo, geen last van dat veredelde oefenpotje dusquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/willem-(...)et-weekend~a7427c1d/
De kans is groot dat de speeldatum uiteindelijk niet verandert.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/willem-(...)et-weekend~a7427c1d/
Ik vind het vooral bijzonder dat ze daar nu mee komen. Is er de laatste weken iets gewijzigd?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans is groot dat de speeldatum uiteindelijk niet verandert.
Ronaldo nog niet fit, wellicht gaat het ineens weer leven bij de knvbquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat ze daar nu mee komen. Is er de laatste weken iets gewijzigd?
En waarom wachten tot maandag?
Dit was al een tijdje duidelijk hoor, dat ze daar nog een beslissing over gingen nemen. Fijn dat het nieuws nu ook Brabant heeft bereikt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat ze daar nu mee komen. Is er de laatste weken iets gewijzigd?
En waarom wachten tot maandag?
Oh, bron dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was al een tijdje duidelijk hoor, dat ze daar nog een beslissing over gingen nemen. Fijn dat het nieuws nu ook Brabant heeft bereikt.
En geen idee, misschien moeten ze nog even puzzelen? Kan me niet voorstellen dat het resultaat bij Ajax-PSV van invloed is. Maar laten we eerst de beslissing maar even afwachten voor er weer een hele discussie over ontstaat.
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 13:40:15Het lijkt erop dat Hakim Ziyech zondag tegen PSV gewoon in actie kan komen, de spelmaker trainde vrijdag voluit mee bij Ajax. https://t.co/g0ObVsbVWr reageer retweet
Ik meende dat toen meteen al gelezen te hebben in de kranten (dat die datum nog niet helemaal vaststond) maar google vindt nu alleen de recente berichten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, bron dan?
Puzzelen is niet echt moeilijk. Daar ga je toch geen weken over doen lijkt me.
2e wedstrijd halve finale CL is 7 mei dus mocht je dat halen kan je niet op 5 mei de bekerfinale spelen, als ze dat maandag gaan beslissen zullen er toch rekening mee moeten houdenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik meende dat toen meteen al gelezen te hebben in de kranten (dat die datum nog niet helemaal vaststond) maar google vindt nu alleen de recente berichten.
Ik heb geen idee, het is nogal complex want er is weinig ruimte om te schuiven. Zal wel blijven staan dus.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 13:40:15Het lijkt erop dat Hakim Ziyech zondag tegen PSV gewoon in actie kan komen, de spelmaker trainde vrijdag voluit mee bij Ajax. https://t.co/g0ObVsbVWr reageer retweet
Overigens zijn het wel spelers die op een plek spelen waar mogelijk gaten vallen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alleen als overbrugging als je een toptalent achter de hand hebt. Kun je beter zelf een groot talent ergens ophalen.
nee, nu je in de finale staat moet je hem ook winnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:17 schreef PicoMMP het volgende:
Als Ajax de halve finale CL haalt mag Willem II die beker hebben. Stuur maar de A1 of zo.
Je moet de CL winnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee, nu je in de finale staat moet je hem ook winnen.
eerst de finale halenquote:
Bojan was een hele goede. Jammer dat hij door Frank de hele tijd als rechtsbuiten werd neergezet terwijl hij dat niet is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:16 schreef PicoMMP het volgende:
Bojan was ook een "hele goede", net als Cuenca. Twee of drie jaar huren zou beter zijn. Onze eigen topspelers spelen hier ook vaak maar een paar jaar.
Eerste seizoen is toch altijd wennen en talenten maken fouten.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
‘Ajax ziet in Danjuma Groeneveld eventuele opvolger van begeerde Neres’
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=348967
Die gaan ook gewoon komen Hansie. Scherpen 3e keeper.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je dat ze ook interesse hebben in Pierie en Scherpen?
Onana blijft Hans.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die gaan ook gewoon komen Hansie. Scherpen 3e keeper.
Varela 1e
Kotarski 2e
Geen idee hoe tevreden ze daarover zijn. Optie tot koop is nog niet gelicht voorlopig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
I know. Bedoel als hij weggaat Hansssss. Dan zullen ze Varela wel doorschuiven genot.
Precies. Maar een goede spits zou het elftal erg helpen. Dolberg staat maar wat te dromen en Huntelaar klapt er tenminste nog wel op, maar is niet verfijnd genoeg en niet meer zo scherp voor de goal als hij geweest is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen Ajax-spits joh. Dolberg en Hunter hebben we al
Die rommel van Barcelona moeten ze lekker daar houden. Als je bij de smalle selectie van Barcelona alsnog (tijdelijk) mag vertrekken betekent het dat je er heel erg weinig van kan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Overigens zijn het wel spelers die op een plek spelen waar mogelijk gaten vallen.
Puig is een middenvelder. Zou op de plek van De Jong kunnen.
Miranda is een linker verdediger. Voor de plek van Tagliafico.
Busquets is een middenvelder. Goede middenvelders kunnen we wel gebruiken. De Jong weg, Schone wordt natuurlijk wel steeds ouder en iets achter de hand heb je ook niet.
Todibo is een centrale verdediger. Voor de plek van De Ligt.
Dus als ze geen goede vervangers kunnen vinden voor die spelers, kunnen ze een speler huren voor die positie.
Pfff, weer een jeugdspeler van PSV.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
‘Ajax ziet in Danjuma Groeneveld eventuele opvolger van begeerde Neres’
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=348967
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Volgens mij gaat het aardig weer worden hoor!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:35 schreef kurk_droog het volgende:
helemaal geen zon in zondag na az uit
Man man man man.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
Goede jinx weer deze TT. Man man man.
Tjahhh liever een Messi voor een seizoen in het team dan Donny Van de Beek en Dani de Wit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar hoe gaat Ajax hier beter van worden? kost alleen maar geld en zit andere jeugd in de weg om door te stromen.
daarna gaan ze terug naar barca en zie je ze nooit meer.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfff, weer een jeugdspeler van PSV.Jullie hebben Malen, mogen wij dan deze hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PLEASE![]()
je moet toch 38 keer per jaar weer een zinnetje bedenken dat als kern heeft “we gaan er alles aan doen zondag te winnen”. die analyses vooraf en suffe jnterviews... kansloos.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:38 schreef Moustachio het volgende:
Volgens Ten Hag gaat kampioen worden heel lastig worden als Ajax zondag verliest. Wat een visionair deze man.
Bojan was gewoon goed alleen verkracht door Frank, net als Lodeiro. Cuenca was inderdaad veel geblesseerd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bojan was een hele goede. Jammer dat hij door Frank de hele tijd als rechtsbuiten werd neergezet terwijl hij dat niet is.
Was Cuenca niet het grootste gedeelte gewoon geblesseerd?
Voordeel van eigen topspelers is dat ze het nodige opleveren als ze weg gaan. Dat is bij huurlingen natuurlijk niet zo.
Aan de andere kant kun je op salarisniveau misschien een goede deal maken waardoor het minder kost dan een eigen speler.
Ja, net als bij al die andere clubs. Die trainers snappen Bojan gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bojan was gewoon goed alleen verkracht door Frank, net als Lodeiro. Cuenca was inderdaad veel geblesseerd.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:38 schreef Moustachio het volgende:
Volgens Ten Hag gaat kampioen worden heel lastig worden als Ajax zondag verliest. Wat een visionair deze man.
Wat moet hij anders zeggen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:38 schreef Moustachio het volgende:
It ain't over 'til it's over?quote:
Dan is het hier van; wat een onzin, dan is het gewoon voorbij.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
It ain't over 'til it's over?
Leuke!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks. Alsof er iemand is die hem kan verstaan
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 30-03-2019 om 09:18:07FC Volendam plaveit weg voor Wim Jonk https://t.co/o4l96L3ZIr via @Telegraaf reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks. Alsof er iemand is die hem kan verstaan
Goed gezien door Overmarsquote:Diego Lainez, die in de winterstop de overstap maakte van Club América naar Real Betis, komt niet aan spelen toe in het eerste elftal. De aanvaller die op het laatste moment voor Betis koos in plaats van Ajax, komt amper voor in de plannen van trainer Quique Setién en daarom maakt de Mexicaan minuten in het tweede elftal dat speelt in de derde divisie van Spanje.
In het begin speelde Lainez nog in de basis, maar later werd al snel duidelijk dat de trainer Setién geen beroep meer wilde doen op de aanvaller. "Het belangrijkste voor Diego is dat hij gaat spelen, wij kunnen hem hier niet meer minuten geven en dat is het beste voor zijn ontwikkeling op dit moment, want het is nog een jonge speler", aldus de trainer van Real Betis tijdens de persconferentie.
Met van Bommel op het middenveld had Ajax niet thuis van RKC verloren in 1999. Wat was de arrogantie dit keer trouwens, een aanbod met een gênant laag salaris en hij moest het maar een eer vinden dat hij uberhaupt naar Ajax kon?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Bommel kan zich nog steeds dat gesprek met Ajax voor de geest halen in 1999 .
@:StarGazer
Ik vind dit maar een vreemd stukje eerlijk gezegd...quote:
Gelukkig maar dat Arie bereid was om terug te keren. Wat hadden we toch zonder hem gemoeten...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met van Bommel op het middenveld had Ajax niet thuis van RKC verloren in 1999. Wat was de arrogantie dit keer trouwens, een aanbod met een gênant laag salaris en hij moest het maar een eer vinden dat hij uberhaupt naar Ajax kon?
Misschien wel want dan hadden ze Neres laten gaan, dus achteraf maar goed dat het zo gelopen is al is het jammer dat hij niet voor Ajax heeft gekozenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is het verschil in niveau.Bij Ajax had hij waarschijnlijk wel basis gestaan.
quote:
Met pek en veren terug naar Eindhoven sturen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:04 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat striemende fluitconcert hoeft van mij nou ook weer niet.
Die selectie van 99quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met van Bommel op het middenveld had Ajax niet thuis van RKC verloren in 1999. Wat was de arrogantie dit keer trouwens, een aanbod met een gênant laag salaris en hij moest het maar een eer vinden dat hij uberhaupt naar Ajax kon?
Al 8 jaar om precies te zijn. Ook gewoon ordinaire copy past.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit doet F-side al jaren joh. Niks nieuws
Lekker ERVARING centraal achterin, met Van Halst naast 'm. Wat een genot was dat.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Arie bereid was om terug te keren. Wat hadden we toch zonder hem gemoeten...
Verlaatgenot erbij en dan lekker met 4-0 eraf gaan tegen PSV met een briljante Van Bommel . Lekker manquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:18 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Lekker ERVARING centraal achterin, met Van Halst naast 'm. Wat een genot was dat.
80 miljoen spelersquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verlaatgenot erbij en dan lekker met 4-0 eraf gaan tegen PSV met een briljante Van Bommel . Lekker man
Lekkere namen aan het eind ook . Verneukte opleiding dankzij Louis en Adriaansegodgenotquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:37 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
80 miljoen spelers
No. Positie Speler
1 DM Vlag van Nederland Fred Grim
2 V Vlag van Denemarken Ole Tobiasen
3 V Vlag van Nederland Ferdi Vierklau
4 M Vlag van Nederland Jan van Halst
5 V Vlag van Nederland Frank Verlaat
6 M Vlag van Nederland Aron Winter Aanvoerder
7 A Vlag van Brazilië Wamberto
8 M Vlag van Nederland Richard Witschge
9 A Vlag van Griekenland Nikos Machlas
10 M Vlag van Denemarken Brian Laudrup
11 A Vlag van Denemarken Jesper Grønkjær
12 DM Vlag van Roemenië Bogdan Lobonţ
13 M Vlag van Nederland Richard Knopper
14 M Vlag van Portugal Dani
15 V Vlag van Nederland Tim de Cler
16 M Vlag van Nederland John Nieuwenburg
17 V Vlag van Roemenië Cristian Chivu
No. Positie Speler
18 M Vlag van Verenigde Staten John O'Brien
19 A Vlag van Nigeria Tijjani Babangida
20 V Vlag van Nederland Tom Sier
21 A Vlag van Nigeria Pius Ikedia
22 M Vlag van Australië Jason Čulina
23 A Vlag van Nederland Martijn Reuser
24 A Vlag van Georgië Shota Arveladze
25 V Vlag van Nigeria Christopher Kanu
28 DM Vlag van Nederland Serge van den Ban
29 A Vlag van Nederland Kevin Bobson
30 V Vlag van Nederland Mitchell Piqué
36 V Vlag van Nederland Michael Lamey
37 V Vlag van Zuid-Afrika Aaron Mokoena
40 M Vlag van Nederland Pascal Heije
42 M Vlag van Ghana Abubakari Yakubu
43 M Vlag van Nederland Rafael van der Vaart
Staat wel wat sneu om te shinen in de CL en er dan thuis van langs te krijgen van FC Boerenlul..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Mochten we zondag verliezen, dan effe serieus wie geeft een neuk?
We gaan miljoenen cashen en zijn ver gekomen in het belangrijkste toernooi van de wereld
Niemand geeft een neuk om de Mickey Mouse League
Iedereen met een beetje verstand en een goede instelling.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:07 schreef Vollenhoven het volgende:
“Shinen” tegen AEK en het zwakste Real van de laatste 20 jaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Staat wel wat sneu om te shinen in de CL en er dan thuis van langs te krijgen van FC Boerenlul..
Ach dat kan wel zo zijn, maar ik genoot tochquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
“Shinen” tegen AEK en het zwakste Real van de laatste 20 jaar.
De jaloeziequote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ikke. competitie is hetgeen dat telt voor mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Smerig jellyquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan is je seizoen mislukt, Hans.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:07 schreef Vollenhoven het volgende:
We gaan miljoenen cashen en zijn ver gekomen in het belangrijkste toernooi van de wereld
Niemand geeft een neuk om de Mickey Mouse League
Dat PSV-accounttwitter:PSV twitterde op zaterdag 30-03-2019 om 16:03:02Angeliño 🇪🇸VSTagliafico 🇦🇷#AJAPSV https://t.co/GsPcWaBgKR reageer retweet
Alleen als je hem wint jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Natuurlijk is je Europees laten zien veel belangrijker dan landskampioen worden.
Ajax zal nog vaak genoeg kampioen worden, maar de kwartfinale CL bereiken zal een stuk minder vaak voorkomen. En daardoor alleen al herinneren we dit seizoen nog wel meer.
Oei, ziedend.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, maar dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:35 schreef PicoMMP het volgende:
Ik win liever de Champions League dan dat we tweede worden in de competitie.
Eensquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:27 schreef Heeinz het volgende:
CL tot nu toe is fantastisch maar toch zou ik als ik moest kiezen liever kampioen worden dan de halve finale halen. Waren we vorig seizoen nog kampioen geworden dan zou het een ander verhaal zijn, maar het moet nu eigenlijk wel gebeuren
CL winnen is het summum uiteraard. Dan had frenkie zelfs gratis naar Barcelona gemogen en had ik hem gebracht op m'n fietsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:35 schreef PicoMMP het volgende:
Ik win liever de Champions League dan dat we tweede worden in de competitie.
Maar er valt niks te kiezenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:27 schreef Heeinz het volgende:
CL tot nu toe is fantastisch maar toch zou ik als ik moest kiezen liever kampioen worden dan de halve finale halen. Waren we vorig seizoen nog kampioen geworden dan zou het een ander verhaal zijn, maar het moet nu eigenlijk wel gebeuren
leef ik in een ander universum ?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:09 schreef Vollenhoven het volgende:
Barcelona won afgelopen jaren La Liga terwijl Real Madrid de CL won en niemand kijkt meer om naar Barca of hun spelers
Mwahhh meer dat Ronaldo populairder is geworden dan Messi en alleen aanbeden wordt door de echte fans, Real spelers seizoenen achter elkaar beste speler van het jaar winnen en er geluiden zijn die zeggen dat het Barcelona van nu kwaliteit mist.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:58 schreef manny het volgende:
[..]
leef ik in een ander universum ?
niemand kijkt om naar barca.... man man man
Ik hoor al niks meer over de EL finale eigenlijk en waar baseer je op dat Ajax nog wel vaak kampioen zal worden de komende jaren? (Tenzij je niet doelt op de komende jaren)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Natuurlijk is je Europees laten zien veel belangrijker dan landskampioen worden.
Ajax zal nog vaak genoeg kampioen worden, maar de kwartfinale CL bereiken zal een stuk minder vaak voorkomen. En daardoor alleen al herinneren we dit seizoen nog wel meer.
Daar hoor ik nog vaak zat verhalen over, zeker in combinatie met dit seizoen ook om de Europese prestaties extra te belichten. Veel supporters die nog romantisch terugkijken naar het voetbal onder Peter Bosz, en nu weer alles in de CL. En alsof je nog veel mensen hoort over de landstitels onder De Boerquote:Op zondag 31 maart 2019 00:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik hoor al niks meer over de EL finale eigenlijk
Omdat Ajax barst van het geld en veel meer kan uitgeven dan de concurrentie, dat nu ook wil spenderen door het salarisplafond te doorbreken sinds afgelopen zomer en de kans daardoor vrij groot is dat we vaak de beste selectie van de competitie hebben. Het moet alleen nog wat breder worden om het te combineren met de Europese wedstrijden, maar heb er alle vertrouwen in. (Al zeg ik niet dat wij de aankomende vijf jaar alle jaren kampioen worden, dat geloof ik niet per se. Maar drie keer in die vijf jaar moet zeker lukkenquote:en waar baseer je op dat Ajax nog wel vaak kampioen zal worden de komende jaren? (Tenzij je niet doelt op de komende jaren)
Meh, halve finale CL is wel episch hoor...Maar zondag PSV overrompelen en daarna alles winnen zou ook wel een fijn gevoel geven. Maar ga toch voor Juve uitschakelen. Dat vergeet je nooit meer. Ben al zo vaak kampioen geworden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:27 schreef Heeinz het volgende:
Tot nog toe hoor ik eigenlijk enkel geruchten van uitgaande transfers met nu ook weer Tagliafico die aanstuurt op een vertrek. Dus de beste selectie hebben moet nog maar blijken.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hoor ik nog vaak zat verhalen over, zeker in combinatie met dit seizoen ook om de Europese prestaties extra te belichten. Veel supporters die nog romantisch terugkijken naar het voetbal onder Peter Bosz, en nu weer alles in de CL. En alsof je nog veel mensen hoort over de landstitels onder De BoerZeker de laatste was echt niks.
[..]
Omdat Ajax barst van het geld en veel meer kan uitgeven dan de concurrentie, dat nu ook wil spenderen door het salarisplafond te doorbreken sinds afgelopen zomer en de kans daardoor vrij groot is dat we vaak de beste selectie van de competitie hebben. Het moet alleen nog wat breder worden om het te combineren met de Europese wedstrijden, maar heb er alle vertrouwen in. (Al zeg ik niet dat wij de aankomende vijf jaar alle jaren kampioen worden, dat geloof ik niet per se. Maar drie keer in die vijf jaar moet zeker lukken)
De wedstrijden tegen Schalke en Lyon staan hier in het geheugen gegrift. Terwijl ik en mijn vrienden na 12 jaar seizoenkaart opgezegd hebben na derde kampioenschap De Boer. Was gewoon geen fuck aan.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hoor ik nog vaak zat verhalen over, zeker in combinatie met dit seizoen ook om de Europese prestaties extra te belichten. Veel supporters die nog romantisch terugkijken naar het voetbal onder Peter Bosz, en nu weer alles in de CL. En alsof je nog veel mensen hoort over de landstitels onder De BoerZeker de laatste was echt niks.
[..]
Omdat Ajax barst van het geld en veel meer kan uitgeven dan de concurrentie, dat nu ook wil spenderen door het salarisplafond te doorbreken sinds afgelopen zomer en de kans daardoor vrij groot is dat we vaak de beste selectie van de competitie hebben. Het moet alleen nog wat breder worden om het te combineren met de Europese wedstrijden, maar heb er alle vertrouwen in. (Al zeg ik niet dat wij de aankomende vijf jaar alle jaren kampioen worden, dat geloof ik niet per se. Maar drie keer in die vijf jaar moet zeker lukken)
Mensen over de hele wereld kijken Champions League en zeker ook de spelers uit Zuid-Amerika e.d., dat doet zoveel goeds voor je uitstraling. Wie er kampioen wordt in de Eredivisie zal mensen in het buitenland een zorg zijn (zeg niet dat het helemaal niet belangrijk is natuurlijk), maar voor je uitstraling en voor ons genieten zijn deze Europese wedstrijden toch veel toffer. Die wedstrijd in Madrid vergeet ik nooit meer joh.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tot nog toe hoor ik eigenlijk enkel geruchten van uitgaande transfers met nu ook weer Tagliafico die aanstuurt op een vertrek. Dus de beste selectie hebben moet nog maar blijken.
Maar wellicht dat de Europese resultaten spelers over de streep trekt in het geloof dat Ajax de voorronde CL gaat overleven want anders vinden ze heus ergens een hoger salaris.
Jup, al herinner ik me ook nog wel wat potjes daarvan zoals uit tegen PSV die 2-3 wat wel een toffe wedstrijd was. Maar als je alle verrassing en creativiteit uit het voetbal sloopt is het een hele matige kijksport, who cares wie er dan uiteindelijk wint (Mourinho heeft dit ook nooit begrepen)quote:Op zondag 31 maart 2019 01:01 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
De wedstrijden tegen Schalke en Lyon staan hier in het geheugen gegrift. Terwijl ik en mijn vrienden na 12 jaar seizoenkaart opgezegd hebben na derde kampioenschap De Boer. Was gewoon geen fuck aan.
Echt, bij Frons heb ik wedstrijden gehad waar we 4-0 wonnen en in totaal twee keer heb opgekeken uit mijn geanimeerde gesprek. Dat was wel het sein de kaart op te zeggen. ZOu er nu wel weer 1 willen hebben. Contrasuccessupporter.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen over de hele wereld kijken Champions League en zeker ook de spelers uit Zuid-Amerika e.d., dat doet zoveel goeds voor je uitstraling. Wie er kampioen wordt in de Eredivisie zal mensen in het buitenland een zorg zijn (zeg niet dat het helemaal niet belangrijk is natuurlijk), maar voor je uitstraling en voor ons genieten zijn deze Europese wedstrijden toch veel toffer. Die wedstrijd in Madrid vergeet ik nooit meer joh.
[..]
Jup, al herinner ik me ook nog wel wat potjes daarvan zoals uit tegen PSV die 2-3 wat wel een toffe wedstrijd was. Maar als je alle verrassing en creativiteit uit het voetbal sloopt is het een hele matige kijksport, who cares wie er dan uiteindelijk wint (Mourinho heeft dit ook nooit begrepen)
ik ook wel, als ze maar winnenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:46 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd vandaag, bang voor een kutpot
Drank zijn trainerscarrière is nu echt definitief voorbijquote:Op zondag 31 maart 2019 12:43 schreef TLC het volgende:
Frank de Boer staat laatste met Atalanta, vorig seizoen werd de club nog kampioen
Zal wel een tactisch schaakspel worden waarbij PSV met 0-1 wintquote:Op zondag 31 maart 2019 10:46 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd vandaag, bang voor een kutpot
PASSIEquote:Op zondag 31 maart 2019 12:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel een tactisch schaakspel worden waarbij PSV met 0-1 wint
Hopen op een spektakelstuk waarbij wij erop klappen.
Nou kan je de draak ermee steken maar er zijn nogal wat spelers bij Ajax die hun poot intrekken in een slidingduel. Alleen in de CL doen ze dat niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
PASSIE
STRIJD
OVER MIJN LIJK MENTALITEIT
Nee hoor, die komt binnen afzienbare tijd gewoon terug bij Ajaxquote:Op zondag 31 maart 2019 12:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Drank zijn trainerscarrière is nu echt definitief voorbij
Zo! Jij kan je jaloezie moeilijk verbergen man.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk dat zelfs zijn vrienden in het bestuur nu wel de ogen geopend hebben.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt binnen afzienbare tijd gewoon terug bij Ajax
Keiharde feitenquote:Op zondag 31 maart 2019 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo! Jij kan je jaloezie moeilijk verbergen man.²
Nou die wedstrijden tegen AEK waren ook niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 31 maart 2019 13:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Keiharde feiten![]()
Niemand heeft het tot nu toe tegen kunnen spreken.
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou die wedstrijden tegen AEK waren ook niet echt om over naar huis te schrijven
Wat een onzin dit.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou kan je de draak ermee steken maar er zijn nogal wat spelers bij Ajax die hun poot intrekken in een slidingduel. Alleen in de CL doen ze dat niet.
Wordt wel leuk om dan iets anders te bedenken om in het weekend te kijken.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt binnen afzienbare tijd gewoon terug bij Ajax
samen met z'n broer bij Fox, ehm ehm ehm reclamequote:Op zondag 31 maart 2019 12:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Drank zijn trainerscarrière is nu echt definitief voorbij
Ronald is echt een kutanalist ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
samen met z'n broer bij Fox, ehm ehm ehm reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |