SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, net als Michael van Gerwen...gewoon van je eigen kracht uit gaan. En laat de trollen maar komen hoor, die kunnen dan een aardige dreun op de neus verwachten zondag en weer een tijdje vol schaamte weg blijven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
nou, dat gaat dus een afgang worden....
lekker de trollen voeren weer zeg
Krijg je weer dat gezever van de 'altijd arrogante Amsterdammers' terwijl vrijwel iedereen er hier realistisch naar kijkt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
nou, dat gaat dus een afgang worden....
lekker de trollen voeren weer zeg
Iedereen zegt steeds ''met dit materiaal moet Ajax echt (makkelijk) kampioen worden'', nou dan is het nu de hoogste tijd dat we een ploeg als PSV oprollen. Makkelijk kampioen worden gaat niet meer lukken waarschijnlijk, dus laten we er dan wel vanuit gaan dat we PSV slopen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg je weer dat gezever van de 'altijd arrogante Amsterdammers' terwijl vrijwel iedereen er hier realistisch naar kijkt.
Ik vind het materiaal van Ajax en PSV niet dusdanig verschillen dat Ajax gemakkelijk kampioen moet worden. Ze hebben weliswaar hogere pieken maar ook diepere dalen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Iedereen zegt steeds ''met dit materiaal moet Ajax echt (makkelijk) kampioen worden'', nou dan is het nu de hoogste tijd dat we een ploeg als PSV oprollen. Makkelijk kampioen worden gaat niet meer lukken waarschijnlijk, dus laten we er dan wel vanuit gaan dat we PSV slopen.
Ben het hier eigenlijk wel mee eens, maar als Ajax deze wedstrijd gaat beschouwen als een Europese wedstrijd, dan zal dit weer een hoge piek worden en zijn ze voor een club als PSV niet te verslaan. Neem aan dat Ajax deze wedstrijd ook zo gaat beschouwen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het materiaal van Ajax en PSV niet dusdanig verschillen dat Ajax gemakkelijk kampioen moet worden. Ze hebben weliswaar hogere pieken maar ook diepere dalen.
Wat een onzin kraam jij uit zeg.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben het hier eigenlijk wel mee eens, maar als Ajax deze wedstrijd gaat beschouwen als een Europese wedstrijd, dan zal dit weer een hoge piek worden en zijn ze voor een club als PSV niet te verslaan. Neem aan dat Ajax deze wedstrijd ook zo gaat beschouwen.
Ahh come on, vertrouwennnn !quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:18 schreef mokkiemok het volgende:
ik distantieer mij van deze TT en alle volgende uitspraken van Gwailow
vertrouwen is iets anders dan zonder enige onderbouwing of motivatie maar wat roeptoeteren. slaat echt als kut op dirk om te zeggen dat ajax wel even makkelijk over psv heen walst.quote:
Er zat een hele hoop onderbouwing bij hoor. We gaan zien of het uitkomtquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vertrouwen is iets anders dan zonder enige onderbouwing of motivatie maar wat roeptoeteren. slaat echt als kut op dirk om te zeggen dat ajax wel even makkelijk over psv heen walst.
Daarom PSV hoeft helemaal niet in vorm te zijn om er een paar te maken dat weten we inmiddels toch wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima jinx
Ik zou de verhoudingen plaatsen op 60 - 40. Ajax is favoriet maar moet het spel maken en speelt liever tegen voetballende ploegen. PSV gaat de bus parkeren en alle ballen op Luukinho spelen. Enig voordeel is dat De Ligt er nu bij is. Neres in topvorm.
som dat eens op.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Er zat een hele hoop onderbouwing bij hoor. We gaan zien of het uitkomt
als ajax niet scoort, hoeft psv niet eens te scorenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom PSV hoeft helemaal niet in vorm te zijn om er een paar te maken dat weten we inmiddels toch wel.
Het belangrijkste was dat dit de laatste kans is voor Ajax, en dat ze dit daarom net als een Europese wedstrijd gaan benaderen, en iedereen weet dat Ajax dan veel te goed is voor de mannen uit Eindhoven.quote:
na twee kutwedstrijden tegen PEC en AZ, dan nog denk je dat ze zich wel kunnen opladen als het wederom de laatste kans is tegen psv, waartegen ze eerder kansloos ten onder gingen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het belangrijkste was dat dit de laatste kans is voor Ajax, en dat ze dit daarom net als een Europese wedstrijd gaan benaderen, en iedereen weet dat Ajax dan veel te goed is voor de mannen uit Eindhoven.
Haha grappig, ik ben normaal gesproken redelijk behouden, alleen ik dacht: ''laat ik deze keer eens met een andere mindset naar de wedstrijd toeleven'', had niet verwacht dat iedereen hier tegen die mindset zou zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
na twee kutwedstrijden tegen PEC en AZ, dan nog denk je dat ze zich wel kunnen opladen als het wederom de laatste kans is tegen psv, waartegen ze eerder kansloos ten onder gingen?
zelfs ik ben niet zo optimistisch
Precies, zoiets verwacht ik weer. Wilde eigenlijk 6-0 zeggen, maar dacht laat ik niet te hard van stapel lopen..quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:51 schreef PicoMMP het volgende:
Oké, ik zeg één ding: zelfs vorig seizoen wonnen we met 3-0 thuis
Die kleedkamer is al een stuk kleiner geworden sinds hij er isquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanzelfsprekend doorgestuurd naar Van Bommel. Deze gaat in het kleedlokaal opgehangen worden.
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha grappig, ik ben normaal gesproken redelijk behouden, alleen ik dacht: ''laat ik deze keer eens met een andere mindset naar de wedstrijd toeleven'', had niet verwacht dat iedereen hier tegen die mindset zou zijn![]()
Yeahhhh !!quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Ben het eens met de TT, verwacht een 4-0 overwinning.
Denk wel dat we na 30 minuten TIEN TIEN TIEN TIEN gaan roepen iig!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik verwacht persoonlijk een historische 20-0 overwinning. PSV kan er niks van.
Dat zal rijkelijk laat zijn vermoed ik. Ajax gaat overduidelijk alle records uit de boeken spelen. Snelste goal, meeste goals in 10 minuten, meeste verschillende goalmakers, meeste hattricks in een wedstrijd en voor het eerst in de geschiedenis van het betaalde voetbal een hattrick van de keeper!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk wel dat we na 30 minuten TIEN TIEN TIEN TIEN gaan roepen iig!
Pessimist. We spelen gewoon met de A1 en die maken er 10-0 van.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:35 schreef TheJanitor het volgende:
Ook al heeft Ten Hag 7x op rij kansloos verloren van PSV, nu gaan we 6-0 winnen.
Basis zondag. Verrassingselementquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij is Bandé ook weer bij de groep aangesloten. Zag op zijn insta een paar foto’s voorbij komen van een training met oa Huntelaar
Tottenham wil zo snel mogelijk met 11 oud-ajacieden op het veld denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:39 schreef mokkiemok het volgende:
Tottenham Hotspur heeft interesse in Hakim Ziyech. Dat is wat het Engelse The Guardian schrijft in een uitgebreid transferstuk over de Londense club.
Misschien kunnen ze dan Veltman overnemen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tottenham wil zo snel mogelijk met 11 oud-ajacieden op het veld denk ik.
quote:Goed bericht: Ajax mag uitvak meenemen naar bezoek aan Juve!
Fijn nieuws! We moesten eventjes plaatsnemen in de wachtkamer, maar we kunnen straks verhuizen naar de vertrekhal. Ajax mag ‘gewoon’ een gevuld uitvak meenemen naar de wedstrijd tegen Juventus. Dit was onzeker vanwege een Uefa-onderzoek.
Er staat dinsdag 16 april een ticket voor de halve finales van de Champions League op het spel. En er zijn 2100 Ajacieden uitgenodigd om van de partij te zijn in het Allianz Stadium. De uitkomst van het Uefa-onderzoek betreft een boete van 23.000 euro en daarmee is het gevaar geweken.
Het gevreesde onderzoek werd opgestart vanwege de nodige vernielingen tijdens de uitwedstrijd tegen Real Madrid. Voor beter zicht op de 1-4 werd het net voor het vak bijvoorbeeld weggetrokken. Dit stemde de Europese voetbalbond niet zo vrolijk.
Een bijkomend probleem was het vergrootglas waar de aanhang van Ajax toch al onder ligt bij de Uefa. Er staat namelijk sinds het uitduel met Benfica (1-1) een voorwaardelijke straf open van één uitduel zonder publiek wegens wanordelijkheden.
Het nieuwe onderzoek zorgde daarom voor serieuze angst dat Ajax zonder uitvak moest aantreden in de terugwedstijd van de kwartfinales van de Champions League. Gelukkig blijft dit doemscenario ons bespaard bij de laatste acht, maar dit wil niet zeggen dat de donkere wolk compleet is overgedreven.
Ondanks het uitdelen van weer een boete staat de voorwaardelijke straf nog steeds open. Als Ajacieden zich over de grens niet goed weten te gedragen, kan het gebeuren dat we volgende keer minder goed nieuws te delen hebben.
Hopelijk wordt er weer een mooi feestje gebouwd. Net als in Madrid, maar dit keer in Turijn.
Dat lijkt mij niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
Bij verlies of gelijkspel is Ten Hag wel weg lijkt mij.
Zijn taak was helder: kampioen worden. Als je dan PSV uit en Feyenoord uit weggespeeld wordt en thuis weer niet wint van PSV heeft hij ondanks onze CL reeks gefaaldquote:
Wat haalt het uit om in april met nog een kwartfinale in de CL (waar gewoon prima wordt gepresteerd) en een bekerfinale in het vooruitzicht te trainer eruit te wieberen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn taak was helder: kampioen worden. Als je dan PSV uit en Feyenoord weggespeeld wordt en thuis weer niet wint van PSV heeft hij ondanks onze CL reeks gefaald
En hem dan in de zomer er alsnog uit gooien?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat haalt het uit om in april met nog een kwartfinale in de CL (waar gewoon prima wordt gepresteerd) en een bekerfinale in het vooruitzicht te trainer eruit te wieberen?
Wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En hem dan in de zomer er alsnog uit gooien?
Volgens spaanse geruchten heeft hij verlenging afgeslagenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
Nu Nico nog verlengen tot 2024 met hoger salaris.
Balenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens spaanse geruchten heeft hij verlenging afgeslagen
Ik denk dat PSV juist kans maakt en 'gewoon' kan winnen als ze vol gas gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima jinx
Ik zou de verhoudingen plaatsen op 60 - 40. Ajax is favoriet maar moet het spel maken en speelt liever tegen voetballende ploegen. PSV gaat de bus parkeren en alle ballen op Luukinho spelen. Enig voordeel is dat De Ligt er nu bij is. Neres in topvorm.
Dit. Raakt echt geen pepernootquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop dat Dolberg vertrekt eigenlijk.
zou wel begrijpelijk zijn, hij is al een stukje ouderquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens spaanse geruchten heeft hij verlenging afgeslagen
Dit zijn kinderen op social media, geen supporters.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die tweets van Scherpen een aantal jaar geleden zijn natuurlijk wel gigantisch dom. Onze supporters moeten nu niet zo achterlijk doen, maar lichtelijk hypocriet (of onhandig) is het wel om nu voor Ajax uit te gaan komen.
Joh, die jongen was toen 12.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die tweets van Scherpen een aantal jaar geleden zijn natuurlijk wel gigantisch dom. Onze supporters moeten nu niet zo achterlijk doen, maar lichtelijk hypocriet (of onhandig) is het wel om nu voor Ajax uit te gaan komen.
Officiele twitter kanaal van F sidequote:Op donderdag 28 maart 2019 17:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit zijn kinderen op social media, geen supporters.
Misschien een verdwaalde F-Sider of 410 boy.
Dan mag je weleens dingen doen die niet zo slim zijn inderdaad. Dat lijkt mij vrij normaal voor een jongetje van 12.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus dan mag je achterlijk doen?
Alsof de gemiddelde hardcore supporter mentaal verder is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus wel een gebrek aan opvoeding maar dat vind ik verder ook geen belemmering, recent heeft hij nog gezegd dat z'n droom is om voor Feyenoord te voetballen, dat vind ik dan wel onprofessioneel of je moet gewoon nee zeggen tegen Ajaxquote:
Precies dit. Combinatie van opvoeding en waarschijnlijk is het niet zo'n slimme jongen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus wel een gebrek aan opvoeding maar dat vind ik verder ook geen belemmering, recent heeft hij nog gezegd dat z'n droom is om voor Feyenoord te voetballen, dat vind ik dan wel onprofessioneel of je moet gewoon nee zeggen tegen Ajax
Betere rechtsback halen. Mazraoui kan er daar niet echt veel van verdedigend.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk blijven Ziyech of Tagliafico ook. Dolberg vertrekt ook niet denk ik.
Onana
Mazraoui - ?? - Blind - ??
Marin?
Schone - Van de Beek
?? - Dolberg - Tadic
Dan heb je je kern best goed bij elkaar gehouden.
Heb het over die reacties.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Officiele twitter kanaal van F side
Luuk de jong kopen en dan de plee laten soppenquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Beter iedereen verkopen genoten dan Luuk de Jong kopen voor 25 miljoen en op de bank plaats nemen GOD
![]()
![]()
Luuk de Jong kopen en verplicht grote laarzen laten aantrekken en voor de klaagmuur laten poserenquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Luuk de jong kopen en dan de plee laten soppen
quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Beter iedereen verkopen genoten dan Luuk de Jong kopen voor 25 miljoen en op de bank plaats nemen GOD
![]()
![]()
Net of dit jongens zijn die op F staan, dit zijn wat boertjes uit de provincie van een jaar of 13/14 die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien, niet teveel aandacht aan geven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eens, met deze selectie moet je ten alle tijde kampioen worden. Volgend seizoen weer een tussenjaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil geen Valentijn Telegraaf praktijken hier hoor. Maar het is echt heel erg als we geen kampioen worden.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef Bugno2 het volgende:
Neres, Frenkie, De Ligt en Ziyech verkopen en Pierie, Scherpen en Marin halen. Selectie vroeg op orde! Genot
Alle officiële kanalen van Ultras Amsterdam, AMCA en F-Side hebben dit gedeeld hoor. We weten wie daar achter zittenquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:34 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Net of dit jongens zijn die op F staan, dit zijn wat boertjes uit de provincie van een jaar of 13/14 die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien, niet teveel aandacht aan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |