Waar ga je heen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee dat niet......maar ik ben wat langzamer onderweg vandaag
Jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het toegestaan om dat omhoog te kicken?
Er is al 44 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.quote:
Er is ook al 44 dagen niet in mij gepost, maar ik stimuleer het nog steeds.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is al 44 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
Ik ben niet blauw toch? Geen enkele autoriteit... Maar ik gok dat dit wel een kickwaardig topic isquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is al 44 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
Maar jij als wannabe-mod zal het wel weten
Ik heb @kick opgeroepen daar, en die bestaat ook nog eensquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben niet blauw toch? Geen enkele autoriteit... Maar ik gok dat dit wel een kickwaardig topic is
It wasn't @ME !quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uierzzz niet. Die spreek ik nog wel eens en is braaf geworden. Relatief gezien.
Dus dan blijft er maar één over, @:dave
En toch gaan ze het in Japan gewoon proberen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een wolkenkrabber wordt lastig ja, maar een gewone woning in een buitenwijk kan natuurlijk wel.
@You danquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de ME is maar een enge instantie
Hoe vaak hebben wij bosbranden of orkanen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zal vast kunnen, maar het is wel zo dat als in Amerika eens een storm of bosbrand langskomt, er een enorme kaalslag plaatsvindt van compleet verwoeste huizen. Nederlandse huizen overleven vaak zelfs nog gasexplosies.
Die van de treinkaping?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had het over de punt, is dat de punt? Of, wat is je punt?
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:34 schreef Dave het volgende:
Sorry @:yvonne. maar ik bedoelde dus de enige, echte @:yvonne
Nogmaals sorry! (laat die award volgend jaar maar komen)
Ze liggen vast klaar, mocht je ze nodig hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:18 schreef Greys het volgende:
IT'S @:YOU
AND @:ME
AND @:EVERYBODY OUT THERE
LALAAAA
LA LAAAAA
*indianentooi recht zet*
Oh dat was wat he, de vlekken schieten nog in m'n nek door die afzakjurkquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze liggen vast klaar, mocht je ze nodig hebben.![]()
[ afbeelding ]
Ik pleur hem wel even in ONZquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeggg doet es effe lekker normaal jovin.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |