Dame?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gedronken met iemand in de stad.
Niet zo doen hequote:Op woensdag 27 maart 2019 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Zal vast wel weer niets worden op de langere termijn
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Zal vast wel weer niets worden op de langere termijn
Lekker hoor. Precies wat ik nu nodig heb.quote:
Liever niet nu...krijg ik een snotneus vanquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker hoor. Precies wat ik nu nodig heb.
Denk dat er ook nog andere lichaamsvloeistoffen uit vloeien.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever niet nu...krijg ik een snotneus van
quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk dat er ook nog andere lichaamsvloeistoffen uit vloeien.
Ja, 4 dagen per week er om 5 uur uitquote:Op donderdag 28 maart 2019 05:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd vroeg he
Goedzoquote:Op donderdag 28 maart 2019 05:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, 4 dagen per week er om 5 uur uit
Heb met je te doen hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 05:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zelfde verhaal maar dan vaak 6 dagen..
Hoi jijquote:
Hoi jijquote:
Alles goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had afgelopen zaterdag een datequote:Op donderdag 28 maart 2019 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe staat het met alle dating bezigheden?
Zo'n speeddate event lijkt mij altijd erg chaotisch, of valt dat mee?quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had afgelopen zaterdag een dateen komende zaterdag speeddate event
Snel allemaal mannen afwerken!quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Word voor mij de eerste keer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zo'n speeddate event lijkt mij altijd erg chaotisch, of valt dat mee?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snel allemaal mannen afwerken!
...dat klinkt fout.
Mooi mooi, voor de zomer ben je onder de pannen denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gillen en niks te weten komen dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Word voor mij de eerste keer.
Het is in Toverland. Speeddaten in een achtbaan, dus wordt sowieso chaotisch gok ik
Ik ga gewoon heel veel rondjes in een achtbaan maken
quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi mooi, voor de zomer ben je onder de pannen denk ik.
Ik gil niet in een achtbaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gillen en niks te weten komen dus
Oohh dat is grappig, waarschijnlijk zou ik na het derde rondje gezellig kunnen laten zien wat ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Word voor mij de eerste keer.
Het is in Toverland. Speeddaten in een achtbaan, dus wordt sowieso chaotisch gok ik
Ik ga gewoon heel veel rondjes in een achtbaan maken
Speeddate event zou ik echt in falen denk ik. Spannend!quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kutquote:
Daar heb ik tot nu toe nooit last van gehad. Het is gelukkig niet in de houten achtbaan. Dan kun je me wel wegdragen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oohh dat is grappig, waarschijnlijk zou ik na het derde rondje gezellig kunnen laten zien wat ik
ervoor heb gegeten
quote:
Hoezo, je bent hier ook altijd zo'n paraat hertje.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Speeddate event zou ik echt in falen denk ik. Spannend!
Ik ben er ook bang voor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Speeddate event zou ik echt in falen denk ik. Spannend!
Want? Alle vrouwen doen dat?quote:
Nou ben benieuwd, had wel eens gehoord van speed daten aan tafeltjes en dan na 2 a 3 minuten switchen, maar nog nooit van daten in de achtbaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar heb ik tot nu toe nooit last van gehad. Het is gelukkig niet in de houten achtbaan. Dan kun je me wel wegdragen.
[..]![]()
Hoeveel tijd heb je per date?quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Ik moet vooral nog gaan bedenken wat ik moet gaan vertellen, als je daar aan toe komt
"Nou vertel eens wat over jezeeEEEEEEEEEEELFFFFF!!!!"quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd, had wel eens gehoord van speed daten aan tafeltjes en dan na 2 a 3 minuten switchen, maar nog nooit van daten in de achtbaan
Ja maar hoe lang is een rondje danquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk 1 rondje? Ik heb geen idee
Wel veel jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Ik moet vooral nog gaan bedenken wat ik moet gaan vertellen, als je daar aan toe komt
[..]
Want? Alle vrouwen doen dat?
Ja zoiets, of er zit iemand compleet krampachtig zich vast te houden en enige wat eruit komt is een krampachtig gekreun. Na de rit zegt hij dan droog "Vond het heel gezellig"quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Nou vertel eens wat over jezeeEEEEEEEEEEELFFFFF!!!!"
quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zoiets, of er zit iemand compleet krampachtig zich vast te houden en enige wat eruit komt is een krampachtig gekreun. Na de rit zegt hij dan droog "Vond het heel gezellig"
Kreunen in de achtbaan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zoiets, of er zit iemand compleet krampachtig zich vast te houden en enige wat eruit komt is een krampachtig gekreun. Na de rit zegt hij dan droog "Vond het heel gezellig"
quote:Allereerst maken de koppels een vlucht met 95 km/u in onze nieuwste achtbaan Fēnix. Zijn ze na 2,5 minuut en drie inversies helemaal ondersteboven van elkaar, dan stappen ze samen in een bootje van Merlin’s Quest voor een 12 minuten durende tweede date op het water. Het overdekte darkridegedeelte met betoverende scènes is de perfecte plek voor een eerste kus.”
Ik heb het even opgezocht. Een rondje duurt 2,5minuut.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja maar hoe lang is een rondje danVind 3 minuten al een heel verschil met 10.
En hoe hard ga je dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Een rondje duurt 2,5minuut.
Super speeddaten
95km.quote:
Zitten ze te piepen en zwaar te ademen alsof ze net een marathon gerend hebben, met ogen zo wijd open dat je denkt "Hoeveel drugs heeft die in zijn lijf?".quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Sommige mensen weten van angst niets meer uit te brengen
En vergeet de kus niet!quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
95km.
Park is gesloten 's avonds. Dus geen rijen om in te wachten ofzo.
Daarna mag je nog een drankje doen enzo.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zitten ze te piepen en zwaar te ademen alsof ze net een marathon gerend hebben, met ogen zo wijd open dat je denkt "Hoeveel drugs heeft die in zijn lijf?".
Schijnt een optie te zijn.quote:
Tuurlijk niet joh. Al die vrijgezelle kerels die met jou in de achtbaan willen. Je het hemd van het lijf vragen. Over hun moeders/exen praten. Vertellen dat ze nog maagd zijn. Etc.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:12 schreef TaMieke het volgende:
Het duurt nog even voordat het zaterdag is. Heeft weinig zin om me er nu al druk over te maken.
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh. Al die vrijgezelle kerels die met jou in de achtbaan willen. Je het hemd van het lijf vragen. Over hun moeders/exen praten. Vertellen dat ze nog maagd zijn. Etc.
in 2.5 minuutquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh. Al die vrijgezelle kerels die met jou in de achtbaan willen. Je het hemd van het lijf vragen. Over hun moeders/exen praten. Vertellen dat ze nog maagd zijn. Etc.
"Hoi, ik ben Pietje, 35 jaar, woon nog bij mijn moeder en heb nooit een vriendin gehad."quote:
dan heb je nog 2 minuten om te kijken met eenquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Pietje, 35 jaar, woon nog bij mijn moeder en heb nooit een vriendin gehad."
moet lukken in 2,5minuut
Heb jij het ook weleens gedaan dus?quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon vragen: kom je hier vaker?quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Pietje, 35 jaar, woon nog bij mijn moeder en heb nooit een vriendin gehad."
moet lukken in 2,5minuut
Huehuehue.quote:
Ga ook dan, meestal zijn er te weinig vrouwenquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:56 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me wel tof, speeddaten in een attractiepark.
Ik zag laatst in een film dat ze vaak juist mannen tekort komen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga ook dan, meestal zijn er te weinig vrouwen
Die heb ik gisteren gezien. Hij is best leukquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een film dat ze vaak juist mannen tekort komen.
Bij zo'n event van de Linda vroegen ze ook nog via internet en nieuws om mannen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een film dat ze vaak juist mannen tekort komen.
Het was toen ook rustig op Fok.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
Bij zo'n event van de Linda vroegen ze ook nog via internet en nieuws om mannen.
Neh, geen idee waar het is en ik moet werken zaterdag.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga ook dan, meestal zijn er te weinig vrouwen
Bijna weekendquote:
ha ha haha hahahahahaquote:
Morgen maar een halve dagquote:
Optimist.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
ha ha haha hahahahaha
Als het even mee zit mag ik dan op m'n 80ste
Vanaf maandag andere functie.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:28 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, Outlook heeft weer geen zin. Zo irritant, kan niet eens een koppeling toevoegen.
hahahaquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
ha ha haha hahahahaha
Als het even mee zit mag ik dat op m'n 80ste
Vanaf maandag andere functie.
Tegen de tijd dat ze er zijn, ga jij weer naar huis zowat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:33 schreef TaMieke het volgende:
Godsamme. 2 dames van het algemene inkoopteam zouden vandaag de hele dag hier aanwezig zijn om me te helpen met vanalles.
Stuur ik ze net een berichtje, vertrekken ze pas om 10uur vanuit Utrecht.
Hoe is dat de hele dag aanwezig zijn als je pas halverwege de dag hier bent??
Misschien werken ze wel tot 10 uur vanavond.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:33 schreef TaMieke het volgende:
Godsamme. 2 dames van het algemene inkoopteam zouden vandaag de hele dag hier aanwezig zijn om me te helpen met vanalles.
Stuur ik ze net een berichtje, vertrekken ze pas om 10uur vanuit Utrecht.
Hoe is dat de hele dag aanwezig zijn als je pas halverwege de dag hier bent??
Ik maak me zorgen om je de laatste tijd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
HahahahahaHAHAHAHAHA. Werken.![]()
Gewoon elke dag op de straahoek hosselen. En zwemmen in het geld.
Ben een man van money en vlees
Oorbellen goud, ik rook Barry Hayze
Chillend in m’n eigen space
Kan het stacken tot het dak maar ik heb hoogtevrees
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je de laatste tijd.
Zo voelde ik me gister. Netwerk lag eruit en deed het weer en vloog er weer uit en deed het weer en.......quote:
Ja inderdaad. Ik ging er niet vanuit dat ze om 7uur hier zouden zijn. Maar 9uur/10uur zou wel logisch/schappelijk zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze er zijn, ga jij weer naar huis zowat.
Dat zou kunnen, maar vermeld dat dan even. Zijn niet echt normale kantoor/werktijden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien werken ze wel tot 10 uur vanavond.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt mijn toetsenbord eens ontsmetten maar dan moet de pc helemaal uit
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je de laatste tijd.
Je kan toch gewoon even het toetsenbord loshalen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Dat bedacht ik me ook na m'n vorige post.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon even het toetsenbord loshalen?
Gewoon stekker van toetsenbord eruit trekkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Doe eens niet zo eng met je praktische oplossingen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon even het toetsenbord loshalen?
Laptoptoetsenbord kan minder troep tussen vallen gelukkig. En sws doe ik natuurlijk niet aan chocoladeverspillingquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen stukjes chocola in jouw toetsenbord?
Jawel. Heb nog koorts en ben verkouden, maar kan goed doorwerken vandaag. Blij als het half 4 isquote:
Vrouwen willen geen praktische oplossing, die willen gewoon janken om het janken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng met je praktische oplossingen.
Ahw, beterschapquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel. Heb nog koorts en ben verkouden, maar kan goed doorwerken vandaag. Blij als het half 4 is
Ja. Fijn dat een man dat eindelijk snaptquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrouwen willen geen praktische oplossing, die willen gewoon janken om het janken.
Het gaat me iets te ver om m'n toetsenbord af te likken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Laptoptoetsenbord kan minder troep tussen vallen gelukkig. En sws doe ik natuurlijk niet aan chocoladeverspilling
Dat valt vies tegen somsquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Laptoptoetsenbord kan minder troep tussen vallen gelukkig. En sws doe ik natuurlijk niet aan chocoladeverspilling
Hoezo, niemand die het ziet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat me iets te ver om m'n toetsenbord af te likken.
Ik heb die schaamte nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat me iets te ver om m'n toetsenbord af te likken.
Ik mansplain dat wel even voor je.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Fijn dat een man dat eindelijk snapt
Top. Leg je het gelijk even uit aan alle andere mannen die je kent? Laat ons lekker zeurenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mansplain dat wel even voor je.
Ik ben man, het floept eruit voor ik het door hebquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng met je praktische oplossingen.
Ach, zolang dat het enige is dat eruit floept is het nog te overzien.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben man, het floept eruit voor ik het door heb
Op deze manier ben je sneller van het gezeur af. (of haar.)quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Top. Leg je het gelijk even uit aan alle andere mannen die je kent? Laat ons lekker zeuren
Daar blijft het zeker niet bij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, zolang dat het enige is dat eruit floept is het nog te overzien.
Ik weet er niet super veel van maar de angst die hebt om hem uit te zetten is niet echt oké natuurlijk aangezien dat wel hetgeen is waarmee je je chocolade verdient.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zijn een beetje technisch he? Mijn desktop is bijna 8 jaar oud en doet het op zich nog best, maar heeft soms wat rare dingen en ik vertrouw hem niet meer zo, vooral de harde schijven niet. Heeft het zin om er een SSD in te zetten? Dat scheelt dan sowieso met opstarten. Ik kan wel een nieuwe kopen, maar verder doet hij gewoon nog alles wat hij moet doen.
Sowieso. Windows daar op installeren. En gaan als een tiet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zijn een beetje technisch he? Mijn desktop is bijna 8 jaar oud en doet het op zich nog best, maar heeft soms wat rare dingen en ik vertrouw hem niet meer zo, vooral de harde schijven niet. Heeft het zin om er een SSD in te zetten? Dat scheelt dan sowieso met opstarten. Ik kan wel een nieuwe kopen, maar verder doet hij gewoon nog alles wat hij moet doen.
Goede cast iig en trailer ziet er inderdaad spannend uit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:47 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ben benieuwd naar the Aftermath. Lijkt me tof.
Ja idd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede cast iig en trailer ziet er inderdaad spannend uit.
ik zou maandag teruggebeld worden over iets. In de lunchpauze maar weer eens daar binnen lopenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wacht al een uur op een man die iets komt brengen. 'Hij komt het zo brengen'. Over lekkere communicatie gesproken. Bij 'zo' denk ik niet pas over een uur....
Meh:quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:On review aggregator Rotten Tomatoes, the film holds an approval rating of 26% based on 85 reviews, with an average rating of 4.8/10. The website's critical consensus reads, "Tasteful to a fault, The Aftermath is worth seeking out only for the most passionate period drama enthusiasts."[10] On Metacritic, the film has a weighted average score of 43 out of 100, based on 30 critics, indicating "mixed or average reviews"
Een zwarte koelkast?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
Had ik al verteld dat ik gisteren een nieuwe koelkast had gekregen? Die nigga is huge man.
Ik maak aan het eind van de dag ook een back-up van grote opdrachten, pc gaat 's avonds gewoon in slaapstand want dat scheelt 's ochtends weer met opstartenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet er niet super veel van maar de angst die hebt om hem uit te zetten is niet echt oké natuurlijk aangezien dat wel hetgeen is waarmee je je chocolade verdient.
Ericquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen windows 7 wordt volgend jaar niet meer ondersteund dus moet er sowieso windows 10 opzettenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso. Windows daar op installeren. En gaan als een tiet.
zou een ssd er in hangen. Beste upgrade ooit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak aan het eind van de dag ook een back-up van grote opdrachten, pc gaat 's avonds gewoon in slaapstand want dat scheelt 's ochtends weer met opstarten
Die trailer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de VGA-aansluiting van de tweede monitor dan ook meteen vastzetten want die was los gegaan en zit nu vast met een pleister.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zou een ssd er in hangen. Beste upgrade ooit.
Jij zegt allemaal dingen waarvan de binnenkant van mijn hoofd gaat jeuken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de VGA-aansluiting van de tweede monitor dan ook meteen vastzetten want die was los gegaan en zit nu vast met een pleister.
Droommanquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die trailer.
Skarsgard in beeld.
Doeiiii Jason Clarke. Met je hoofd.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij zegt allemaal dingen waarvan de binnenkant van mijn hoofd gaat jeuken.
Misschien is ie al een stuk sneller als je hem eens herstartquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak aan het eind van de dag ook een back-up van grote opdrachten, pc gaat 's avonds gewoon in slaapstand want dat scheelt 's ochtends weer met opstarten
In mijn hoofd blijft hij teren op alle credit die hij opgebouwd heeft met zijn rol als Eric. Want voor de rest leest zijn cv als een begrafenis. Behalve in The East dan. Zonde wel.quote:
Slechtste film ooitquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In mijn hoofd blijft hij teren op alle credit die hij opgebouwd heeft met zijn rol als Eric. Want voor de rest leest zijn cv als een begrafenis. Behalve in The East dan. Zonde wel.
Hij blijft lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In mijn hoofd blijft hij teren op alle credit die hij opgebouwd heeft met zijn rol als Eric. Want voor de rest leest zijn cv als een begrafenis. Behalve in The East dan. Zonde wel.
Ja ja, vanmiddag.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is ie al een stuk sneller als je hem eens herstart
Zullen we het eens over buiten/binnenkatten hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij zegt allemaal dingen waarvan de binnenkant van mijn hoofd gaat jeuken.
Kan, maar een van de twee bestaan sowieso niet volgens mij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen we het eens over buiten/binnenkatten hebben.
Kan die een beetje met de doggo overweg?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:14 schreef gcjoel het volgende:
Mijn binnenkat is onderweg naar Nijmegen
Ja wel redelijk. Als de doggo niet in haar aura komt gaat het prima.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan die een beetje met de doggo overweg?
Ga je officieel samenwonen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:14 schreef gcjoel het volgende:
Mijn binnenkat is onderweg naar Nijmegen
Ah zonde, dacht ik eindelijk een leuke buurvrouw te krijgen.quote:
Nee helaas voorlopig niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah zonde, dacht ik eindelijk een leuke buurvrouw te krijgen.
John Williams bellen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee helaas voorlopig niet.
Eerst moet dat huis af.
Die Baudet bedreigster is ook je buurvrouw, leuke vrouw welquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah zonde, dacht ik eindelijk een leuke buurvrouw te krijgen.
Hoe lang gaat dat nog duren?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee helaas voorlopig niet.
Eerst moet dat huis af.
Jaar of twee op dit tempo gok ik.quote:
Kom je bij mij wonen, onder de brug? Heb een nieuwe koelkast.quote:
Nog wel even. Geld is ook niet oneindig als je alles moet aanpakken en nog gewoon werkt kost het wel wat tijd.quote:
Oeh Nicequote:Op donderdag 28 maart 2019 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom je bij mij wonen, onder de brug? Heb een nieuwe koelkast.
Lekker samen klussenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog wel even. Geld is ook niet oneindig als je alles moet aanpakken en nog gewoon werkt kost het wel wat tijd.
Is hij een klusjesman?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat ook nog eens niet. Ik wil ook af en toe aandacht dus ik vertraag de boel nog meer.
Ja man echt wel.quote:
Beetje je huis uit vluchtenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Nog steeds aan het wachten op gehoorbescherming, nu toch maar weg uit m'n huis.
Mannen![]()
![]()
Klussen is dus eigenlijk alleen leuk als je het zelf doet en niet wanneer de buren het maanden doen. Mooie samenvatting. Zo nu spullen pakken en ergens anders Fok!ken
dat is kut ja. Huis 2 deuren verder zijn ze ook maanden bezig geweest. Veel schuren enzo. Hadden ze doordeweek lui aan het werk om alle kozijnen te vervangen, gingen ze vervolgens zelf het weekend nog aan het klussen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Nog steeds aan het wachten op gehoorbescherming, nu toch maar weg uit m'n huis.
Mannen![]()
![]()
Klussen is dus eigenlijk alleen leuk als je het zelf doet en niet wanneer de buren het maanden doen. Mooie samenvatting. Zo nu spullen pakken en ergens anders Fok!ken
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de VGA-aansluiting van de tweede monitor dan ook meteen vastzetten want die was los gegaan en zit nu vast met een pleister.
Ach ik moet niet miepen, mijn kast is open omdat ik eigenlijk een te kleine fan voor mij CPU hebquote:
Hier zullen ze ook wel blij zijn dat hij om de week bij mij is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dat is kut ja. Huis 2 deuren verder zijn ze ook maanden bezig geweest. Veel schuren enzo. Hadden ze doordeweek lui aan het werk om alle kozijnen te vervangen, gingen ze vervolgens zelf het weekend nog aan het klussen.
Ik werd er al gek van, laat staan mijn buren
quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:14 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ach ik moet niet miepen, mijn kast is open omdat ik eigenlijk een te kleine fan voor mij CPU heb
Nou ja, pleister, zo'n stukje leukoplast. M'n vader heeft me eens geholpen met verhuizen en wist niet hoe die aansluiting werkte en heeft de schroefjes kapot getrokken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:16 schreef Halimede het volgende:
Maar het zit tenminste niet met een pleister vast!
Af en toe een weekje klusrust is wel lekker ja. Aan de andere kant kunnen ze ook zoiets hebben van pak alsjeblieft een paar maanden stevig door en zorg dat het dan klaar is. Ipv 2 jaar in de herrie te zitten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier zullen ze ook wel blij zijn dat hij om de week bij mij is.
Ik heb mijn pc al een paar maanden niet aangeraakt, dat is net zo ergquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:16 schreef Halimede het volgende:
Maar het zit tenminste niet met een pleister vast!
Herkenbaar.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc al een paar maanden niet aangeraakt, dat is net zo erg
Ik heb uberhaupt geen pc of laptop op het momentquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
fok op je telefoonquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen pc of laptop op het moment
Mijn laptop is ook al ruim een half jaar dood. Wil wel een andere, maar ff geen budget voor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik dacht van wel maar had de laptop al maanden noet aan gehad
Wilde hem van de week aan zetten en toen bleek ie overleden
Hoe dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen pc of laptop op het moment
En laptopquote:
Niet weg gaan. Opgelost.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:28 schreef Debsterr het volgende:
Aargh, ik word echt gek van dat geregel voor de katten elke keer dat ik weg ben. Mensen die toezeggingen doen en als je ze eraan herinnert toch eigenlijk niet echt kunnen. Hou je aan je afspraak of zeg gewoon dat het niet lukt.
Goedkoopquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:28 schreef Allures het volgende:
Ik heb vooral geen zin om uit te zoeken welke dan
Stuk dus.quote:
Tablet lijkt me niet handig, zit ik alsnog met telefoon in mijn handquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stuk dus.
Doe hwt thuis dus met telefoon en tablet, maar mis zo nu en dan wel de laptop.
Heb een laptop van werk, maar die gebruik ik niet privé
De koorts is aan het zakken, maar ben nog super verkouden. Hoevaak ik al wel niet heb geniest vandaagquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:51 schreef O_o_ het volgende:
Ik krijg van kattenbakken altijd koppijn.
Ik voel een verkoudheid aankomenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De koorts is aan het zakken, maar ben nog super verkouden. Hoevaak ik al wel niet heb geniest vandaag
Hoop het ook!quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik voel een verkoudheid aankomenHopelijk is het morgen weg.
Katten zijn super lieve beestjes, maar kattenbakken verschonen is gewoonquote:
Heb ik okk vaak, maar soms is tabletscherm me nog te klein of wil ik gewoon fatsoenlijk iets kunnen typen of makkelijker switchen tussen schermen....quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tablet lijkt me niet handig, zit ik alsnog met telefoon in mijn hand
Heb weleens de kattenbak voor de buren schoongemaakt en dat viel eigenlijk nog wel mee. Minder werk dan die zwijnen van mij, maar de geur als je erin gaat scheppenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop het ook!
[..]
Katten zijn super lieve beestjes, maar kattenbakken verschonen is gewoon
Kattenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:56 schreef Kopjechino het volgende:
17,50 per dag, dus los het liever anders op. Gaat er gewoon vooral om dat iemand ja zegt, en dat het moment dat ik nog een check doe, het toch niet blijkt te kunnen. Wat als ik niet had gecheckt?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er geen diensten in de buurt die twee keer per dag even langsgaan?
Dat is nou eenmaal de menselijke aard.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
17,50 per dag, dus los het liever anders op. Gaat er gewoon vooral om dat iemand ja zegt, en dat het moment dat ik nog een check doe, het toch niet blijkt te kunnen. Wat als ik niet had gecheckt?
Stelt niet zoveel voor hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop het ook!
[..]
O bahquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb weleens de kattenbak voor de buren schoongemaakt en dat viel eigenlijk nog wel mee. Minder werk dan die zwijnen van mij, maar de geur als je erin gaat scheppen![]()
![]()
Ben je tegen alle dieren, of alleen katten?quote:
Dan krijgen ze geen fatsoenlijk vretenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb weleens de kattenbak voor de buren schoongemaakt en dat viel eigenlijk nog wel mee. Minder werk dan die zwijnen van mij, maar de geur als je erin gaat scheppen![]()
![]()
Hondenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:01 schreef Kopjechino het volgende:
Ben je tegen alle dieren, of alleen katten?
Heb met mijn ex drie katten gehad. Ik was geen fan van het schoonmakenquote:
Daarom konijnenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb met mijn ex drie katten gehad. Ik was geen fan van het schoonmaken
Nee hondenquote:
Kan ie zijn stappen over de stront verdelenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee honden
Gewoon laten schijten op de stoep van de verdelende buurman
Ik heb klontervormend. De poepjes zijn vrijwel altijd hard en geurloos, en schep je er zo uit. Dan een paar klonten eruit scheppen en klaar. Minuutje werk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb met mijn ex drie katten gehad. Ik was geen fan van het schoonmaken
O ja dat had ik twee jaar geleden ook. Vriendin gevraagd want die had eens aangegeven het leuk te vinden. Ze was in die twee weken dat ze zou oppassen ook een week vrij, dus ik vroeg nog of ze dan niet zelf wegging. Nee, ze had geen plannen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
17,50 per dag, dus los het liever anders op. Gaat er gewoon vooral om dat iemand ja zegt, en dat het moment dat ik nog een check doe, het toch niet blijkt te kunnen. Wat als ik niet had gecheckt?
Ik wilde net aan een boterham beginnen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb klontervormend. De poepjes zijn vrijwel altijd hard en geurloos, en schep je er zo uit. Dan een paar klonten eruit scheppen en klaar. Minuutje werk.
Erger me wel aan het grind dat meekomt als de katten uit de bak komenMoet nog eens zo'n matje halen oid.
Onderschat het niet. Voordeel van konijnen is dat je ze met een beetje mazzel nog zindelijk kunt maken.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat had ik twee jaar geleden ook. Vriendin gevraagd want die had eens aangegeven het leuk te vinden. Ze was in die twee weken dat ze zou oppassen ook een week vrij, dus ik vroeg nog of ze dan niet zelf wegging. Nee, ze had geen plannen.
Dus twee weken ofzo voor ik wegging zaten we te appen en ik vroeg tussen neus en lippen door wanneer ik de hamster kon brengen, zegt ze: ja dat moet dan morgen want ik ga vrijdag twee weken weg en dan komt m'n broer langs om hem eten te geven. Dus dan zouden hij daar drie weken staan terwijl ik twee weken weg was, waarvan haar broer twee weken langs zou komen om er wat eten in te gooien. Terwijl ik haar ook had gevraagd om aandacht te geven, dat vond ze juist leuk, had ze al eerder aangeboden.
En ik had haar dus gevraagd of ze zelf niet wegging. En ik vraag me af wat er was gebeurd als ik haar het niet even had gevraagd. Nu is een hamster wel makkelijk ergens onder te brengen, maar zij zou hem eruit halen enzo en mijn broer deed dat niet zo.
Ik heb zo'n matje, meeste ligt er nog naastquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb klontervormend. De poepjes zijn vrijwel altijd hard en geurloos, en schep je er zo uit. Dan een paar klonten eruit scheppen en klaar. Minuutje werk.
Erger me wel aan het grind dat meekomt als de katten uit de bak komenMoet nog eens zo'n matje halen oid.
Dat klopt wel ja. Thuis hadden we er eentje en die liet in de ren nooit wat vallen, maar in zijn hok ging ie uitgebreid zitten keutelenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onderschat het niet. Voordeel van konijnen is dat je ze met een beetje mazzel nog zindelijk kunt maken.
Stront is stront. In het huis zelf rook je ze niet, pas als je even met het schepje de klonten eruit haalde kwam er een geur af die ik als niet katten-eigenaar niet ben gewend.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan krijgen ze geen fatsoenlijk vreten
Ah, niet doen dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n matje, meeste ligt er nog naast.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wilde net aan een boterham beginnen.
Die van mij schijten echt tegen de klippen op. Kan de bak nu om de drie dagen schoonmakenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Thuis hadden we er eentje en die liet in de ren nooit wat vallen, maar in zijn hok ging ie uitgebreid zitten keutelen
Lies.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan lees je het niet. De helft van deze SC gaat ook langs me heen hoor.
Nou dat dus. Nu doet een andere vriend van me niet moeilijk, maar baal hier gewoon vanquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat had ik twee jaar geleden ook. Vriendin gevraagd want die had eens aangegeven het leuk te vinden. Ze was in die twee weken dat ze zou oppassen ook een week vrij, dus ik vroeg nog of ze dan niet zelf wegging. Nee, ze had geen plannen.
Dus twee weken ofzo voor ik wegging zaten we te appen en ik vroeg tussen neus en lippen door wanneer ik de hamster kon brengen, zegt ze: ja dat moet dan morgen want ik ga vrijdag twee weken weg en dan komt m'n broer langs om hem eten te geven. Dus dan zouden hij daar drie weken staan terwijl ik twee weken weg was, waarvan haar broer twee weken langs zou komen om er wat eten in te gooien. Terwijl ik haar ook had gevraagd om aandacht te geven, dat vond ze juist leuk, had ze al eerder aangeboden.
En ik had haar dus gevraagd of ze zelf niet wegging. En ik vraag me af wat er was gebeurd als ik haar het niet even had gevraagd. Nu is een hamster wel makkelijk ergens onder te brengen, maar zij zou hem eruit halen enzo en mijn broer deed dat niet zo.
Met schuddebuikjes?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wilde net aan een boterham beginnen.
Hatelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Is this a verb or a noun?
Yes.
Godverdomme.
met stukjes?quote:
Schijt je zelf eigenlijk een beetje lekker?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:24 schreef Samzz het volgende:
Van alle beesten die ik gehad heb, scheten de cavia's en konijnen in verhouding het meest.
Rozenblaadjes. Duh.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Schijt je zelf eigenlijk een beetje lekker?
Nooit naar buiten gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
Blij dat ik nooit op vakantie hoef. Ook geen gedoe met oppas regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |