Dame?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gedronken met iemand in de stad.
Niet zo doen hequote:Op woensdag 27 maart 2019 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Zal vast wel weer niets worden op de langere termijn
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Zal vast wel weer niets worden op de langere termijn
Lekker hoor. Precies wat ik nu nodig heb.quote:
Liever niet nu...krijg ik een snotneus vanquote:Op donderdag 28 maart 2019 00:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker hoor. Precies wat ik nu nodig heb.
Denk dat er ook nog andere lichaamsvloeistoffen uit vloeien.quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever niet nu...krijg ik een snotneus van
quote:Op donderdag 28 maart 2019 00:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk dat er ook nog andere lichaamsvloeistoffen uit vloeien.
Ja, 4 dagen per week er om 5 uur uitquote:Op donderdag 28 maart 2019 05:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd vroeg he
Goedzoquote:Op donderdag 28 maart 2019 05:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, 4 dagen per week er om 5 uur uit
Heb met je te doen hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 05:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zelfde verhaal maar dan vaak 6 dagen..
Hoi jijquote:
Hoi jijquote:
Alles goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had afgelopen zaterdag een datequote:Op donderdag 28 maart 2019 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe staat het met alle dating bezigheden?
Zo'n speeddate event lijkt mij altijd erg chaotisch, of valt dat mee?quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had afgelopen zaterdag een dateen komende zaterdag speeddate event
Snel allemaal mannen afwerken!quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Word voor mij de eerste keer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zo'n speeddate event lijkt mij altijd erg chaotisch, of valt dat mee?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snel allemaal mannen afwerken!
...dat klinkt fout.
Mooi mooi, voor de zomer ben je onder de pannen denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gillen en niks te weten komen dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Word voor mij de eerste keer.
Het is in Toverland. Speeddaten in een achtbaan, dus wordt sowieso chaotisch gok ik
Ik ga gewoon heel veel rondjes in een achtbaan maken
quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi mooi, voor de zomer ben je onder de pannen denk ik.
Ik gil niet in een achtbaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gillen en niks te weten komen dus
Oohh dat is grappig, waarschijnlijk zou ik na het derde rondje gezellig kunnen laten zien wat ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Word voor mij de eerste keer.
Het is in Toverland. Speeddaten in een achtbaan, dus wordt sowieso chaotisch gok ik
Ik ga gewoon heel veel rondjes in een achtbaan maken
Speeddate event zou ik echt in falen denk ik. Spannend!quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kutquote:
Daar heb ik tot nu toe nooit last van gehad. Het is gelukkig niet in de houten achtbaan. Dan kun je me wel wegdragen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oohh dat is grappig, waarschijnlijk zou ik na het derde rondje gezellig kunnen laten zien wat ik
ervoor heb gegeten
quote:
Hoezo, je bent hier ook altijd zo'n paraat hertje.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Speeddate event zou ik echt in falen denk ik. Spannend!
Ik ben er ook bang voor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Speeddate event zou ik echt in falen denk ik. Spannend!
Want? Alle vrouwen doen dat?quote:
Nou ben benieuwd, had wel eens gehoord van speed daten aan tafeltjes en dan na 2 a 3 minuten switchen, maar nog nooit van daten in de achtbaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar heb ik tot nu toe nooit last van gehad. Het is gelukkig niet in de houten achtbaan. Dan kun je me wel wegdragen.
[..]![]()
Hoeveel tijd heb je per date?quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Ik moet vooral nog gaan bedenken wat ik moet gaan vertellen, als je daar aan toe komt
"Nou vertel eens wat over jezeeEEEEEEEEEEELFFFFF!!!!"quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd, had wel eens gehoord van speed daten aan tafeltjes en dan na 2 a 3 minuten switchen, maar nog nooit van daten in de achtbaan
Ja maar hoe lang is een rondje danquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk 1 rondje? Ik heb geen idee
Wel veel jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Ik moet vooral nog gaan bedenken wat ik moet gaan vertellen, als je daar aan toe komt
[..]
Want? Alle vrouwen doen dat?
Ja zoiets, of er zit iemand compleet krampachtig zich vast te houden en enige wat eruit komt is een krampachtig gekreun. Na de rit zegt hij dan droog "Vond het heel gezellig"quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Nou vertel eens wat over jezeeEEEEEEEEEEELFFFFF!!!!"
quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zoiets, of er zit iemand compleet krampachtig zich vast te houden en enige wat eruit komt is een krampachtig gekreun. Na de rit zegt hij dan droog "Vond het heel gezellig"
Kreunen in de achtbaan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zoiets, of er zit iemand compleet krampachtig zich vast te houden en enige wat eruit komt is een krampachtig gekreun. Na de rit zegt hij dan droog "Vond het heel gezellig"
quote:Allereerst maken de koppels een vlucht met 95 km/u in onze nieuwste achtbaan Fēnix. Zijn ze na 2,5 minuut en drie inversies helemaal ondersteboven van elkaar, dan stappen ze samen in een bootje van Merlin’s Quest voor een 12 minuten durende tweede date op het water. Het overdekte darkridegedeelte met betoverende scènes is de perfecte plek voor een eerste kus.”
Ik heb het even opgezocht. Een rondje duurt 2,5minuut.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja maar hoe lang is een rondje danVind 3 minuten al een heel verschil met 10.
En hoe hard ga je dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Een rondje duurt 2,5minuut.
Super speeddaten
95km.quote:
Zitten ze te piepen en zwaar te ademen alsof ze net een marathon gerend hebben, met ogen zo wijd open dat je denkt "Hoeveel drugs heeft die in zijn lijf?".quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Sommige mensen weten van angst niets meer uit te brengen
En vergeet de kus niet!quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
95km.
Park is gesloten 's avonds. Dus geen rijen om in te wachten ofzo.
Daarna mag je nog een drankje doen enzo.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zitten ze te piepen en zwaar te ademen alsof ze net een marathon gerend hebben, met ogen zo wijd open dat je denkt "Hoeveel drugs heeft die in zijn lijf?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |