SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slides van de EU die de WA uitleggen:
https://ec.europa.eu/comm(...)eement_explained.pdf
Statement Tusk
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Volgens mij gaan ze dan aanstaande maandag nog eens proberen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:42 schreef Tijn het volgende:
Wat als vanavond geen enkel voorstel het haalt?
Nog een keer op May's deal stemmen? Als Bercow daarmee instemt tenminste.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:42 schreef Tijn het volgende:
Wat als vanavond geen enkel voorstel het haalt?
Kansrijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dan aanstaande maandag nog eens proberen.
Als het parlement dat wil, kan Bercow het niet tegenhouden. Het parlement kan dan namelijk eerst stemmen over het voorstel om over Mays deal te stemmen en zo'n stemming kan Bercow niet blokkeren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog een keer op May's deal stemmen? Als Bercow daarmee instemt tenminste.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:37 schreef westwoodblvd het volgende:
twitter:MrHarryCole twitterde op woensdag 27-03-2019 om 19:32:16Boris Johnson tells ERG he’s backing deal reageer retweet
Behalve dat er nu het risico is ontstaan dat het bijdraaien te laat is gebeurd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:59 schreef Hanca het volgende:
Ik ga niet iemand die de deal wil steunen achterlijk vinden, daarnaast was het 100% voorspelbaar dat een deel wel bij zou draaien. Maar pas op het laatste moment, niet eerder. Ik vind het niet achterlijk, zo werkt het. Je gaat eerst voor het beste (in jouw ogen), als dat niet haalbaar ga je voor het best haalbare. Ik vind het eerder achterlijk als je dat niet doet.
Daar zijn ze nu mee bezig.quote:
twitter:HoCPress twitterde op woensdag 27-03-2019 om 19:37:21Breaking: first images of tonight's #indicativevotes papers ? https://t.co/XVTB0jJQKm reageer retweet
Het is ook nog eens de vraag WAT dat landsbelang dan isquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:40 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Landsbelang kwam altijd op 2.
Het stemmen duurt tot 20:30, daarna zal het wel even duren voordat alles geteld en uitgezocht is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wanneer worden de (eerste?) uitslagen vd stemmingen verwacht?
Ja, ik weet dat de regering alles naast zich neer kan leggen
Zie het formulier in de tweet. reactie 13.quote:
Resultaat wordt om 21:30 verwacht (Britse tijd).quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:22 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het stemmen duurt tot 20:30, daarna zal het wel even duren voordat alles geteld en uitgezocht is.
Hmmm, dat duurt nog even...quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Resultaat wordt om 21:30 verwacht (Britse tijd).
https://www.bbc.com/news/uk-politics-47715933
En dan nodeal? Of gewoon EU lid zonder zeggenschapquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:44 schreef riazop het volgende:
nog een paar dup ers en het is game over voor remoaners?
Alle opties moeten nu apart geteld worden.quote:
twitter:bbclaurak twitterde op woensdag 27-03-2019 om 21:47:27It's a 'no' from the DUP at this stage - big blow for Number 10 reageer retweet
twitter:duponline twitterde op woensdag 27-03-2019 om 21:45:56LATEST?? https://t.co/Y91C4aA09Q reageer retweet
twitter:skydavidblevins twitterde op woensdag 27-03-2019 om 21:45:21BREAK: DUP leader Arlene Foster tells @SkyNews her party “regrets” that it is unable to support the Withdrawal Agreement while it “poses a threat to the integrity of the UK.” #Brexit https://t.co/Cb2zMP2iQ7 reageer retweet
Labour kan onder voorwaarden nog voor stemmen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:51 schreef Tijn het volgende:
Alsof May's deal überhaupt nog enige kans van slagen heeft.
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:54 schreef L3gend het volgende:
Jacob Rees Mogg staat nu volledig voor lul
DUP gaat tegen de deal stemmen. Jacob Rees Mogg en nog wat ERG mps waren bereid voor de deal te stemmen als de DUP voor zou zijn.quote:
Gaan ze tegen stemmen of abstainen? Volgens mij vond Rees Mogg dat laatste ook voldoende om te draaienquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef L3gend het volgende:
[..]
DUP gaat tegen de deal stemmen. Jacob Rees Mogg en nog wat ERG mps waren bereid voor de deal te stemmen als de DUP voor zou zijn.
Alsof Labour een conservatieve premier gaat helpenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Labour kan onder voorwaarden nog voor stemmen.
twitter:BethRigby twitterde op woensdag 27-03-2019 om 22:01:33And.... If May presses ahead with her deal without DUP support & it did somehow pass, surely her govt would then collapse because DUP would then feel it necessary to end the confidence & supply agreement.... reageer retweet
Klopt ja, maar ze gaan tegenstemmenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:04 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gaan ze tegen stemmen of abstainen? Volgens mij vond Rees Mogg dat laatste ook voldoende om te draaien
twitter:NigelDoddsDUP twitterde op woensdag 27-03-2019 om 22:01:04The DUP do not abstain on the Union. https://t.co/l4oSPj75V2 reageer retweet
Wat ik ervan begrijp is dat ze moeite hebben met de political declaration en dat er wel opties bestaan om daar iets mee te doen. Ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof Labour een conservatieve premier gaat helpen
Thanks!quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef L3gend het volgende:
[..]
DUP gaat tegen de deal stemmen. Jacob Rees Mogg en nog wat ERG mps waren bereid voor de deal te stemmen als de DUP voor zou zijn.
DUP is echt gillend gek. Verwachten ze dat als ze de regering zelf niet steunen dat die regering dat vervolgens wel met hun gaat doen? Logica = ver te zoeken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:04 schreef L3gend het volgende:
En als de deal alsnog zonder DUP doorkomt, gaat de regering vallen
twitter:BethRigby twitterde op woensdag 27-03-2019 om 22:01:33And.... If May presses ahead with her deal without DUP support & it did somehow pass, surely her govt would then collapse because DUP would then feel it necessary to end the confidence & supply agreement.... reageer retweet
Hmm ja dat lijkt wel einde verhaal voor de deal van May... Ach, dan hoeft ze ook niet af te tredenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef L3gend het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ze gaan tegenstemmentwitter:NigelDoddsDUP twitterde op woensdag 27-03-2019 om 22:01:04The DUP do not abstain on the Union. https://t.co/l4oSPj75V2 reageer retweet
twitter:GuardianHeather twitterde op woensdag 27-03-2019 om 21:59:07Hearing three shadow ministers - @IanLaveryMP, @GwynneMP and @jon_trickett - rebelled against the Labour whip and abstained on Margaret Beckett's referendum motion tonight. reageer retweet
12 April he. GoT begint hetzelfde weekend.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:56 schreef beantherio het volgende:
Zelfs de meest extreme soapopera wordt week in week uit rechts ingehaald door Brexit.![]()
Ik heb het eerder geroepen maar ik hoop wel dat ze klaar zijn voor het nieuwe seizoen van Game of Thrones begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |