SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slides van de EU die de WA uitleggen:
https://ec.europa.eu/comm(...)eement_explained.pdf
Statement Tusk
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Volgens mij gaan ze dan aanstaande maandag nog eens proberen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:42 schreef Tijn het volgende:
Wat als vanavond geen enkel voorstel het haalt?
Nog een keer op May's deal stemmen? Als Bercow daarmee instemt tenminste.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:42 schreef Tijn het volgende:
Wat als vanavond geen enkel voorstel het haalt?
Kansrijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dan aanstaande maandag nog eens proberen.
Als het parlement dat wil, kan Bercow het niet tegenhouden. Het parlement kan dan namelijk eerst stemmen over het voorstel om over Mays deal te stemmen en zo'n stemming kan Bercow niet blokkeren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog een keer op May's deal stemmen? Als Bercow daarmee instemt tenminste.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:37 schreef westwoodblvd het volgende:
twitter:MrHarryCole twitterde op woensdag 27-03-2019 om 19:32:16Boris Johnson tells ERG he’s backing deal reageer retweet
Behalve dat er nu het risico is ontstaan dat het bijdraaien te laat is gebeurd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:59 schreef Hanca het volgende:
Ik ga niet iemand die de deal wil steunen achterlijk vinden, daarnaast was het 100% voorspelbaar dat een deel wel bij zou draaien. Maar pas op het laatste moment, niet eerder. Ik vind het niet achterlijk, zo werkt het. Je gaat eerst voor het beste (in jouw ogen), als dat niet haalbaar ga je voor het best haalbare. Ik vind het eerder achterlijk als je dat niet doet.
Daar zijn ze nu mee bezig.quote:
twitter:HoCPress twitterde op woensdag 27-03-2019 om 19:37:21Breaking: first images of tonight's #indicativevotes papers ? https://t.co/XVTB0jJQKm reageer retweet
Het is ook nog eens de vraag WAT dat landsbelang dan isquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:40 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Landsbelang kwam altijd op 2.
Het stemmen duurt tot 20:30, daarna zal het wel even duren voordat alles geteld en uitgezocht is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wanneer worden de (eerste?) uitslagen vd stemmingen verwacht?
Ja, ik weet dat de regering alles naast zich neer kan leggen
Zie het formulier in de tweet. reactie 13.quote:
Resultaat wordt om 21:30 verwacht (Britse tijd).quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:22 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het stemmen duurt tot 20:30, daarna zal het wel even duren voordat alles geteld en uitgezocht is.
Hmmm, dat duurt nog even...quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Resultaat wordt om 21:30 verwacht (Britse tijd).
https://www.bbc.com/news/uk-politics-47715933
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |