quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Toch mooi dat Refragmentals vertrouwen in de overheid volledig is hersteld door die samenvatting van Barr.
Je waarschijnlijk vermoeden dus... Weinig feitelijk alleen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:10 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]de werkelijke inhoud van het Mueller rapport zal waarschijnlijk nog rauw op het dak vallen voor diegene die het pretdossier van Barr voor lief hebben aangenomen.
Ik heb zo'n vermoeden dat binnenkort William Barr geen "goede vriend" meer zal zijn van Robert Mueller.
Is dit de nieuwe strohalm waar aan wordt vastgehouden?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:10 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]de werkelijke inhoud van het Mueller rapport zal waarschijnlijk nog rauw op het dak vallen voor diegene die het pretdossier van Barr voor lief hebben aangenomen.
Ik heb zo'n vermoeden dat binnenkort William Barr geen "goede vriend" meer zal zijn van Robert Mueller.
Jep.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe strohalm waar aan wordt vastgehouden?
Ik vind de scheidslijn tussen BNW-meuk en het kritisch beschouwen van zaken niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:29 schreef capricia het volgende:
[info] Het uiten van kritiek en het hebben van een onderbouwde kritische houding ten opzichte van de wereld om ons heen, is was anders dan het verspreiden van allerhande samenzweringstheorieën.
Ik ben het met iedereen eens dat deze scheidslijn soms lastig te trekken is. Zeker als zo’n mogelijke samenzwering onderwerp van onderzoek is. Zo’n scheidslijn zal wellicht altijd arbitrair aanvoelen.
Mocht je het gevoel hebben dat op deze richtlijnen te arbitrair gemodereerd wordt, kom dan naar het FB topic. [/info]
Over speculatie en vermoedens gesproken... meer dan 2 jaar lang. Wat een hypocrisie.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
p
Anderzijds hebben we bijvoorbeeld wilde speculatie op basis van vermeende codewoorden in gehackte / gelekte emails over pedofielennetwerken. Dat is BNW-meuk.
Geen idee wat hier staat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:35 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Over speculatie en vermoedens gesproken... meer dan 2 jaar lang. Wat een hypocrisie.
Het is natuurlijk makkelijk om te doen alsof speculeren over een geheim netwerk van pedofielen bestaande uit hooggeplaatste politici gerund vanuit een pizzazaak op basis van het woord pizza in wat e-mails en speculeren over een onderzoek hetzelfde is, maar laten we elkaar niet voor de gek houden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:35 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Over speculatie en vermoedens gesproken... meer dan 2 jaar lang. Wat een hypocrisie.
Welkom in pol amv.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:35 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Nou nee ga maar weer weg. Topicvervuilers. Dat constante gelieg van jullie of het nu bewust is of dommigheid laat ik maar buiten beschouwing. Tot zover mijn topicvervuiling.quote:
Om maar te zwijgen over die waanzin genaamd Qanon.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk om te doen alsof speculeren over een geheim netwerk van pedofielen bestaande uit hooggeplaatste politici gerund vanuit een pizzazaak op basis van het woord pizza in wat e-mails en speculeren over een onderzoek hetzelfde is, maar laten we elkaar niet voor de gek houden.
Kennen we deze nog?twitter:AP twitterde op woensdag 27-03-2019 om 21:07:00BREAKING: Man pleads guilty to federal hate crime charges in deadly car attack at white nationalist rally in Charlottesville, Va., in 2017. https://t.co/oE8W7D3zB5 reageer retweet
Dat was toch die man die een dikke vrouw dusdanig liet schrikken dat ze aan een hartaanval overleed?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:01 schreef AllesKaputt het volgende:
Kennen we deze nog?twitter:AP twitterde op woensdag 27-03-2019 om 21:07:00BREAKING: Man pleads guilty to federal hate crime charges in deadly car attack at white nationalist rally in Charlottesville, Va., in 2017. https://t.co/oE8W7D3zB5 reageer retweet
Het is er sinds het Barr rapport inderdaad een stuk vuiler geworden hier. En masse zijn het soort users die zich hiermee bezig houden weer onder de steen weggekropen waar ze zich een tijd lang hebben verscholen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:59 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Nou nee ga maar weer weg. Topicvervuilers. Dat constante gelieg van jullie of het nu bewust is of dommigheid laat ik maar buiten beschouwing. Tot zover mijn topicvervuiling.
Het is een keer iets anders dan een bedreiging door simpelweg PAF! te roepen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat was toch die man die een dikke vrouw dusdanig liet schrikken dat ze aan een hartaanval overleed?
Het verhaal hier op fok was toch dat die arme man in paniek was geraakt door al die vreselijke linkse afa-demonstrantenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat was toch die man die een dikke vrouw dusdanig liet schrikken dat ze aan een hartaanval overleed?
Op [BNW]...quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het verhaal hier op fok was toch dat die arme man in paniek was geraakt door al die vreselijke linkse afa-demonstranten
Klopt, dat ook nog eens.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het verhaal hier op fok was toch dat die arme man in paniek was geraakt door al die vreselijke linkse afa-demonstranten
war riepen ze dan? paf!! ????quote:
Of NWSquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:17 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Op [BNW]...
Of was het toch hier?
Weet je wie Q++ is trouwens?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over die waanzin genaamd Qanon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |