Dat heeft meer te maken met teveel ideeen, een opdracht, en schilderijen die nog in de wacht staan. 70% bestaat uit nadenken over aanpak, compositie, kleurpalet, angstquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, weer een wedstrijd. Wel leuk, maar het lijkt me niet de bedoeling dat je er slecht van gaat slapen.
[..]
Oh, bah, vroeg zeg.Vandaag was het wel fijn wandelweer, daar slaap ik soms iets beter van.
Gewoon vanavond om 11 uur je bed in gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben weer wakker en krijg de neiging om snel weer om te gaan.
Ben een nachtmens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gewoon vanavond om 11 uur je bed in gaan.
als je neigingen krijgt zou ik er aan toegevenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben weer wakker en krijg de neiging om snel weer om te gaan.
Ik bedoel het goed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef mario390 het volgende:
ik versteh veel spaß tot en gewisse zeit
dat is mijn zusquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]weet jou wie de nederlandse Zangeres Karolin Müller is ?
Ja, maar.... hoe zit het dan met het eten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:24 schreef sacha het volgende:
[..]
als je neigingen krijgt zou ik er aan toegeven![]()
#disclaimer dit dat
zinloosquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar.... hoe zit het dan met het eten?
Brain overload. BLEEP.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met teveel ideeen, een opdracht, en schilderijen die nog in de wacht staan. 70% bestaat uit nadenken over aanpak, compositie, kleurpalet, angst
Ja heerlijk was het, gewandeld ook
Ik denk dat ik dan maar een soepje neem. uut blik.quote:
Is Scrutinizer je weer aan het verarschen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef mario390 het volgende:
ik versteh veel spaß tot en gewisse zeit
Kut, het is woensdag, ben al dagen de weg kwijt joh.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:28 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, dan roep ik sjoef even want het is P-dag hiero![]()
sjoehoef!
quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Is Scrutinizer je weer aan het verarschen?
Nee, Sacha en Mo. Ich mach nur Witzenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Is Scrutinizer je weer aan het verarschen?
Je vergeet de umlaut.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Sacha en Mo. Ich mach nur Witzen
Leave Mario alone, potverdorie!quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Sacha en Mo. Ich mach nur Witzen
Ja ja, ze weten mij wel te vinden, helaas.....quote:
nee de groep bedoel ik niet de liedquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ja, ze weten mij wel te vinden, helaas.....
hol den wagen niet hohl den wagenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sag das den anderen! Und hohl mal den Wagen!
Ich bin der Harry nicht! Mo und Sacha sollen sich schämen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sag das den anderen! Und hohl mal den Wagen!
pikkererwten met kipkebab en nog wat groentenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:28 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, dan roep ik sjoef even want het is P-dag hiero![]()
sjoehoef!
Ik heb dat boeket gevangen, en nu?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
pikkererwten met kipkebab en nog wat groe/nten
Dan zou ik ook pikkebab doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
pikkererwten met kipkebab en nog wat groenten
quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
pikkererwten met kipkebab en nog wat groenten
Ich hab' hohl geschrieben weil ich hol meinte. Der Mario ist jetz sehr entäuscht und er hat Rechtquote:
Kippensoep.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:49 schreef chufi het volgende:
Had nog pikkebap in de vriezert, maar werd tijd
Pik kebab, was dat de reden dat moslims besneden werdenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:49 schreef chufi het volgende:
Had nog pikkebap in de vriezert, maar werd tijd
enttäuscht ben ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ich hab' hohl geschrieben weil ich hol meinte. Der Mario ist jetz sehr entäuscht und er hat Recht
Man man pak gewoon een baksteen en klaar, amateursquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
in russland hebben ze veel plezier bij Paradise hotel man man
![]()
![]()
![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voor het eerst in 9 jaar ruzie met de buurman, en hey, daag mij uit, en ik kom.
dat is paradise hotel geloof ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Man man pak gewoon een baksteen en klaar, amateurs
Die kuthonden van hem op mijn balkon, dat gaan we niet doen ik flikker ze naar beneden gek!quote:
laat je poezen het oplossenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kuthonden van hem op mijn balkon, dat gaan we niet doen ik flikker ze naar beneden gek!
Echte PvdD spirit!quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kuthonden van hem op mijn balkon, dat gaan we niet doen ik flikker ze naar beneden gek!
quote:
Solly.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij de memo van Voxs niet gehad?
Of poederdoos.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:06 schreef TillyB het volgende:
Geeft een hele andere dimensie aan het woord lippenstift
Ik heb wel ooit een vibrator gezien in de vorm van een lippeenstift.... valt niet zo op in je handtas.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:06 schreef TillyB het volgende:
Geeft een hele andere dimensie aan het woord lippenstift
Groen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
http://www.upcoming.nl/gl(...)t-gewoon-echt-te-ver
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een vibrator gezien in de vorm van een lippeenstift.... valt niet zo op in je handtas.
Lijkt me toch ook rare situaties op kunnen leveren als je even je lippen wilt stiften in het openbaar....brrrrr
Het komt door de filters op camera's. Mensen weten niet meer wat normaal is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
Wapperende lippenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een vibrator gezien in de vorm van een lippeenstift.... valt niet zo op in je handtas.
Lijkt me toch ook rare situaties op kunnen leveren als je even je lippen wilt stiften in het openbaar....brrrrr
Smul ze!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
Maar ondertussen heb ik gewoon een 2e bordje opgeschept
Dat zet geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:10 schreef TillyB het volgende:
[..]Als het in de vorm van een lippenstift is was het wel een heeeel erg inimini dingetje
ja, inderdaad...quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:10 schreef TillyB het volgende:
[..]Als het in de vorm van een lippenstift is was het wel een heeeel erg inimini dingetje
Nu ga ik ff liggen, dit trek ik niet.quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu ga ik ff liggen, dit trek ik niet.
ja zeker die ,daar wondert me niksquote:
mooie woordkeuzequote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu ga ik ff liggen, dit trek ik niet.
quote:
Jij had hem ook al gevonden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
Thx, wil je nog eeen liedje van mijn keuze?quote:
Memo!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx, wil je nog eeen liedje van mijn keuze?
oooooooh!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
Een vib gebruik je ook op de clit voornamelijk, dus kan klein zijn. Een dildo voor erin.
Ja, graag. De liedjes van mijn keuze werden hier niet zo goed ontvangen geloof ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx, wil je nog eeen liedje van mijn keuze?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, graag. De liedjes van mijn keuze werden hier niet zo goed ontvangen geloof ik
Gewoon een keer fluiten en ze melden zich vanzelf.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen idee waar ze de lepeltjes laat.
Smaakjes is dan wel weer een leuke optie.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:17 schreef Voxs het volgende:
Zat wel te denken met die make-up. Als er gebeft wordt, is het alsof je een gezicht vol make up aflebbert.
Mascara op de bovenlip.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:17 schreef Voxs het volgende:
Zat wel te denken met die make-up. Als er gebeft wordt, is het alsof je een gezicht vol make up aflebbert.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon een keer fluiten en ze melden zich vanzelf.
Met een vibrator kun je beter roeren volgens mijquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze stopt nu de dildo in haar koffie.
Ja, daar zeg je wat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:17 schreef Voxs het volgende:
Trillend roeren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Met een vibrator kun je beter roeren volgens mij
Beetje eyeliner om het gat te accentueren.quote:
Of slagroom kloppen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:19 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Die gebruik je als melkopschuimer voor de cappochino.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand er moeite mee heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:20 schreef chufi het volgende:
Ik geloof dat ik een gevoelig onderwerp heb aan geroerd
Jij dwaas.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:20 schreef chufi het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat het klotst, of erger: een koffiesquirt.
Ja, mijn eetlust is verdwenen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:20 schreef chufi het volgende:
pussyquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, mijn eetlust is verdwenen.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:22 schreef sacha het volgende:
vraagt Aap 'zit je nou te huilen of te lachen?'
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:22 schreef sacha het volgende:
gagaga de schatquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:22 schreef sacha het volgende:
Vast beidenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:22 schreef sacha het volgende:
Hey, ik mot nog, maar mijn eetlust is verdwenen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In ieder geval een onderwerp wat tot de verbeelding spreekt!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:20 schreef chufi het volgende:
Topgozer, hij heeft iig humor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:22 schreef sacha het volgende:
ja vorige week al .. Geen haantjes in de aanbieding?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, ik mot nog, maar mijn eetlust is verdwenen.
Ach meisje toch!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Enigszins.....quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:23 schreef cafca het volgende:
[..]
In ieder geval een onderwerp wat tot de verbeelding spreekt!
Welke eetlust?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, ik mot nog, maar mijn eetlust is verdwenen.
Superbadeend is vast fris gewassen.quote:
Rembrandt roerde ook wel eens met zn kwast over een doosquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:23 schreef Voxs het volgende:
Misschien is het ook meer voor de kutselfies bedoeld.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Rembrandt roerde ook wel eens met zn kwast over een doos
Je katten zaten in de badkamer, heb je 3 dagen niet gedoucht?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Vastquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Drie dagen.....quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je katten zaten in de badkamer, heb je 3 dagen niet gedoucht?
Yeps.quote:
En dat zonder the goorest lel of us allquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was goed voor zo'n 12 goorlellen tags.
Hoeveel lurkers hebben we nu?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was goed voor zo'n 12 goorlellen tags.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dat zonder the goorest lel of us all
Mijn schuld, ze haken bij bosjes af.quote:
Of ze gaan meepostenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn schuld, ze haken bij bosjes af.
Leeft je buurman nog?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn schuld, ze haken bij bosjes af.
Ja, de homo is still alive and so am i.quote:
En de honten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, de homo is still alive and so am i.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat er momenteel 130 mensen meelezen hier.
iedereen is veilig, we houden van elkaar, ondanks alles.quote:
dat is het crisisteam wat Mo in de gaten houdtquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
dat is het crisisteam wat Mo in de gaten houdt
Verstandig! Al denk ik dat de medicatie inmiddels aanslaat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als het in een myat staat, wordt het meegeteld.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:35 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nu voel ik me een stuk minder bekeken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als het in een myat staat, wordt het meegeteld.
Morgen komt steeds dichterbij... de dag dat ze de boel weer komen verstoren met dat faalraam.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig! Al denk ik dat de medicatie inmiddels aanslaat.
Je liep al met afgezakte broek.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu voel ik me een stuk minder bekeken.
We gaan zo snel dat ze geen tijd krijgen om te kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu voel ik me een stuk minder bekeken.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Morgen komt steeds dichterbij... de dag dat ze de boel weer komen verstoren met dat faalraam.
Ik heb een extra gaatje in mijn riem gepriktquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je liep al met afgezakte broek.
Ff de make-up eraf wassenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ff vaatwasser inruimen.
[ afbeelding ]
Hoe kan je dat nou verkeerd om monteren, het staat er verdomme met koeien van letters op!!!!quote:
Ik denk dat ze het expres hebben gedaan, zodat ze nog een keer bij je terug konden komen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou verkeerd om monteren, het staat er verdommen met koeien van letters op!!!!
Ik mag niks zeggen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het expres hebben gedaan, zodat ze nog een keer bij je terug konden komen.
Uitgedroogd zonder bakkie, met tena lady schurend in de broek want verboten te pissen, zenuwenmuziek op de achtergrond, woedende bewoner in je nek hijgend, ja gek hoor dat ze dan ff de focus kwijt waren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou verkeerd om monteren, het staat er verdommen met koeien van letters op!!!!
Coldplee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uitgedroogd zonder bakkie, met tena lady schurend in de broek want verboten te pissen, zenuwenmuziek op de achtergrond, woedende bewoner in je nek hijgend, ja gek hoor dat ze dan ff de focus kwijt waren.
Vergeet de continue bongwalmen niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uitgedroogd zonder bakkie, met tena lady schurend in de broek want verboten te pissen, zenuwenmuziek op de achtergrond, woedende bewoner in je nek hijgend, ja gek hoor dat ze dan ff de focus kwijt waren.
Tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Welkom om van het balkon af te lazeren?
#broekaanquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een extra gaatje in mijn riem geprikt![]()
Dus heel de dag mijn broek aangehouden.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Staan allemaal netjes in de keukenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dames en heren, zij die heengaan groeten U.
Je valt verdomme in het water man, hier is het beton.quote:
Die zachte winters hebben soms ook wel een voordeelquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je valt verdomme in het water man, hier is het beton.
Laten we maar hopen dat je nooit van het balkon hoeft te springen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zachte winters hebben soms ook wel een voordeel
Dat heb ik ook zo in mn hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat je nooit van het balkon hoeft te springen.
Laatst een filmpje gezien van iemand die van 4m hoog in een kinderbadje sprong met 25cm water.quote:
Klinkt als iemand die hier prima mee zou kunnen posten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laatst een filmpje gezien van iemand die van 4m hoog in een kinderbadje sprong met 25cm water.
Het zal je kind zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laatst een filmpje gezien van iemand die van 4m hoog in een kinderbadje sprong met 25cm water.
Dat kan wel eens vermakelijk worden. Geen tijd, mot muziek bijeen scharrelen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo op Ned 2, Van Kooten en De Bie's moeders de vrouwen. Die ga ik kijken.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan wel eens vermakelijk worden. Geen tijd, mot muziek bijeen scharrelen.
Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor straf het badje leeg laten drinken.
Maar natuurlijk...quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Meiden doen niet van die domme dingen.
Dat is heel weinig en dan is water best hard.. Heel diep is het hier ook niet .. dus misschien een bommetje ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Te eng om te kijken.quote:
Dan is er met een 120 cm zeker hoopquote:
quote:
Denk je?quote:
quote:
Zitten jullie niet in het verkeerde topic?quote:
Waar zouden we moeten zijn dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie niet in het verkeerde topic?
Waar moeten ze dan zijnn?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie niet in het verkeerde topic?
Dat was onwijs gaaf toen, zo'n kapsel!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
Dat haar van die gast, die lange krullen,Ik pies bijna in mijn broek.
Ik weet het, hilarisch gewoon, ik vond er toen ook al geen bal aan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat was onwijs gaaf toen, zo'n kapsel!
Ohw, daarom plaatste ik hem niet, zo irri is ie toch niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ / Liedjes die je nooit meer uit je kop krijgt
Dat hoeft ook niet maar hij zit nu wel in mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, daarom plaatste ik hem niet, zo irri is ie toch niet.
Heb ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ / Liedjes die je nooit meer uit je kop krijgt
Ohw, hahaha lekker puh dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar hij zit nu wel in mijn hoofd.
Ja, gék wordt je ervan!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar hij zit nu wel in mijn hoofd.
Ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
Ieder heeft daar zo zn eigen nummers voor
Ik ben ook niet meer gevoelig voor liedjes in mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
Ieder heeft daar zo zn eigen nummers voor
Kut, ik nu ook, daar zijn we echt mee gebrainwashed vroeger.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:21 schreef Disana het volgende:
Dankzij de reclame heb ik deze weer in mijn hoofd:
Liever Kips leverworst dan gewone leverworst...
Ja inderdaad. En nu zijn ze terug.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kut, ik nu ook, daar zijn we echt mee gebrainwashed vroeger.
Will je dat ik een hekel aan je krijg?quote:
Wie weet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Will je dat ik een hekel aan je krijg?
Ik mijd reclame als de pest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij we iets ergers vinden. Maar laten we dat maar niet doen.
Anders ik wel, vroeger had je nog wel leuke.quote:
Oeh, dat wordt lastig dan ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk als je naar de commerciëlen kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |