quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een vibrator gezien in de vorm van een lippeenstift.... valt niet zo op in je handtas.
Lijkt me toch ook rare situaties op kunnen leveren als je even je lippen wilt stiften in het openbaar....brrrrr
Het komt door de filters op camera's. Mensen weten niet meer wat normaal is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
http://www.upcoming.nl/gl(...)t-gewoon-echt-te-ver
Wapperende lippenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een vibrator gezien in de vorm van een lippeenstift.... valt niet zo op in je handtas.
Lijkt me toch ook rare situaties op kunnen leveren als je even je lippen wilt stiften in het openbaar....brrrrr
Smul ze!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
Maar ondertussen heb ik gewoon een 2e bordje opgeschept
Dat zet geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:10 schreef TillyB het volgende:
[..]Als het in de vorm van een lippenstift is was het wel een heeeel erg inimini dingetje
ja, inderdaad...quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:10 schreef TillyB het volgende:
[..]Als het in de vorm van een lippenstift is was het wel een heeeel erg inimini dingetje
Nu ga ik ff liggen, dit trek ik niet.quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu ga ik ff liggen, dit trek ik niet.
ja zeker die ,daar wondert me niksquote:
mooie woordkeuzequote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu ga ik ff liggen, dit trek ik niet.
quote:
Jij had hem ook al gevonden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
http://www.upcoming.nl/gl(...)t-gewoon-echt-te-ver
Thx, wil je nog eeen liedje van mijn keuze?quote:
Memo!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx, wil je nog eeen liedje van mijn keuze?
oooooooh!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
Een vib gebruik je ook op de clit voornamelijk, dus kan klein zijn. Een dildo voor erin.
Ja, graag. De liedjes van mijn keuze werden hier niet zo goed ontvangen geloof ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx, wil je nog eeen liedje van mijn keuze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |