Dat heeft meer te maken met teveel ideeen, een opdracht, en schilderijen die nog in de wacht staan. 70% bestaat uit nadenken over aanpak, compositie, kleurpalet, angstquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, weer een wedstrijd. Wel leuk, maar het lijkt me niet de bedoeling dat je er slecht van gaat slapen.
[..]
Oh, bah, vroeg zeg.Vandaag was het wel fijn wandelweer, daar slaap ik soms iets beter van.
Gewoon vanavond om 11 uur je bed in gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben weer wakker en krijg de neiging om snel weer om te gaan.
Ben een nachtmens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gewoon vanavond om 11 uur je bed in gaan.
als je neigingen krijgt zou ik er aan toegevenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben weer wakker en krijg de neiging om snel weer om te gaan.
Ik bedoel het goed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef mario390 het volgende:
ik versteh veel spaß tot en gewisse zeit
dat is mijn zusquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]weet jou wie de nederlandse Zangeres Karolin Müller is ?
Ja, maar.... hoe zit het dan met het eten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:24 schreef sacha het volgende:
[..]
als je neigingen krijgt zou ik er aan toegeven![]()
#disclaimer dit dat
zinloosquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar.... hoe zit het dan met het eten?
Brain overload. BLEEP.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met teveel ideeen, een opdracht, en schilderijen die nog in de wacht staan. 70% bestaat uit nadenken over aanpak, compositie, kleurpalet, angst
Ja heerlijk was het, gewandeld ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |