Tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Welkom om van het balkon af te lazeren?
#broekaanquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een extra gaatje in mijn riem geprikt![]()
Dus heel de dag mijn broek aangehouden.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uitgedroogd zonder bakkie, met tena lady schurend in de broek want verboten te pissen, zenuwenmuziek op de achtergrond, woedende bewoner in je nek hijgend, ja gek hoor dat ze dan ff de focus kwijt waren.
Staan allemaal netjes in de keukenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dames en heren, zij die heengaan groeten U.
Je valt verdomme in het water man, hier is het beton.quote:
Die zachte winters hebben soms ook wel een voordeelquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je valt verdomme in het water man, hier is het beton.
Laten we maar hopen dat je nooit van het balkon hoeft te springen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zachte winters hebben soms ook wel een voordeel
Dat heb ik ook zo in mn hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat je nooit van het balkon hoeft te springen.
Laatst een filmpje gezien van iemand die van 4m hoog in een kinderbadje sprong met 25cm water.quote:
Klinkt als iemand die hier prima mee zou kunnen posten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laatst een filmpje gezien van iemand die van 4m hoog in een kinderbadje sprong met 25cm water.
Het zal je kind zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laatst een filmpje gezien van iemand die van 4m hoog in een kinderbadje sprong met 25cm water.
Dat kan wel eens vermakelijk worden. Geen tijd, mot muziek bijeen scharrelen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo op Ned 2, Van Kooten en De Bie's moeders de vrouwen. Die ga ik kijken.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan wel eens vermakelijk worden. Geen tijd, mot muziek bijeen scharrelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |