okquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha dat is inderdaad wat ik zeg haha
uh niet? langste was 5 dagen ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt het wel vaker enkele weken volgehouden. Dus juich maar niet te vroeg.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zin om knuffelend in slaap te vallen
Uit mijn onderzoek komt dat roken niet uit maakt voor hart- en vaatziektenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:00 schreef xcachet het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat je inhaalt nadat longen 10 jaar lang flink geasfalteerd zijn. Maar ben geen bioloog.
jij geeft echt wisselende signalen af, dacht dat ik hem erin mocht stekenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zin om knuffelend in slaap te vallen
ga je nu echt weer haten omdat je je persoonlijk aangevallen voelt, vermoeiendquote:
Uit mijn logisch redeneren komt dat dat wel uit maakt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uit mijn onderzoek komt dat roken niet uit maakt voor hart- en vaatziekten![]()
![]()
dus dit is de waarheid
Wat dacht je van opschonenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:00 schreef xcachet het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat je inhaalt nadat longen 10 jaar lang flink geasfalteerd zijn. Maar ben geen bioloog.
genoeg iigquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:00 schreef xcachet het volgende:
Gewoon een lief kindquote:
Denk het wel. Een collega die geen contact met haar wil schijnt daar regelmatig aan te likkenquote:
nee jij leest verschillendquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij geeft echt wisselende signalen af, dacht dat ik hem erin mocht steken
What else is new hè.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga je nu echt weer haten omdat je je persoonlijk aangevallen voelt, vermoeiend
Nee hoezo iedereen wil met jou neukenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga je nu echt weer haten omdat je je persoonlijk aangevallen voelt, vermoeiend
niet alles is serieus wat je leest op het internetquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoezo iedereen wil met jou neuken
Wetenschap staat daar gelukkig bovenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uit mijn logisch redeneren komt dat dat wel uit maakt.![]()
![]()
Er zijn van die plaatjes die vertellen dat na 50 jaar je longen weer als nieuw zijn etc etc. Ik kan dat maar moeilijk geloven.quote:
ja dat ligt dan aan jouquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zijn van die plaatjes die vertellen dat na 50 jaar je longen weer als nieuw zijn etc etc. Ik kan dat maar moeilijk geloven.
Schade blijft, maar schoner wordt het welquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zijn van die plaatjes die vertellen dat na 50 jaar je longen weer als nieuw zijn etc etc. Ik kan dat maar moeilijk geloven.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet alles is serieus wat je leest op het internet
Ze gunnen je nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:03 schreef Solotov het volgende:
[..]
ja echt he. dat kansloze commentaar ook alleen maar
de tering hoor
volwassen vrouwquote:
Je hoeft mijn posts niet te lezen hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ook ongelooflijk irritant
Hier ook al?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ook ongelooflijk irritant
Vergeleken met mij ben je nog steeds jongquote:
ja true, of hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vergeleken met mij ben je nog steeds jong
Hoe filter je die dingenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet alles is serieus wat je leest op het internet
Pijnlijk dat je dat niet meer weetquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja true, of hoe oud ben jij eigenlijk
sure, heb gelukkig ook maar kleine wereldquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar wij zijn de lijm die jouw wereld overeind houdt toch?
VBL riep je ook louter irritatie opquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar ik het afgelopen half jaar naast de KLB SC nog meer heb gepost.
Dat is jouw mening en die respecteer ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL riep je ook louter irritatie op
GRTD ook
Eigenlijk overal dus
Dat ie vier weken is gestopt met roken en dat jou dat niet lukt, viespeukquote:
niet zo stampvoeten hahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan uitgemaakt worden voor interviewer zeker doei
uitgemaakt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan uitgemaakt worden voor interviewer zeker doei
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ie vier weken is gestopt met roken en dat jou dat niet lukt, viespeuk
Neequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is de leeftijdweet jij mijn leeftijd nog wel dan
Dat hij gestopt is met roken en aan z'n gezondheid denkt en elke week nieuwe chick heeft.quote:
goedzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sure, heb gelukkig ook maar kleine wereld
bewegen op muziek zoals onze dikke vriend wel eens zeiquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja licht dit keer, beetje zoals je met je voet op de ritme van de muziek beweegt
ben je 27?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Oei, dat is al richting de 40. Hier al 27tijd gaat snelll
Heb driepink dit nooit horen zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bewegen op muziek zoals onze dikke vriend wel eens zei
de hevige dikke vriend die wel eens lichte hartaanvallen krijgtquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb driepink dit nooit horen zeggen
doet ie dan wel alle meubels naar buiten zodat ie veel ruimte heeft?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bewegen op muziek zoals onze dikke vriend wel eens zei
Hoezo dat dan, is toch een lekkere leeftijd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:10 schreef McGrath het volgende:
dan ben je eigenlijk gewoon veel te oud voor mij
heb jij eigenlijk wel eens last van je hart?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de hevige dikke vriend die wel eens lichte hartaanvallen krijgt
Pfff...quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Oei, dat is al richting de 40. Hier al 27tijd gaat snelll
Oh die, die bij gebrek aan aandacht hartaanvallen faketquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de hevige dikke vriend die wel eens lichte hartaanvallen krijgt
over 3 jaar is het al afgelopenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, is toch een lekkere leeftijd.
behalve in de liefde nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk wel eens last van je hart?
jupquote:
huh? maar ik heb al mijn hele uitvaart voorbereidquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha stop hier eens mee, met dertig ga je niet dood
Rechtermuisknop afbeelding google zoeken en rechts staat haar leeftijd op een wiki scherm, verder nog vragen?quote:
Serieusquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is zo’n schreeuwerige YouTuber hè? 19 of zo.
MeisjeDjamila niet kennenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rechtermuisknop afbeelding google zoeken en rechts staat haar leeftijd op een wiki scherm, verder nog vragen?
Als jij 30 bent is Aston Villa weer te bewonderen in de PL, gaan we Aston Villa - Arsenal krijgen. Er is genoeg om voor te leven!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
huh? maar ik heb al mijn hele uitvaart voorbereid
Klopt ‘t echt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
Die content die ze maakt![]()
Maar wel 1.2 mio abonnees dus jelly
Heb geen Google op m'n laptopquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rechtermuisknop afbeelding google zoeken en rechts staat haar leeftijd op een wiki scherm, verder nog vragen?
Ja als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je nog 18 wasquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jupmaar ik zie er nog wel als 18 uit dus kan nog wel mee met de jonkies
27 jaar dus vergelijkbaar met Crack in haar doen en latenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
Die content die ze maakt![]()
Maar wel 1.2 mio abonnees dus jelly
Haten op Crackquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
27 jaar dus vergelijkbaar met Crack in haar doen en laten
en fysiek een ontzettend dikke 5quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn leeftijd op pauze gezet, ik ben mentaal 5
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je nog 18 was
ik ben nummer 1 ja dank U welquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan dat lichaam van jou, daar krijg je nog net een 1 voor
Even in alle eerlijkheid:quote:
ik heb Crack nooit gezien maar zou d'r nog steeds willen skullfuckenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Even in alle eerlijkheid:
Er is geen heteroseksuele man in deze SC die niet met Crackie zou willen neuken.
Ja, wil je meedoen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
is dat nieuw: 2 dikzakken die elkaar dik noemen
bek dicht of we gaan op je zittenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
is dat nieuw: 2 dikzakken die elkaar dik noemen
Vind het wel lief hoor maar jij overdrijft altijd zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is geen heteroseksuele man in deze SC die niet met Crackie zou willen neuken.
Ik zie Crack meer als een zusjequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt door de borderliner.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel lief hoor maar jij overdrijft altijd zo
jouw probleem dat ze dat gewend zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Even kattenvoer bestellen, 300 euro lichter. Waarom is goed voer zo duur
Wat?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Biologisch zeker groene huppelmutsquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Crack_ het volgende:
ze waren het niet gewend maar heb liever niet dat mn huis naar stinkstront ruiktquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jouw probleem dat ze dat gewend zijn
Nee of misschien wel, geen idee. Ik heb er niet opgeletquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Biologisch zeker groene huppelmuts
mijn vorige kat kreeg goedkoop kutvoer en d'r stront stonk niet en ze werd 18quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze waren het niet gewend maar heb liever niet dat mn huis naar stinkstront ruikt
is vast geen naaktkat met een versnelde metabolismequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vorige kat kreeg goedkoop kutvoer en d'r stront stonk niet en ze werd 18
nee ik ga geen geld uitgeven aan demonenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is vast geen naaktkat met een versnelde metabolisme
Anders was ze 34 gewordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vorige kat kreeg goedkoop kutvoer en d'r stront stonk niet en ze werd 18
Ja okéquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ja wel 55 kg maar anders is het nóg duurder
Echt he, hoe denk je dat de oude Egyptenaren aan hun einde zijn gekomenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga geen geld uitgeven aan demonen
Momenteel krijgen ze Purina One Adult Zalm omdat ze verder niks anders eten. Maar je kan beter via Zooplus ofzo bestellen, is vaak goedkoper.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yo big brathaaa, welk voer krijgen je katties
belasting, ha gotchaquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga geen geld uitgeven aan demonen
ik dacht dat cleopatra ze allemaal de dood in neuktequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, hoe denk je dat de oude Egyptenaren aan hun einde zijn gekomen
Zijn loon komt uit belastinggeldquote:
Oh ik dacht omdat ze katten vereerden maar okequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat cleopatra ze allemaal de dood in neukte
Brits korthaar & sphynx. Korthaar hoeft niet echt speciaal eten, alleen lightvoeding is wel handig en die sphynx heeft wel snel problemenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oké
Maar jij hebt ook wel een speciale poes kan ik me herinneren.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
Mijn broertje geeft zijn kat voeding met antidepressiva, dat is echt fucking duur ook
Hahaha, lijkt me ook echt zo kut als je kat niks anders eetquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Momenteel krijgen ze Purina One Adult Zalm omdat ze verder niks anders eten. Maar je kan beter via Zooplus ofzo bestellen, is vaak goedkoper.
vertel je broertje dat hij mag vallenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
Mijn broertje geeft zijn kat voeding met antidepressiva, dat is echt fucking duur ook
ehhhquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
Misschien is die Catkiller wel wat voor jou.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brits korthaar & sphynx. Korthaar hoeft niet echt speciaal eten, alleen lightvoeding is wel handig en die sphynx heeft wel snel problemen
Oh brekz ken ik niet, zal eens naar kijken!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, lijkt me ook echt zo kut als je kat niks anders eet![]()
En ik vergelijk die sites gewoon, koop meestal bij brekz
ja, wie weetquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is die Catkiller wel wat voor jou.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh brekz ken ik niet, zal eens naar kijken!
En nou ja ze willen geen Felix of Whiskas enzo. Vroeger wel, maar toen kregen we pleegkittens en die hadden kittenvoer en dat aten ze dan ook, sindsdiens zijn ze een beetje verwend.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:39 schreef Driepink het volgende:
Ik word ook helemaal niet gemist hier he
Nee natuurlijk niet, bleef je maar eens wegquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:39 schreef Driepink het volgende:
Kale katten zijn engquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is die Catkiller wel wat voor jou.
Komt omdat je geen tieten hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:39 schreef Driepink het volgende:
Ik ben niet depressief hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Misschien is dat ook wat voor @:TARDIS.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, bleef je maar eens weg
Ik heb je verdorie een dag rust gegeven tochquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, bleef je maar eens weg
Driepink heet tittiesquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen hier wel een voorkeursbehandeling heb ik het gevoel.
Mag ik dat ook?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
ik doe tegenwoordig ook gewoon normaal tegen je tochquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Precies, bedankt dat je het voor mij opneemt
Was je weg danquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:39 schreef Driepink het volgende:
Inderdaad, dit stel ik op prijsquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik doe tegenwoordig ook gewoon normaal tegen je toch
Wie is dat?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zag deze ook weer voorbij gekomen, wat een goeie herinneringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |